AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #401 Del Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, visningsnamn skrev: I år er det mange kjekke der inne på en gang, det var lenge sida. Ranger dem, fra 1 til 5. Anonymkode: b667f...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 29. mars 2017 #402 Del Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ranger dem, fra 1 til 5. Anonymkode: b667f...296 Er du en av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 29. mars 2017 #403 Del Skrevet 29. mars 2017 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #404 Del Skrevet 29. mars 2017 Personlig syns jeg gutta ser bra ut for noen på deres egen alder. I slutten av tenåra hadde jeg forelsket meg i spesielt Aleksander, men nå som jeg pusher 30 syns jeg han ser alt for guttete ut! Gi han 10 år så snakker vi Den som ser best ut må være Morten, for det er noe med væremåten hans (litt autoritær, ser litt mer ut som en mann sammenlignet med Aleksander og Kevin). Anonymkode: d3225...7d0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #405 Del Skrevet 29. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig syns jeg gutta ser bra ut for noen på deres egen alder. I slutten av tenåra hadde jeg forelsket meg i spesielt Aleksander, men nå som jeg pusher 30 syns jeg han ser alt for guttete ut! Gi han 10 år så snakker vi Den som ser best ut må være Morten, for det er noe med væremåten hans (litt autoritær, ser litt mer ut som en mann sammenlignet med Aleksander og Kevin). Anonymkode: d3225...7d0 Jepp, det er mange digge gutter der i år! Litt unge men det er de jo alltid der. Anonymkode: f96fa...e61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 29. mars 2017 #406 Del Skrevet 29. mars 2017 Jeg håper Andrea går ut snart. Av en eller annen grunn irriterer hun meg en del. Syns hun er veldig fjollete og fjåsete. Og episoden med kostymene i går ga ikke akkurat noe bedre inntrykk. Kunne hun ikke bare glemme å se bra ut en kveld, og heller nyte festen? Hadde håpet at Grunde ville jobbe for å få henne ut etter det hun gjorde mot han første uka, men nå virker det jo som at de har skværa opp. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #407 Del Skrevet 29. mars 2017 Drømmescenario: Grunde får beskjed til å gå til Rebecca. Morten og Sunny går til Martine. Martine hadde aldri sendt ut Morten. La det skje! Anonymkode: 72934...860 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #408 Del Skrevet 29. mars 2017 Nå må det jammen meg snart bli litt suging i PH!! Anonymkode: f96fa...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #409 Del Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke noen av gutta der kose litt med hverandre også! Anonymkode: f96fa...e61 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp, det er mange digge gutter der i år! Litt unge men det er de jo alltid der. Anonymkode: f96fa...e61 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må det jammen meg snart bli litt suging i PH!! Anonymkode: f96fa...e61 Tror nok de er heterofile. Dessverre for deg? Anonymkode: edebe...e17 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #410 Del Skrevet 29. mars 2017 Er dette sesongen for latterliggjøring eller? Anonymkode: d8ac6...cc3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #411 Del Skrevet 29. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok de er heterofile. Dessverre for deg? Anonymkode: edebe...e17 Ja det er synd!! Anonymkode: f96fa...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #412 Del Skrevet 29. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette sesongen for latterliggjøring eller? Anonymkode: d8ac6...cc3 Håper ikke Grunde sendes ut imorgen å det er det siste vi ser til han. Synes synd på han, kan ikke være hyggelig å sitte å se alt det der på TV. Dem er jo venner idag etter hotellet, men jeg hadde likavell ikke vært svært glad i å se sånt. Anonymkode: 07621...0b0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. mars 2017 #413 Del Skrevet 29. mars 2017 jeg tror ikke Grunde ryker i morgen, det ville vært for åpenbart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 29. mars 2017 #414 Del Skrevet 29. mars 2017 Jeg liker personligheten til Sofie veldig godt. Hun er veldig søt når hun ler av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 30. mars 2017 #415 Del Skrevet 30. mars 2017 Når jeg sjekket innom Paradise-tråden rett etter en episode i forrige sesong: 5 nye sider! Når jeg sjekker innom denne tråden dagen etter ny episode: 1 ny side. Og den består stort sett av kommentarer rundt hvem som er kjekkest. Sier vel litt om sesongen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #416 Del Skrevet 30. mars 2017 37 minutter siden, NumberSix skrev: Når jeg sjekket innom Paradise-tråden rett etter en episode i forrige sesong: 5 nye sider! Når jeg sjekker innom denne tråden dagen etter ny episode: 1 ny side. Og den består stort sett av kommentarer rundt hvem som er kjekkest. Sier vel litt om sesongen! Ja, jeg merket det samme. Men årets sesong har jo så langt vært en del roligere, med mindre "snakkeverdige" hendelser. Lite drama,lite sex og ingen brautende CA-type som åpenlyst tror styrer hele greiene. Morten og Martine er vel det nærmeste, men de er jo veldig beskjedene i forhold til CA, han Kristian Rene osv. Anonymkode: 5e3de...1b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trompeten Skrevet 30. mars 2017 #417 Del Skrevet 30. mars 2017 Godt å se at Andrea og Grunde har skværa opp. Andrea: "nå skal vi ikke sende hverandre ut lenger!". Da har Andrea reddet sitt eget skinn, men vil ikke dette si at i teorien står Grunde trygt bak hun, og Petter sliter big time ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trompeten Skrevet 30. mars 2017 #418 Del Skrevet 30. mars 2017 Er det klassisk paradise-uke at man blir sendt på date, og ingenting skjer bortsett fra litt småprat som skjer hele tiden ellers? Mens de andre (som ikke er så jordnære og down to earth) får oppleve dagsfylla? Hvor er tvisten??? Noen som forresten vet hva seertallet på Paradise Hotel Norge ligger på? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #419 Del Skrevet 30. mars 2017 "Det e jo litt forskjell på dagsfylla og kveldsfylla då. For om dagen så e det jo sol. Om kvelden e det ikkje sol. Også e det varmt på dagen og om kvelden så e det ikkje så varmt.. Så ja.." Takk for oppklaringen, den var meget nødvendig! Anonymkode: c4c90...2a0 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 30. mars 2017 #420 Del Skrevet 30. mars 2017 " Både menn og kvinner bør ha lik rett til å bli statsminister, president eller DIKTATOR" - Fritt sitat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå