Gå til innhold

Hvorfor er DU feit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er feit fordi jeg ikke gidder å trene meg ihjel og fordi jeg liker mat og godteri. I tillegg har jeg PCOS, har vært tynn en gang i livet og det var da jeg gikk på p-piller, spiste som en helt men holdt vekta nede. Så bruker jeg de pillene så går jeg ned i vekt.,.. Men trives best som feit, er liksom det jeg alltid har vært. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var arbeidsledig en periode og spiste mye på dagtid mens jeg koste meg med netflix eller måtte søke på jobber. For mye snop og lite aktivitet. Er i jobb nå, og på riktig vei - håper på å gå ned 10 kg til trivselsvekten min.

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til mat jeg syns er god, har jeg ikke porsjonskontroll. Jeg er veldig glad i sjokolade og bakst, og pga kronisk sykdom har jeg ikke energi til å være særlig fysisk aktiv.

Så som andre sier; for mye energi inn i forhold til hvor mye som går ut, og ikke evnen/disiplinen til å endre på det.

Syns dog det er bedre å være litt overvektig, enn å stresse for mye med vekt i tillegg til de andre sykdomstilstandene jeg stresser med. Jo mindre jeg stresser, jo bedre har jeg det totalt sett.

Anonymkode: 893b1...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...