Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Skal fly fra Gardermoen i morgen tidlig men har aldri flydd med Norwegian før. Hvor er innsjekkingsskrankene hos Norwegian på OSL.
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Det finner du på en infoskjerm når du kommer opp. Samme sted som for resten av flyselskapene.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 He He, jeg er ikke helt grønn da, men du mener at Norwegian er plassert sammen med SAS Braathens og Widerøe?
Ylajali Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Jeg mener å huske at det er på baksiden av insjekkingsskrankene til sas, på venstresiden når du kommer inn. Litt rotete forklart men du skjønner sikkert
Grooo Skrevet 13. desember 2004 #5 Skrevet 13. desember 2004 Mener å ha sjekket inn foreskjellige steder jeg. Uansett så finner du det da kjapt ut, det er jo godt skiltet på Gardermoen i motsettning til endel utenlandske flyplasser...
Gjest biatsj Skrevet 13. desember 2004 #6 Skrevet 13. desember 2004 og noe som er spesielt vakkert med innskjekkingsskrankene til norwegian er at det aldri er kø der i motsetning til braathens innskjekkingsskranker :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #7 Skrevet 13. desember 2004 Gjett om jeg kjenner til køene der. Jeg pleier alltid å fly SAS innenlands og uansett når jeg kommer er det endeløs kø og forvirrede mennesker som ikke skjønner Sjekk-inn-selv systemet. Er spent på å prøve Norwegian for første gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå