Gå til innhold

Farmen 2017

Hvem håper du vinner Farmen 2017?  

452 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner Farmen 2017?

• Amalie Snøløs
      43
    • Halvor Sveen
      128
    • Kristian Krubel Djupnes
      21
    • Geir Magne Haukås
      12
    • Karianne Amlie Wahlstrøm
      8
    • Camilla Cox Barfot
      16
    • Eunike Hoksrød
      44
    • Karoline Røed
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 16. des. 2017, 12:50

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der ryker den mest morsomme og interessante karakteren, så da blir farmen kjedelig. 

Konkurransemenneske liksom, så velger han den personen som de fleste greier å slå ut :D 

he he

Anonymkode: 094ac...5e7

Vi har fortsatt Halvor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
4 minutter siden, JackIost skrev:

Line er altså en stor konkurrent for Kristian? Yeah, right. Han valgte henne kun fordi han selv skulle komme best ut av det med «gruppa». Feigt, men sikkert ikke så dumt, så får vi se om andre er like snille og lar være å velge Kristian senere :)

Glem det, tror jeg misforstod :P

Endret av Blod
  • Liker 1
Skrevet

En skikkelig drittepisode, dette.

Programmet startet litt friskt på mandag og idag var det altsågørr kjedelig. Jeg er i ferd med å  falle av lasset allerede.

Men nå ser jeg veldig sjelden tv og det skal mye til for at jeg skal gidde. Farmen har vært et unntak de siste årene.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Synes de har hatt om det samme flere ganger, som for eksempel hvordan de lager potetgull :P

Sikkert bare skuespill, alle vet jo at alt som skjer med andre folk utenom deltagerne er skuespill :P

Det er jo ganske tåpelig at de får inn så mye unødvendig tullball hele tiden...                                

Anonymkode: 3963f...c1b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En skikkelig drittepisode, dette.

Programmet startet litt friskt på mandag og idag var det altsågørr kjedelig. Jeg er i ferd med å  falle av lasset allerede.

Men nå ser jeg veldig sjelden tv og det skal mye til for at jeg skal gidde. Farmen har vært et unntak de siste årene.

Her var det motsatt, jeg er skikkelig gira på neste episode :)

Gjest chisandra
Skrevet
17 minutter siden, Salka skrev:

Line burde jekkes ned hundre hakk! 

16 minutter siden, Winza skrev:

Og så 100 til :P

Jeg er rykende uenig med dere. Jeg ler så tårene triller når den dama er i sving. 

Skrevet
Akkurat nå, chisandra skrev:

Jeg er rykende uenig med dere. Jeg ler så tårene triller når den dama er i sving. 

Hva med 100 da, så møtes vi på midten? :P

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Hun virker sterk da og kunnskapsrik så det er ikke en man vil møte i finalen

Hun ville aldri kommet så langt uansett. «Sløsing» av Kristian å velge henne :)

• Liker 1
Skrevet

Håper hun vinner, men hva er sjansene egentlig? Alle de andre damene er unge og spreke

Gjest chisandra
Skrevet
8 minutter siden, Winza skrev:

Hva med 100 da, så møtes vi på midten? :P

Ok, da. Vi skal jo henge sammen her i mange uker 😘

Skrevet
1 minutt siden, chisandra skrev:

Ok, da. Vi skal jo henge sammen her i mange uker 😘

Og bare 3 uker etter så begynner Farmen Kjendis :jepp:

Skrevet

Hun kan være sterk selv om hun er tung og eldre enn de andre. Håper hun vinner kampen, ja. Tror hun kan lage masse drama og bråk. 

• Liker 4
Skrevet

Ingen bombe han valgte Line  (så den komme) men blir kjedelig hvis hun ryker. Hun unge blonde kan godt ryke. Hun er for anonym.. Synes episoden i dag var litt kjedelig 

• Liker 3
Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg er så skuffet over han krsitenmannen. Håpet på svovelpredikant, men han puser jo rundt som ei kjerring. Håper ikke samedama ryker ut, for da blir det dørgende kjedelig å se på. Blondina med bryna og de andre bertene har ikke nok personlighet til at det kan bli spennende TV av det.

Skrevet

Feigt av Kristian å velge Line. Som han ene sa, så har Line mye kunnskaper og de trenger hun der litt lengere. Tipper Line velger en  av ungjentene. Håper ikke Line må dra, da kan det fort bli kjedelig. De yngste er så kjedelige og anonyme 

Anonymkode: a137c...787

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bare med meg slutten fra forrige episode. Men det endte vel med at deltakerne løp rundt i mørket om kvelden natten, fordi de hadde sett noen bål eller som gikk rundt med fakkel eller noe? 

Hva var egentlig greia med det der? :P   

Det var vel et forlis... Hvis du ser episode 2, så får du vite det. 

Skrevet

TV 2 har vel vært veldig "heldige" med deltakerne i år? Ettersom det er så mange merkelige skruer med.    

Enten det, eller så er det litt skuespill, for å fremstille seg selv som en tulling. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV 2 har vel vært veldig "heldige" med deltakerne i år? Ettersom det er så mange merkelige skruer med.    

Enten det, eller så er det litt skuespill, for å fremstille seg selv som en tulling. 

Norge består av mange ulike personligheter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...