Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Trompeten skrev:

Er det klassisk paradise-uke at man blir sendt på date, og ingenting skjer bortsett fra litt småprat som skjer hele tiden ellers? Mens de andre (som ikke er så jordnære og down to earth) får oppleve dagsfylla? 

Hvor er tvisten???

Noen som forresten vet hva seertallet på Paradise Hotel Norge ligger på? 

De første sesongene var det sånn. Man måtte rett og slett styre spillet selv. Det var ikke produksjonen som bestemte ved å lage en tvist. Jeg liker det mye bedre. 

Synes deltakerne virker mye smartere enn de siste sesongene. Er ikke flust med gullkorn og idioter lenger. 

Anonymkode: 07b40...5a3

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Det e jo litt forskjell på dagsfylla og kveldsfylla då. For om dagen så e det jo sol. Om kvelden e det ikkje sol. Også e det varmt på dagen og om kvelden så e det ikkje så varmt.. Så ja.."

:sprettoy:

Takk for oppklaringen, den var meget nødvendig! 

Anonymkode: c4c90...2a0

Hvem sa dette?

Anonymkode: b36e8...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sa dette?

Anonymkode: b36e8...05a

Han fra Stord med tatovering på halsen

Anonymkode: c4c90...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De første sesongene var det sånn. Man måtte rett og slett styre spillet selv. Det var ikke produksjonen som bestemte ved å lage en tvist. Jeg liker det mye bedre. 

Synes deltakerne virker mye smartere enn de siste sesongene. Er ikke flust med gullkorn og idioter lenger. 

Anonymkode: 07b40...5a3

ahh, Husker ikke helt de første norskesesongene. Men husker såvidt den første amerikanske versjonen, der man i finalen sto mellom to par. Det ene paret besto av en dame som var favoritt, men hun sto dessverre med en som var meget mislikt. Her manglet det ikke på tvist ihvertfall :P 

Men da har vi visst hele uken at Grunde ryker da..? Med mindre noen av gutta driter seg ut og sloss/krangler eller no. Eller at Andrea står får det hu sier og ikke skal sende ut Grunde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka er vanvittig kjedelig.

Anonymkode: b9712...cf5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Trompeten skrev:

ahh, Husker ikke helt de første norskesesongene. Men husker såvidt den første amerikanske versjonen, der man i finalen sto mellom to par. Det ene paret besto av en dame som var favoritt, men hun sto dessverre med en som var meget mislikt. Her manglet det ikke på tvist ihvertfall :P 

Men da har vi visst hele uken at Grunde ryker da..? Med mindre noen av gutta driter seg ut og sloss/krangler eller no. Eller at Andrea står får det hu sier og ikke skal sende ut Grunde.

Åh husker såvidt den amerikanske Paradise Hotel sesongen! Husker jeg og venninna mi var såå forelska i han der Alex :hoho:Litt av en tvist på finalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig det jeg trodde. Sunny sjekket inn og omtalte seg som en konge. Da jeg trodde de spoilet tidligere, nevnte de kongen av noe. Så ja, jeg tror faktisk at tv3 spoilet den dagen! Jeg synes det er helt OK at Sunny er ute. Fikk ikke et godt inntrykk av han, og er glad for at Grunde fikk bli på hotellet :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drittlei Grunde, eneste han gjør er å bable i vei

Anonymkode: 47373...c4f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bitter Sunny er da. 

Anonymkode: 7af46...6d0

det er så gøy

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er overrasket at kvinner fra kvinneguiden ser på paradise hotell når de fleste her er over 25 heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morten mente at Sunny får kalde skuldre.

Morten, det heter kalde føtter!

Anonymkode: edebe...e17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

er overrasket at kvinner fra kvinneguiden ser på paradise hotell når de fleste her er over 25 heheh

Uansett hvor patetisk det er å se på PH, er det mer patetisk å føle seg overlegen for at man ikke ser det.

Anonymkode: aabd1...87d

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morten mente at Sunny får kalde skuldre.

Morten, det heter kalde føtter!

Anonymkode: edebe...e17

Nei, her tar du feil. Det er to forskjellige uttrykk om kalde føtter og kalde skuldre, i dette tilfellet var kalde skuldre korrekt.

Anonymkode: aabd1...87d

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk av Sunny. "Ja, jeg har mer." 

Når det er sagt tror jeg både Petter og Grunde er så tilgivende at det er glemt på mandag. Ganske irriterende. 

Anonymkode: d8ac6...cc3

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...