Gå til innhold

Napping av løk.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? 

Anonymkode: ae2b7...873

  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? 

Anonymkode: ae2b7...873

Hvah? :sjokkert: Er det også en matlagningsmetode for viderekommende? Aldri hørt om draging av  laks :vetikke:

Anonymkode: e3791...9b2

  • Liker 6
Skrevet
På 19.2.2019 den 3.47, HalldirV2 skrev:

Nydelig, well done 🤩

Takk! :dagens-rose:

Anonymkode: e3791...9b2

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? 

Anonymkode: ae2b7...873

Den var ny for meg. Kan De linke til en matoppsktift? :ac: Fisk skal vel trekke.

Anonymkode: e3791...9b2

  • Liker 5
Skrevet

Skallet skal av, er det så utrolig nøye hvordan man gjør det..?

  • Liker 2
Skrevet
På 10.3.2017 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Jeg må ha misforstått det jeg leste om napping. Jeg forsøker din metode i steden :jepp:

Anonymkode: e3791...9b2

Du har garantert avskallet en løk før du hørte om "napping". Foreslår at du bare går tilbake til den metoden du brukte før, istedet for å spørre her inne.

Anonymkode: 32a8c...c18

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvah? :sjokkert: Er det også en matlagningsmetode for viderekommende? Aldri hørt om draging av  laks :vetikke:

Anonymkode: e3791...9b2

Joda. En drar laksen på land etter at man har fått den på kroken. Dette er logisk og allment kjent.

Anonymkode: 32a8c...c18

  • Liker 3
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Joda. En drar laksen på land etter at man har fått den på kroken. Dette er logisk og allment kjent.

Anonymkode: 32a8c...c18

Er det ikke veldig vondt å få den på kroken?

Anonymkode: f86cd...212

  • Liker 2
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

:spise:

Anonymkode: e3791...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Trodde napping av løk og dra laksen hørte under ett annet forum her på KG! :skratte:

Anonymkode: 7684b...b15

  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde napping av løk og dra laksen hørte under ett annet forum her på KG! :skratte:

Anonymkode: 7684b...b15

You don't say, Sherlock.

Anonymkode: e6ca0...d8c

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:hoho:

Anonymkode: 809f0...00c

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp sådd vårløk, og lurer på om de også skal nappes når man drar dem? Når man drar dem opp altså.

Anonymkode: f86cd...212

  • Liker 1
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere triks? :)  :engel:

Anonymkode: e3791...9b2

AnonymBruker
Skrevet
På 20.2.2019 den 22.05, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke lage en tråd om hvordan man drar laksen også? 

Anonymkode: ae2b7...873

«Klaske laks» 😂

Anonymkode: e5811...c84

AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Anonymkode: 0ae28...c2d

  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

:ac:

Anonymkode: 6c4b2...858

AnonymBruker
Skrevet

Kutter av bunn og topp, deler den i 2, så river av de stygge lagene. Tar 5 sekunder 😅

Anonymkode: 5d1e7...15f

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Winry skrev (På 10.3.2017 den 1.08):

Tror jeg er litt overtrøtt(og barnslig), for begynte å le godt når jeg leste overskriften inne på matforumet :fnise:

Snakker du om hvitløk eller vanlig løk?

Samme her😅 Den lå under denne "fine" andre tråden 🤣

FD45158B-3006-494F-8094-27D59AECE278.jpeg

Anonymkode: d822c...51a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2019 den 23.01):

«Klaske laks» 😂

Anonymkode: e5811...c84

Marinere laksen,  og pusse stålet 😆🤣

Anonymkode: d822c...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...