Gå til innhold

Hvilke arenaer er det best å treffe det motsatte kjønn på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man jobber og ikke studerer lengre er det vanskeligere å treffe personer av det motsatte kjønn i den aldersgruppen man er i. Jeg går ut på byen og sånt, men blur skjeldent veldig godt kjent med folk. Jeg har også datingapper, men synes ikke noe om dem. For mange useriøse mennesker der. Hvilke arenaer kan du anbefale?

Anonymkode: ca500...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest impressa

Hobbier! Selv er jeg aktiv i miljøer innenfor friluftsliv og trening. Liker å treffe menn utenfor dating-settingen, bli kjent uten forventninger og flørte som bare det om jeg kjenner tiltrekning :ninuskapus:

Bruker tinder nå og da fordi det kan bli lenge mellom hver gang jeg møter noen i det virkelige liv, men med tanke på spenning og oppbygning kan det ikke måle seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt Camp Nou er en ganske stor arena, den rommer 100 000 tilskuere. Treffer vel noen senoritas der.

Anonymkode: 425de...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Folk er da ikke noe mindre seriøse på tinder enn i virkeligheten. Hvis du er kvinne burde du søke deg til typiske gutteaktiviteter. Alle damene i klubben jeg trener i er sammen med en av gutta, så det er bare å melde seg inn hvor som helst det er overskudd av menn. Hvis du er mann må det neste bli dansekurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Folk er da ikke noe mindre seriøse på tinder enn i virkeligheten. Hvis du er kvinne burde du søke deg til typiske gutteaktiviteter. Alle damene i klubben jeg trener i er sammen med en av gutta, så det er bare å melde seg inn hvor som helst det er overskudd av menn. Hvis du er mann må det neste bli dansekurs.

Shit, hvilken klubb er dette?

Anonymkode: a51d6...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit, hvilken klubb er dette?

Anonymkode: a51d6...0cd

Det sier jeg ikke. Men det gjelder jo bare innenfor akkurat denne ene idretten da. Hva som skjer ellers har jeg ikke peiling på.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møtte min gjennom felles interesser. Anbefales! Ble kjent med ham som venn først, noe jeg liker, fordi da slipper man den mer konstruerte "datesettingen". Ble sammen etterhvert og har det kjempefint sammen. Er ganske like, så det tror jeg er en fordel. 

Anonymkode: 947a7...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om man blir kjent med han før man dater, men hvis ikke så kan også felles omgangskrets være greit. Da vet man litt om hvordan han er før man dater og blir forhåpentligvis advart mot de verste mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Går da an å møte folk overalt, men helt klart lettere hvis du har en hobby der du møter andre mennesker. 

Har møtt mine kjærester på skolen så klart, på fester/utesteder, gjennom fotballen, og nåværende kjæreste møtte jeg på treningssenteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Herr Heftig skrev:

Det sier jeg ikke. Men det gjelder jo bare innenfor akkurat denne ene idretten da. Hva som skjer ellers har jeg ikke peiling på.

Lov å tippe NTNUI?

Anonymkode: a51d6...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier - via felles interesser. Er man aktiv med sine interesser så finner man likesinnede. 

Anonymkode: b5e61...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...