Gå til innhold

Napping av løk.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper og napper, men får ikke av skallet.

Hvordan gjør dere det?

(JA, jeg leste her på kg at løken skal nappes)

Anonymkode: e3791...9b2

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg er litt overtrøtt(og barnslig), for begynte å le godt når jeg leste overskriften inne på matforumet :fnise:

Snakker du om hvitløk eller vanlig løk?

  • Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Winry skrev:

Tror jeg er litt overtrøtt(og barnslig), for begynte å le godt når jeg leste overskriften inne på matforumet :fnise:

Snakker du om hvitløk eller vanlig løk?

Vanlig løk :laugh:

Anonymkode: e3791...9b2

  • Liker 4
Skrevet

Hmm, jeg pleier bare å dele løken i to, også skjære av endene der lagene samles. Så tar jeg tak i det ytterste laget og drar det av. Enkelt og greit. Aldri hatt noe problem med det.

Hva slags løker er det du har vært borti a? :fnise:

  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Winry skrev:

Hmm, jeg pleier bare å dele løken i to, også skjære av endene der lagene samles. Så tar jeg tak i det ytterste laget og drar det av. Enkelt og greit. Aldri hatt noe problem med det.

Hva slags løker er det du har vært borti a? :fnise:

Jeg må ha misforstått det jeg leste om napping. Jeg forsøker din metode i steden :jepp:

Anonymkode: e3791...9b2

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva dette spørsmålet gjør i mattråden, men om du drar løken nedover mot kastanjenøttene så vil nok soppen komme opp av skallet ;)

Anonymkode: 1d1a5...e81

  • Liker 25
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva dette spørsmålet gjør i mattråden, men om du drar løken nedover mot kastanjenøttene så vil nok soppen komme opp av skallet ;)

Anonymkode: 1d1a5...e81

😂😂😂😂

  • Liker 4
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Flere metoder som dere kan fortelle om? :)

Anonymkode: e3791...9b2

Skrevet

Angående hvitløk så hjelper det å skvise den litt mellom fjøla og kniven før den nappes.

Anonymkode: d56b9...41b

  • Liker 4
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2017 den 1.19, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt hva dette spørsmålet gjør i mattråden, men om du drar løken nedover mot kastanjenøttene så vil nok soppen komme opp av skallet ;)

Anonymkode: 1d1a5...e81

Hahahaha! 😅🤣😂

Anonymkode: 478fb...7fe

  • Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Flere metoder tas i mot med takk :biggrin:

Anonymkode: e3791...9b2

  • 1 måned senere...
Skrevet

^^

Anonymkode: e3791...9b2

Skrevet

:hoho:denne var så morsom

TS

Anonymkode: e3791...9b2

  • 5 måneder senere...
Skrevet

:spise:

Anonymkode: e3791...9b2

Skrevet

Flere løk-skrelletips? :) 

Anonymkode: e3791...9b2

Skrevet

Hvitløken knuser jeg med flatsiden av kniven, med skall på.

Anonymkode: f86cd...212

  • Liker 1
Skrevet

Er dette seriøst? Heter det virkelig *og nappe løken*?

Anonymkode: 5b51e...798

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette seriøst? Heter det virkelig *og nappe løken*?

Anonymkode: 5b51e...798

Jeg er usikker. jeg leste det på KG, men det er ingen garanti for at det stemmer. Det heter vel  skrelling av løk.

Anonymkode: e3791...9b2

Skrevet

Nydelig, well done 🤩

  • Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette seriøst? Heter det virkelig *og nappe løken*?

Anonymkode: 5b51e...798

Nei, det korrekte er å nappe løken!

Anonymkode: f7557...348

  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...