Gå til innhold

Clearblue ukesindikator - noe galt?


mariefie

Anbefalte innlegg

Hei. Forrige mandag fikk jeg 1-2 uker på CBs ukesindikator. Onsdag morgen fikk jeg 2-3 uker. Jeg tok nettopp en ny test (7 dager etter "2-3 uker"-testen), men får fortsatt bare 2-3 uker. Kan det være noe galt, f eks at prosessen har stoppet opp? Jeg opplever fortsatt kvalme og murringer/strekninger i livmoren, så symptomene har ikke gitt seg. Jeg har fortsatt vondt/ømhet i brystene, men det verste sprenget ga seg før to dager siden. Ingen blødninger eller andre tegn på SA. Bør jeg være bekymret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun mener at hun venter på at den skal vise 3+ 

Har lest at det kan ta litt tid.. Har også lest at den type test ikke alltid er helt til å stole på.. 

Så jeg hadde ikke blitt bekymret enda :) Hvor langt på vei er du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bruke de testene som hcg måling. De er ikke nøyaktig nok. Du har godt med symptomer, ingen tegn til SA. Hadde lagt vekk graviditetstester nå. 

Anonymkode: 96315...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! I dag fikk jeg endelig 3+. Grunnen til at jeg ble bekymret var at den gikk så fort fra 1-2 og til 2-3, og så fikk jeg plutselig en følelse av at det stoppet opp da brystsprengen plutselig ga seg. Men etter 9 dager fikk jeg i kveld 3+, så da vet jeg i alle fall at det ikke har stoppet opp iom at hcg øker!

Jeg vet ærlig talt ikke hvor langt jeg er på vei da el har forskjøvet seg (ventet fortsatt på positiv el-test når jeg plutselig var gravid). Da hadde jeg ikke hatt mensen på 5 uker, og testet negativt en uke i forveien. Men vet det er 5-6 uker☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...