Gå til innhold

Jeg kan forsøke å spå maks 3 stk


Anbefalte innlegg

... gitt at jeg får et bilde, ellers er det veldig vanske å koble seg på noen. Jeg trenger ikke navn overhode, og bildet forblir helt anonymt på PM. Jeg er ganske åpen, men har ingen erfaring med "reading" og får som regel ting "slengt på meg" om det er noe spesielt. Jeg kan absolutt IKKE snakke med de døde og lignende, men motta indre beskjeder. Jeg kan ikke love at jeg får noe å fortelle deg, men skal gjøre mitt beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS: Hvis noen vil sende bilde, husk at det må være tydelig og helst ikke sammen med andre mennesker. Bare et bilde av ansiktet er nok.

Endret av bonita93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg pm:)

Hilsen S

Anonymkode: 5ff3b...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo spennende ut! Vil du forsøke å spå meg, via mitt nick? :) Har ikke lyst til å gå ut med bilde. Forstår det dersom du bare kan spå via bilde, men om du har lyst til å prøve via nicket mitt i stedet for, så har du lov! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke sende bilde, men kan fortelle deg hva jeg heter også kan du sjekke på Facebook, om du vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, KillerKitty skrev:

Vil ikke sende bilde, men kan fortelle deg hva jeg heter også kan du sjekke på Facebook, om du vil :) 

Du vil ikke sende bilde, men du vil fortelle hvem du er slik at vedkommende kan finne Facebook-profilen din? Det er jo mye mer avslørende. Bilder kan fint lastes ned derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, pressplay skrev:

Du vil ikke sende bilde, men du vil fortelle hvem du er slik at vedkommende kan finne Facebook-profilen din? Det er jo mye mer avslørende. Bilder kan fint lastes ned derfra. 

Om ts vet hvem jeg er spiller ingen rolle. Tviler på at hun har noen interesse av å fortelle det her uansett. Jeg liker bare ikke å sende bilder/laste opp bilder av meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...