Gå til innhold

Kort spørreundersøkelse: Hva skal du ha på deg julaften?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et enkelt spørsmål:

Hva skal du ha på deg julaften? Og dersom du skal ha litt "dill" på deg hva skal du ha på deg?

Jeg skal ha bunad fra Hardanger med det som hører med. Kjøpte den i høst og må inrømme at jeg gleder meg til å ta den på. Ingen vet at jeg skal ha på meg den julaften:-) Til og med ikke sambo :-)

Så da er det din tur til å fortelle. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lurer sikkert hvordan jeg har klart å få kjøpt den uten at andre er informert? Svaret var at jeg fikk penger av sambo og foreldre på min 30årsdag.Og det kunne jeg kjøpe meg akkurat det jeg hadde lyst på:-) Og da ble valget ikke så skrekkelig vanskelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt ennå, men det blir nok noe pent, men enkelt.

Siden jeg er gravid tror jeg at jeg skal satse på noe med elastisk linning. :ler: Ellers strammer det så fælt med stive selskapsklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt ennå, men det blir nok noe pent, men enkelt.

Siden jeg er gravid tror jeg at jeg skal satse på noe med elastisk linning. :ler: Ellers strammer det så fælt med stive selskapsklær.

Selv om jeg IKKE er gravid, tror jeg at jeg skal satse på noe med elastisk linning. All den maten som skal ned da gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, det var det da!

Tenker det enten blir et langt sort skjørt jeg, eller et knekort lys-silke-grønt skjørt i "sateng". Ikke så veldig julete kanskje? Søren, det var vanskelig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg IKKE er gravid' date=' tror jeg at jeg skal satse på noe med elastisk linning. All den maten som skal ned da gitt! :ler:[/quote']

Godt poeng! Forresten blir jeg nok ikke den eneste rundt bordet som ser gravid ut etter julemiddagen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt poeng! Forresten blir jeg nok ikke den eneste rundt bordet som ser gravid ut etter julemiddagen :wink:

Da får du trøste deg med at det er du som er det og kan "skjule" deg bak det når du slipper ut magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...