Gå til innhold

Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Kvinner tenner ikke på menn slik som menn tenner på kvinner ..det er nok det første du må lære deg.

Kvinner er lite visuelle ..så hvordan du ser ut har ikke så mye å si egentlig. 

Der tar du feil. Selvfølgelig betyr utseendet mye for oss kvinner også. Kanskje ikke alle, men de fleste av oss.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skinnyfat er turnoff. Jeg synes det er greit om en mann har mage dersom han også er kraftig i form av muskler, men skinnyfat er rett og slett lite mannlig.

Anonymkode: 1a9f0...3aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, sol87 skrev:

Der tar du feil. Selvfølgelig betyr utseendet mye for oss kvinner også. Kanskje ikke alle, men de fleste av oss.

Nei der tar du feil selv ...mannfolk kan tenne på et kvinnfolk etter 0,1 sec ...slik fungerer det ikke for kvinner. 

Har du virkelig ikke reflektert over dette ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Nei der tar du feil selv ...mannfolk kan tenne på et kvinnfolk etter 0,1 sec ...slik fungerer det ikke for kvinner. 

Har du virkelig ikke reflektert over dette ? 

Reflektert over hva? Det var jo sånn passe nedlatende av deg, nei jeg reflekterer jo aldri, over noe.

 Ikke alle mannfolk tenner med en gang, og ikke alle kvinner bruker lang tid på å tenne. Jeg tar ikke feil når jeg sier at utseendet betyr noe for oss kvinner. Det vet jeg jo selv, men menn må gjerne overbevise seg om noe annet hvis det får dem til å føle seg bedre. Utseendet betyr noe for de fleste, i varierende grad. Det betyr jo ikke at vi synes de samme tingene er fine ved folk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Xcase33 skrev:

Kvinner tenner ikke på menn slik som menn tenner på kvinner ..det er nok det første du må lære deg.

Kvinner er lite visuelle ..så hvordan du ser ut har ikke så mye å si egentlig. 

Er ikke vi damer visuelle? Hadde ikke datet en fyr med pondus. Eller måne. Fedme er ikke min smak. 

Anonymkode: 87292...e2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er helt normal da de fleste i tråden svarer nei, men selv synes jeg det er sjarmerende med pondus 😁! Den ekskjæresten min som er den vakreste av dem alle hadde det. Men han hadde også nydelige øyne, god høyde og var bredskuldret, ikke bare pondus liksom. Uansett så var det en av tingene som var sexy med han og jeg tror nok ikke jeg tiltrekkes kun av dette for er jo ikke tiltrukket av absolutt alle med pondus liksom.

Jeg har egentlig aldri blitt avtent av litt ekstra (men finnes 100 andre ting som kan gjøre at jeg ikke vil da). Snakker ikke nå om å være direkte feit. Jeg er heller ikke den som tenner 'sykt' på masse muskler, synes det kan bli for mye og selv om jeg er veldig opptatt av kosthold og å holde meg slank tenker jeg ikke så mye på om partner trener masse eller ikke. At han bruker fritiden sin på noe konstruktivt på en eller annen måte er veldig viktig og at han ikke dytter i seg masse søppel. Men ellers er det mange andre ting som er viktig som for eksempel mentalitet og hvordan han føler om seg selv, erfaring osv. Har også vært tiltrukket av menn som er rett ut spinkle.. 

Og det noen sa om at kvinner ikke tenner med en gang, det stemmer ikke. Jeg kan tenne på noen som sender meg et blikk eller noen jeg ser for første gang i løpet av et øyeblikk jeg.. men kan også tenne etterhvert på noen som jeg ikke har lagt spesielt merke til når de begynner å gjøre litt mer ut av seg for eks. Er også forskjell på om jeg kun merker en tiltrekning i kroppen, han kunne gjort det og det mot meg eller om jeg er interessert med hele meg. Hvis det gir mening :)

Anonymkode: 4d932...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og som deg TS. Jeg har prøvd å slanke vekk magen, men da føler jeg at jeg blir for tynn og det synes mange andre også. Skinnyfat  er kanskje ikke den mest attraktive kroppen, men på meg så synes jeg det ser bedre ut enn å være enda slankere. 

Klart jeg kunne begynt å trene styrke, men  det har jeg ikke disiplinen til.  

Anonymkode: 04f0e...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xcase33 skrev:

Nei der tar du feil selv ...mannfolk kan tenne på et kvinnfolk etter 0,1 sec ...slik fungerer det ikke for kvinner. 

Har du virkelig ikke reflektert over dette ? 

haha.. det her er bare tull. Det er derfor det egentlig har veldig lite å si hva du har å si når du kommer bort til ei jente, for mest sannsynlig har hun allerede bestemt seg for om du er hennes type eller ikke før du åpner kjeften.

Så all den sytinga om at "åh, jenta ikke meg ikke fordi jeg er FOR SNILL og høffelig" kan man spare seg, fordi hun kan rett og slett ha andre preferanser. 

Anonymkode: fdd46...345

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro feithet betyr ganske mye i vårt utseendefokuserte samfunn. Kanskje vi skal bytte det ut med et mer kristenfokusert samfunn fra gammelt av, hvor det som betydde noe for seksuell tilfredsstillelse var ekteskapet? Jeg ser flere grupper som kan tjene på det i dagens liberale Norge, både kvinnelige og mannlige.

Endret av Jus sanguinis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke vi damer visuelle? Hadde ikke datet en fyr med pondus. Eller måne. 

Anonymkode: 87292...e2d

Du hadde sagt nei til Vin Diesel, liksom...? 

Anonymkode: d2e81...200

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra? Jeg er ganske slank, untatt akkurat rundt livet. Er faktisk så ille at skjortene mine passer bra resten av kroppen, men er for liten rundt midja når jeg sitter. Har vært sånn en stund. Prøver å trene litt. Problemet mitt er vel at jeg foretrekker slanke/tynne kvinner og tenker at slanke vil ha slanke? Har ikke hatt noe pågang på fem år (untatt med to lubne jenter, men da var jeg ikke interessert og var bare litt sex).

Anonymkode: a9a50...daa

At en mann har litt ekstra,  er ikke noe problem. At han setter andre krav til kvinner enn til seg selv derimot, er adskillig verre. Særdeles usjarmerende med overvektige menn som snakker nedsettende om feite kvinner, eldre menn som sier at damer på deres alder ikke er særlig attraktive, og menn som mener de "fortjener" en kvinne langt over sitt eget nivå. Noen er til og med villige til å betale for å få det. Æsj. 

Anonymkode: d2e81...200

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og som deg TS. Jeg har prøvd å slanke vekk magen, men da føler jeg at jeg blir for tynn og det synes mange andre også. Skinnyfat er kanskje ikke den mest attraktive kroppen, men på meg så synes jeg det ser bedre ut enn å være enda slankere. 

Klart jeg kunne begynt å trene styrke, men  det har jeg ikke disiplinen til.  

Anonymkode: 04f0e...aa6

Men hvilke krav setter du til kvinners kropper? Er det greit om de også er skinnyfeite? Lubne? Direkte overvektige? "Uperfekte" på andre vis? 

Anonymkode: d2e81...200

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra? Jeg er ganske slank, untatt akkurat rundt livet. Er faktisk så ille at skjortene mine passer bra resten av kroppen, men er for liten rundt midja når jeg sitter. Har vært sånn en stund. Prøver å trene litt. Problemet mitt er vel at jeg foretrekker slanke/tynne kvinner og tenker at slanke vil ha slanke? Har ikke hatt noe pågang på fem år (untatt med to lubne jenter, men da var jeg ikke interessert og var bare litt sex).

Anonymkode: a9a50...daa

Dette er ganske typisk. Menn som klager over at de ikke får seg noe. Men det som egentlig er tilfellet er at de ikke får seg noe som er "bra nok". Dvs noe som ligger over sitt eget "nivå". De synes synd på seg selv fordi de ikke er bra nok for de fineste jentene, mens de selv mener kun de fineste jentene er bra nok. Og så "nøyer de seg", med noen de egentlig ikke synes er noe fine for å få sex. Bra nok å tømme seg i om nøden er stor nok og de ikke har noe annet tilgjengelig. Men ikke noe mer.

(Det er det de mener de som påstår at kvinner har mye lettere for å få sex enn menn, selv om de ikke ser så bra ut. At det alltids er noen som er villig til å tømme seg i dem om de ikke har noe annet tilgjengelig. Men for mange kvinner er ikke det særlig interessant.)

Er det kanskje slik at disse "lubne" jentene merket hva du tenkte om dem,  at du ikke syntes de var noe tiltrekkende, men nøyde deg med dem for å få tømt deg? Kan de ha blitt såret over hvordan de ble behandlet og fortalt venninnene sine at du er en "drittsekk"?

