Gå til innhold

Ouijabrett og fremtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For mange år siden spurte jeg og to av venninene mine "den andre siden" via Ouijabrett. Det skjedde creepy ting i huset etterpå, noe som endte med gråt hos meg (jeg var livredd). Jeg var skikkelig freaked out og kommer aldri til å prøve noe lignende igjen. Får gåsehud bare av å skrive det. Det som er greia er at vi spurte brettet om mange spørsmål som jeg til og med skrev ned svaret på. Jeg har mistet det nå i dag, det er jo så lenge siden.. Likevel husker jeg noen ting, og mye av det holder på å gå i oppfyllelse.

Vi spurte om ting man ikke skal spørre om, som kjærlighet, penger o.l. Det jeg fikk som svar er at jeg ville flytte til en by, noe som holder på å skje (skal skje til sommeren). I tillegg sa brettet at jeg ville få dyr (når jeg ble 17-18, noe som skjedde spontant akkurat det året før jeg fylte 18), og det sykeste er at jeg tror at brettet (om jeg husker rett) skrev navnet på den kjæresten jeg nå har hatt i 6 år. Brettet sa også at jeg ville bli rik (den likte jeg). Noe i meg sier at det brettet sa kan være tull, men når det skjedde så mye creepy i huset etterpå OG brettet til og med skrev navnet på min oldemor (som jeg IKKE visste navnet på) ... da vet jeg ikke. 

Det ble også sendt en rar melding fra mobilen min natten etter spiritismen. Det begynte også å spøke i huset etterpå.

Hva tror dere???

Anonymkode: f871b...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er tull. 

Anonymkode: c6870...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var meldingen og hva slags spøking var dette? Dunking og sånt?

Jeg liker ikke oija. Og jeg tror på deg! Men ikke vær redd. De kan ikke skade deg selv om de kan tidvis være skremmende. 

Anonymkode: 9dc53...ab2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at ouijabrett opprinnelig var et spill for barn? Det er ingenting skummelt med et slikt brett, men filmer har skapt en mystikk rundt det og dermed så tror folk at det er skummelt. 

Alt er psykisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa

Tror absolutt at man kan få kontakt med dem "på andre siden" og at de kanskje vet mere om fremtiden enn oss, da de har et annet perspektiv derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke kldde me sånt du kan åpne opp portaler for mørke energier eller vesner . Bra du slutta med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...