Gå til innhold

Hvordan finne ut hvor mange besøkende et nettside har?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man finne ut hvor mange daglige besøkende et nettside har? Husker at jeg har vært borti en sånn nettside der man kunne finne det ut før, men nå finner jeg den ikke igjen

Anonymkode: 79702...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man finne ut hvor mange daglige besøkende et nettside har?

Begynner å bli en stund siden jeg skrev dette, og selv om utviklingen selvfølgelig ikke har stått stille, så er det er nok fremdeles et ganske dekkende svar for ditt spørsmål: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=931621#entry10858062.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, March 12, 2017 den 4.02, Horge skrev:

Begynner å bli en stund siden jeg skrev dette, og selv om utviklingen selvfølgelig ikke har stått stille, så er det er nok fremdeles et ganske dekkende svar for ditt spørsmål: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=931621#entry10858062.

Det jeg tenote på var å finne ut hvor mange lesere en blogg som jeg leser har. Den har nok ikke mer enn 100 besøkende daglig så den står neppe på noen sånn liste. Finnes det noen sånn side som lar en søke opp webadresser og se antall besøkende?☺

Anonymkode: 79702...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenote på var å finne ut hvor mange lesere en blogg som jeg leser har. Den har nok ikke mer enn 100 besøkende daglig så den står neppe på noen sånn liste. Finnes det noen sånn side som lar en søke opp webadresser og se antall besøkende?☺

Nei.

Anonymkode: c7be3...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenote på var å finne ut hvor mange lesere en blogg som jeg leser har. Den har nok ikke mer enn 100 besøkende daglig så den står neppe på noen sånn liste. Finnes det noen sånn side som lar en søke opp webadresser og se antall besøkende?☺

Anonymkode: 79702...881

Det er ikke mulig for andre enn den som eier siden å se dette.

Anonymkode: b4731...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...