AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #1 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg mistet en barndomsvenninne for noen uker siden og har siden da gått rundt og kjent på en sterk følelse av meningsløshet som gjør at jeg ikke greier å glede meg over noe lenger. Det er ikke først og fremst savnet av venninnen min som er verst, siden vi egentlig ikke hadde så mye kontakt de siste par årene. Selvsagt savner jeg henne, men det verste er likevel den følelsen av at livet er så utrolig urettferdig og meningsløst. Venninnen min var syk i mange år før hun døde og har mildt sagt vært gjennom et h******. I tillegg var hun alenemor og etterlater seg nå en foreldreløs gutt på 3 år. Jeg synes det er så vanskelig å akseptere at verden skal være så urettferdig og nådeløs, og dette gjør også at jeg har mistet all tro på at det finnes en dypere mening med ting. At verden er urettferdig er jo ikke noe nytt, likevel har det truffet meg så hardt denne gangen, at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg ut av det og finne glede i hverdagen igjen. Andre som har opplevd dette? Hvordan kan jeg ta livet mitt tilbake? Anonymkode: ea51a...d93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #2 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg har vært gjennom samme følelsene. Fant til slutt at dette begrenset mitt eget liv,og at jeg heller måtte glede meg over livet så lenge jeg har det. Jeg har mine nærmeste og de har det bra,selv om et par nære venner døde tidlig av kreft og etterlot seg små barn og knuste ektemenn. Jeg tror heller ikke verden er urettferdig,den er mer tilfeldig. Noen ganger får man som fortjent,andre ganger ikke. Anonymkode: a8aa9...588 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 12. mars 2017 #3 Del Skrevet 12. mars 2017 Helt forjævlig bestevenninna min døde i fjor av hjerneblødning .. var helt jævlig men likevell da pappa døde var de verst . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Del Skrevet 27. mars 2017 Anonymkode: 72362...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå