AnonymBruker Skrevet 20. februar 2019 #21 Skrevet 20. februar 2019 Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? Anonymkode: ae2b7...873 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #22 Skrevet 21. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? Anonymkode: ae2b7...873 Hvah? Er det også en matlagningsmetode for viderekommende? Aldri hørt om draging av laks Anonymkode: e3791...9b2 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #23 Skrevet 21. februar 2019 På 19.2.2019 den 3.47, HalldirV2 skrev: Nydelig, well done 🤩 Takk! Anonymkode: e3791...9b2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #24 Skrevet 21. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? Anonymkode: ae2b7...873 Den var ny for meg. Kan De linke til en matoppsktift? Fisk skal vel trekke. Anonymkode: e3791...9b2 5
Macro Skrevet 21. februar 2019 #25 Skrevet 21. februar 2019 Skallet skal av, er det så utrolig nøye hvordan man gjør det..? 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #26 Skrevet 21. februar 2019 På 10.3.2017 den 1.13, AnonymBruker skrev: Jeg må ha misforstått det jeg leste om napping. Jeg forsøker din metode i steden Anonymkode: e3791...9b2 Du har garantert avskallet en løk før du hørte om "napping". Foreslår at du bare går tilbake til den metoden du brukte før, istedet for å spørre her inne. Anonymkode: 32a8c...c18
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2019 #27 Skrevet 21. februar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvah? Er det også en matlagningsmetode for viderekommende? Aldri hørt om draging av laks Anonymkode: e3791...9b2 Joda. En drar laksen på land etter at man har fått den på kroken. Dette er logisk og allment kjent. Anonymkode: 32a8c...c18 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2019 #28 Skrevet 22. februar 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: Joda. En drar laksen på land etter at man har fått den på kroken. Dette er logisk og allment kjent. Anonymkode: 32a8c...c18 Er det ikke veldig vondt å få den på kroken? Anonymkode: f86cd...212 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #30 Skrevet 24. april 2019 Trodde napping av løk og dra laksen hørte under ett annet forum her på KG! Anonymkode: 7684b...b15 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #31 Skrevet 24. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Trodde napping av løk og dra laksen hørte under ett annet forum her på KG! Anonymkode: 7684b...b15 You don't say, Sherlock. Anonymkode: e6ca0...d8c 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #33 Skrevet 24. april 2019 Jeg har nettopp sådd vårløk, og lurer på om de også skal nappes når man drar dem? Når man drar dem opp altså. Anonymkode: f86cd...212 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2019 #35 Skrevet 24. juni 2019 På 20.2.2019 den 22.05, AnonymBruker skrev: Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? Anonymkode: ae2b7...873 «Klaske laks» 😂 Anonymkode: e5811...c84
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #38 Skrevet 18. april 2021 Kutter av bunn og topp, deler den i 2, så river av de stygge lagene. Tar 5 sekunder 😅 Anonymkode: 5d1e7...15f 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #39 Skrevet 18. april 2021 Winry skrev (På 10.3.2017 den 1.08): Tror jeg er litt overtrøtt(og barnslig), for begynte å le godt når jeg leste overskriften inne på matforumet Snakker du om hvitløk eller vanlig løk? Samme her😅 Den lå under denne "fine" andre tråden 🤣 Anonymkode: d822c...51a
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #40 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 24.6.2019 den 23.01): «Klaske laks» 😂 Anonymkode: e5811...c84 Marinere laksen, og pusse stålet 😆🤣 Anonymkode: d822c...51a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå