Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #1 Del Skrevet 13. desember 2004 Skal fly fra Gardermoen i morgen tidlig men har aldri flydd med Norwegian før. Hvor er innsjekkingsskrankene hos Norwegian på OSL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #2 Del Skrevet 13. desember 2004 Det finner du på en infoskjerm når du kommer opp. Samme sted som for resten av flyselskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #3 Del Skrevet 13. desember 2004 He He, jeg er ikke helt grønn da, men du mener at Norwegian er plassert sammen med SAS Braathens og Widerøe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 13. desember 2004 #4 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg mener å huske at det er på baksiden av insjekkingsskrankene til sas, på venstresiden når du kommer inn. Litt rotete forklart men du skjønner sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. desember 2004 #5 Del Skrevet 13. desember 2004 Mener å ha sjekket inn foreskjellige steder jeg. Uansett så finner du det da kjapt ut, det er jo godt skiltet på Gardermoen i motsettning til endel utenlandske flyplasser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest biatsj Skrevet 13. desember 2004 #6 Del Skrevet 13. desember 2004 og noe som er spesielt vakkert med innskjekkingsskrankene til norwegian er at det aldri er kø der i motsetning til braathens innskjekkingsskranker :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #7 Del Skrevet 13. desember 2004 Gjett om jeg kjenner til køene der. Jeg pleier alltid å fly SAS innenlands og uansett når jeg kommer er det endeløs kø og forvirrede mennesker som ikke skjønner Sjekk-inn-selv systemet. Er spent på å prøve Norwegian for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå