Gå til innhold

Sex uten følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I min vennegjeng er vi mange single jenter. Jeg har flere PK som jeg treffer når det passer for oss begge, og drar gjerne hjem med en tilfeldig på byen om stemninga er der. Bor på en liten plass der alle er bekjente, så ingen helt fremmede. 

De andre jentene får "alltid" følelser for en de har sex med, selv om det er en ons på byen. Så blir de så lei seg når det ikke er gjengjeldt. Jeg tenker at det å dra hjem med noen i fylla som regel kun er for sex, det er et fåtall der det blir noe mer. 

Er det likt for menn som for meg, at dere ikke legger noen følelser i et ons? Eller kan dere få følelser for ei jente dere blur med hjem sånn?

Anonymkode: 1ccd7...a6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er individuelt både for menn og for damer. De aller, aller fleste er inneforstått med at ons bare er sex og ikke noe mer. Om det oppstår følelser eller ikke er individuelt og det kommer sikkert an på sexpartneren og. Selv om det vansligvis ikke pleier å være noe kan man møte en spesiell person som det utvikler seg noe mer for.

Anonymkode: 63a36...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er snodige greier. Jeg må ha en noen følelser for mannen om jeg skal ha sex med han. Og jeg får alltid følelser etterpå uansett om jeg ikke vil eller tror det vil skje. 

Anonymkode: 24728...f10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blant dem som ønsker å kunne ha sex uten følelser men klarer det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er snodige greier. Jeg må ha en noen følelser for mannen om jeg skal ha sex med han. Og jeg får alltid følelser etterpå uansett om jeg ikke vil eller tror det vil skje. 

Anonymkode: 24728...f10

Slik har venninnene mine det også. Jeg har aldri sex med hent fremmede da, det er alltid med menn jeg har flørtet litt med over en periode uten å nødvendigvis mene noe mer (Jeg er flørtete av natur). Jeg må være tiltrukket av mannen, helst både fysisk og mentalt. Men får ikke følelser for han etterpå. 

Lurer på om mange kvinner setter likhetstegn mellom sex og følelser? 

Anonymkode: 1ccd7...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men avhenger det ikke av hvordan jentene har det med seg selv? Hvis de savner nærhet og å bli sett er det kanskje lettere å utvikle følelser etter å ha delt noe intimt, i motsetning til hvis man trives med seg selv og har det bra på egenhånd.

Anonymkode: 08393...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ragnar Danneskjöld

Det er en myte at menn ikke utvikler følelser. Menn er heller ikke en homogen masse.

Møter man en fantastisk jente og deler en natt med henne - hvorfor skulle man ikke bli betatt og ønske noe mer? 
:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik har venninnene mine det også. Jeg har aldri sex med hent fremmede da, det er alltid med menn jeg har flørtet litt med over en periode uten å nødvendigvis mene noe mer (Jeg er flørtete av natur). Jeg må være tiltrukket av mannen, helst både fysisk og mentalt. Men får ikke følelser for han etterpå. 

Lurer på om mange kvinner setter likhetstegn mellom sex og følelser? 

Anonymkode: 1ccd7...a6b

Jeg får jo følelser for alle mennesker jeg møter og klikker med. Trenger absolutt ikke være noe seksuelt der helle :P alt fra unge til gamle og begge kjønn. Det er ikke forelskelsesfølelser men mer varme for de. Jeg blir oppriktig veldig involvert i andre mennesker. 

Anonymkode: 24728...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er biologiske årsaker til at mange kvinner utvikler følelser etter å ha hatt sex (mens menn gjerne mister interessen). Det har noe med at man skiller ut oxytocin, kjærlighetshormonet. Dette kan skje både ved sex og nippleaction (haha), og kvinner kan liksom ikke plante "frøet" sitt i hvermannsen, mens menn liksom skal spre sæd og lage avkom over lav sko.

 

Anonymkode: d73de...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg har ikke hatt noe særlig følelser for noen ons eller sexvenner. Kun ei sexvenn jeg fikk småfølelser for, men ikke sånn at jeg måtte ha henne. Omvendt derimot...huff. Ikke lett når damene alltid må få seriøse følelser.. Har flere ganger måttet trøste og/eller måttet slutte å møte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg har ikke hatt noe særlig følelser for noen ons eller sexvenner. Kun ei sexvenn jeg fikk småfølelser for, men ikke sånn at jeg måtte ha henne. Omvendt derimot...huff. Ikke lett når damene alltid må få seriøse følelser.. Har flere ganger måttet trøste og/eller måttet slutte å møte. 

Ergo så skal du som mann heller aldri pule på en dame uten at du kan takle utfallet etterpå ;) 

Anonymkode: 24728...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ergo så skal du som mann heller aldri pule på en dame uten at du kan takle utfallet etterpå ;) 

Anonymkode: 24728...f10

Takle det har jeg alltid gjort, men slitsomt når noen gikk amok pga jeg ikke følte det samme. Jeg kunne da faen meg ikke tvinge meg selv til å forelske meg i ei. Hvorfor kunne de ikke forstå det? Nå er jeg nå i et lykkelig forhold så trenger ikke bekymre meg om det mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12/03/2017 den 18.55, AnonymBruker skrev:

Men avhenger det ikke av hvordan jentene har det med seg selv? Hvis de savner nærhet og å bli sett er det kanskje lettere å utvikle følelser etter å ha delt noe intimt, i motsetning til hvis man trives med seg selv og har det bra på egenhånd.

Anonymkode: 08393...88d

Det høres veldig fornuftig ut. 

Hver gang jeg hører at ei jente får følelser, tenker jeg at hun har behov for å bli sett, følt seg likt, få nærhet osv. 

Selv, er jeg det stikk motsatte. Jeg trives godt å være singel, at iblant lurer jeg på om jeg kommer til å forbli singel for alltid. Og det er faktisk litt skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...