Eller er det slik at jenter du møter merker holdningene dine,  og at det kanskje er mer turn-off enn litt ekstra rundt livet? 

Anonymkode: d2e81...200

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære ts. Ingen kan noe for sine preferanser. Men dersom du setter høyere krav til en potensiell partner enn til deg selv, er det kanskje på tide å prøve å jobbe litt med seg selv. Dersom du selv kun er interessert i de fineste jentene, så ikke synes synd på deg selv fordi de fineste jentene kun vil ha de fineste guttene. Og dersom du ikke synes en jente er "bra nok" for deg,  ikke ha sex med henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
11 minutter siden, Thyra skrev:

Kjære ts. Ingen kan noe for sine preferanser. Men dersom du setter høyere krav til en potensiell partner enn til deg selv, er det kanskje på tide å prøve å jobbe litt med seg selv. Dersom du selv kun er interessert i de fineste jentene, så ikke synes synd på deg selv fordi de fineste jentene kun vil ha de fineste guttene. Og dersom du ikke synes en jente er "bra nok" for deg,  ikke ha sex med henne. 

Vet ikke om du gjør dette bevisst eller ikke men TS skreiv at han ville ha "slanke kvinner" ikke "de fineste". setter du som premiss at en som er slank automatisk er penere enn en som er feitere? Slank er ikke synonymt med vakker.. med det sagt er jeg enig i denne; 

 

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At en mann har litt ekstra,  er ikke noe problem. At han setter andre krav til kvinner enn til seg selv derimot, er adskillig verre. Særdeles usjarmerende med overvektige menn som snakker nedsettende om feite kvinner, eldre menn som sier at damer på deres alder ikke er særlig attraktive, og menn som mener de "fortjener" en kvinne langt over sitt eget nivå. Noen er til og med villige til å betale for å få det. Æsj. 

Anonymkode: d2e81...200

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.3.2017 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Hvor stor dealbreaker er det for mann å ha litt ekstra? Jeg er ganske slank, untatt akkurat rundt livet. Er faktisk så ille at skjortene mine passer bra resten av kroppen, men er for liten rundt midja når jeg sitter. Har vært sånn en stund. Prøver å trene litt. Problemet mitt er vel at jeg foretrekker slanke/tynne kvinner og tenker at slanke vil ha slanke? Har ikke hatt noe pågang på fem år (untatt med to lubne jenter, men da var jeg ikke interessert og var bare litt sex).

Anonymkode: a9a50...daa

Om du har litt mage er ikke det noen dealbreaker. Men en lubben/overvektig mann er dealbreaker for min del, siden heg selv er opptatt av sunt kosthold og god helse. Er man lubben signaliserer det for meg at man ikke er opptatt av helsen sin og en slik livsstil ønsker ikke jeg å ha. Ser for meg utfordringer mtp middager ol, han vil ha løvbiff med pomfritt og bearnaise på en tirsdag, jeg vil ha torsk og grønnsaker. Jeg vil ut å gå en tur, han vil ligge på sofaen med en øl og potetgullposen. 

Anonymkode: 35b23...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor slanker du deg ikke? De fleste tykke menn er slanke, utenom rundt livet.

Anonymkode: 7fcc1...ecb

     ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er til og med villige til å betale for å få det. Æsj. 

Anonymkode: d2e81...200

Er det ikke du som setter ditt eget kjønn på en pidestall her? Jeg mener, det hadde ikke vært mulig for enkelte kvinner å kapitalisere på menns seksualdrift om det ikke var for at kvinner generelt underleverte på dette punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Vet ikke om du gjør dette bevisst eller ikke men TS skreiv at han ville ha "slanke kvinner" ikke "de fineste". setter du som premiss at en som er slank automatisk er penere enn en som er feitere? Slank er ikke synonymt med vakker.. 

Med de "fineste", mente jeg her etter ts sine preferanser. Vet at slank ikke nødvendigvis er synonymt med vakker. Man kan være vakker uten å være slank,  og slank uten å være vakker. Hva som er attraktivt kommer også an på øynene som ser. For ts er slankhet viktig for å være attraktiv. Så for han vil "de fineste" jentene alltid være slanke. For noen er kanskje store pupper eller vakkert ansikt viktigst. Ts er ikke den eneste som setter andre krav til kvinners utseende enn til sitt eget. Mulig jeg burde ha ordlagt meg litt annerledes. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...