GammelKaktus Skrevet 12. mars 2017 #41 Skrevet 12. mars 2017 Jeg er feit fordi jeg ikke gidder å trene meg ihjel og fordi jeg liker mat og godteri. I tillegg har jeg PCOS, har vært tynn en gang i livet og det var da jeg gikk på p-piller, spiste som en helt men holdt vekta nede. Så bruker jeg de pillene så går jeg ned i vekt.,.. Men trives best som feit, er liksom det jeg alltid har vært.
Tvist Skrevet 12. mars 2017 #42 Skrevet 12. mars 2017 Var arbeidsledig en periode og spiste mye på dagtid mens jeg koste meg med netflix eller måtte søke på jobber. For mye snop og lite aktivitet. Er i jobb nå, og på riktig vei - håper på å gå ned 10 kg til trivselsvekten min.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #43 Skrevet 12. mars 2017 Når det kommer til mat jeg syns er god, har jeg ikke porsjonskontroll. Jeg er veldig glad i sjokolade og bakst, og pga kronisk sykdom har jeg ikke energi til å være særlig fysisk aktiv. Så som andre sier; for mye energi inn i forhold til hvor mye som går ut, og ikke evnen/disiplinen til å endre på det. Syns dog det er bedre å være litt overvektig, enn å stresse for mye med vekt i tillegg til de andre sykdomstilstandene jeg stresser med. Jo mindre jeg stresser, jo bedre har jeg det totalt sett. Anonymkode: 893b1...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå