Gå til innhold

Fortell om da du gjorde noe flaut på date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er flinke til å skrive om da daten sa eller gjorde noe dumt.  Har dere noen historier hvor dete selv gjorde noe dumt på date?

la oss ta oss selv lite høytidelig og la det være plass til litt forskjellig i denne tråden :D

Anonymkode: 395ea...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarte å si noe sinnsykt dumt en gang da daten spurte meg om hvor mange innbyggere det var på hjemstedet mitt (veldig liten plass). Presterte å si 20-30.000 når vi bare er 3000 😂 Jeg vet ikke hvorfor jeg klarte å si det altså, jeg visste jo at vi bare var 3. 😂 Han mobbet meg resten av kvelden. Så det var uansett ingenting å satse på. 🙊 Verste jeg vet er å bli ansett som dum. Noe jeg er flink til siden jeg er så fjern og vimsete til tider.

Anonymkode: d1d73...9e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovnet på kino på første date, jeg sov tungt! Jeg hadde vært på en slitsom nattevakt og sovet lite den dagen, til mitt forsvar😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

I likhet med mange av de som blir beskrevet i værste-date trådene gikk jeg også i prompefella en gang. Hadde spist indisk til middag, og skulle på kino-date. Klarte ikke å nyte filmen, måtte bare sitte å prøve å redusere utslippene, for ikke å si lyden. Det var mildt sagt flaut. Ingen av oss tok initiativ til date nummer 2 for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på date med ei rimelig flott dame. Kom litt tidlig og sa noe sånt som "du skal få tid til å skifte" når hun åpnet .....meeeen så VAR hun ferdig pyntet:sno:

"me and my big mouth"

Anonymkode: 8e60f...430

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en date-date, men en "date" med svigerfar, min mann og barn. Jeg fortalte at jeg forsøkte å gå ned noen kilo, og at det til nå hadde gått veldig bra med kostholdsendringen. Vi hadde forrett, og jeg gikk for en salat (ingen dressing på, men bacon, fettete kylling og noe greier). Det var MYE salat, og det var farlig godt, så jeg spiste selvfølgelig opp HELE, og jeg følte svigerfars blikk på meg, særlig da jeg var like sulten til hovedretten... Shit. Jeg var plutselig så innmari sulten. 

Men jeg ble heldigvis 15 kg lettere ila året selv om jeg spiste for fire voksne den dagen...

Anonymkode: ee1ba...5c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3/7/2017 den 14.42, Herr Heftig skrev:

I likhet med mange av de som blir beskrevet i værste-date trådene gikk jeg også i prompefella en gang. Hadde spist indisk til middag, og skulle på kino-date. Klarte ikke å nyte filmen, måtte bare sitte å prøve å redusere utslippene, for ikke å si lyden. Det var mildt sagt flaut. Ingen av oss tok initiativ til date nummer 2 for å si det sånn. 

Haha! Indisk mat er virkelig ikke noen vinner på date. Sterkt krydder og mengder av bønner er vel som å be om flatulens-problemer. Jeg har ikke hatt et sånt "uhell" på date, men våkna av at JEG promet ganske så høyt i søvne ved siden av en kar jeg liker godt. Jeg bare presset igjen øynene og håpte på at han sov....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
13 minutter siden, sol87 skrev:

Haha! Indisk mat er virkelig ikke noen vinner på date. Sterkt krydder og mengder av bønner er vel som å be om flatulens-problemer. Jeg har ikke hatt et sånt "uhell" på date, men våkna av at JEG promet ganske så høyt i søvne ved siden av en kar jeg liker godt. Jeg bare presset igjen øynene og håpte på at han sov....

Gjør ikke den feilen igjen for å si det sånn. Aldri mer tandoori

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2017 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Klarte å si noe sinnsykt dumt en gang da daten spurte meg om hvor mange innbyggere det var på hjemstedet mitt (veldig liten plass). Presterte å si 20-30.000 når vi bare er 3000 😂 Jeg vet ikke hvorfor jeg klarte å si det altså, jeg visste jo at vi bare var 3. 😂 Han mobbet meg resten av kvelden. Så det var uansett ingenting å satse på. 🙊 Verste jeg vet er å bli ansett som dum. Noe jeg er flink til siden jeg er så fjern og vimsete til tider.

Anonymkode: d1d73...9e5

Jeg har også løyet på dater uten noen spesifikk grunn...det bare skjer når jeg er nervøs, og det er så tullete når det er ting som egentlig ikke har noe å si.

Vi kom inn på et tema om festivaler o.l. og jeg nevnte en by i USA jeg hadde vært der vi deltok på en viss festival. Og så følger han opp med å si at han skal dit om ikke lenge (!) og at han skal sjekke det ut. Så kommer jeg på at dette stemte ikke i det hele tatt, jeg hadde ikke vært på den festivalen og det var heller ikke i den byen den ble holdt. Det var ikke en veldig bevisst løgn, men det bare kom ut...ikke første gangen det har skjedd. 

Anonymkode: 572b9...34e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sol87 skrev:

Haha! Indisk mat er virkelig ikke noen vinner på date. Sterkt krydder og mengder av bønner er vel som å be om flatulens-problemer. Jeg har ikke hatt et sånt "uhell" på date, men våkna av at JEG promet ganske så høyt i søvne ved siden av en kar jeg liker godt. Jeg bare presset igjen øynene og håpte på at han sov....

:fnise: kjenner meg igjen... 

Anonymkode: 33637...f1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr hadde stelt i stand en skikkelig middag til meg. Han hadde brukt store deler av dagen på å kokkelere for meg. 

Når jeg kommer hjem til han så spør han med en gang om det er noen jeg ikke spiser. Av alle ting svarte jeg asparges. Jeg tenkte på gul, sylta asparges som hadde vært i en rekesalat jeg hadde spist til frokost og den ødela hele salaten. 

Han ble utrolig skuffa for forretten var så klart asparges med seranoskinke. Det er jo en virkelig stor favoritt hos meg, men han trodde ikke noe på det og han var sikker på at jeg spiste forretten bare for å være høflig :P 

Anonymkode: a7e51...999

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 år og skulle på date. Vi bodde faktisk i samme nabolag og vi ble enige om å ta buss til byen for å på kino. 

Da vi venter på bussen, så klarte jeg å slippe DEN rapen. Den kom helt uten noe forvarsel. Jeg ble vel helt rød i trynet og det ble pinlig stillhet. Bussen kom og vi dro på kino. Vi skulle se på en komedie. Jeg lo så jeg grein, men han? Nei. Tror ikke han synes filmen var morsom i det hele tatt! Jeg lo og lo. Fikk noen rare blikk fra han, men klarte ikke å stoppe å le. Det var flaut :P

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2017 den 15.54, sol87 skrev:

Haha! Indisk mat er virkelig ikke noen vinner på date. Sterkt krydder og mengder av bønner er vel som å be om flatulens-problemer. Jeg har ikke hatt et sånt "uhell" på date, men våkna av at JEG promet ganske så høyt i søvne ved siden av en kar jeg liker godt. Jeg bare presset igjen øynene og håpte på at han sov....

Hahah! Been there.. skulle overnatte hos en jeg hadde datet en stund, og jeg har en mage som generelt er ganske kranglete. Lå våken lenge i frykt for å prompe i søvne, men sovna jo til slutt.

Våknet av et kjempebrak. Jeg lå naken, på magen, og dyna hadde sklidd ned på den ene siden så lå med bar rumpe... jeg lå med hodet vendt fra han så jeg håpet at han fortsatt sov. Snudde meg forsiktig og der lå han lys våken og drev med mobilen sin😑 Jeg kneip igjen i øynene og lot som jeg sov i rundt 2-3 timer til 😂

Ble ikke noe flere dates.. om det var årsaken aner jeg ikke. 

Anonymkode: 2254b...414

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahah! Been there.. skulle overnatte hos en jeg hadde datet en stund, og jeg har en mage som generelt er ganske kranglete. Lå våken lenge i frykt for å prompe i søvne, men sovna jo til slutt.

Våknet av et kjempebrak. Jeg lå naken, på magen, og dyna hadde sklidd ned på den ene siden så lå med bar rumpe... jeg lå med hodet vendt fra han så jeg håpet at han fortsatt sov. Snudde meg forsiktig og der lå han lys våken og drev med mobilen sin😑 Jeg kneip igjen i øynene og lot som jeg sov i rundt 2-3 timer til 😂

Ble ikke noe flere dates.. om det var årsaken aner jeg ikke. 

Anonymkode: 2254b...414

Herregud, så flaut :fnise::flau: Uff a meg, jeg hadde DØDD! Men ikke alltid lett å kontrollere vanskelig mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tar jeg anonym.

Jeg var på date sammen en kjekk fyr. Vi var på restaurant og jeg hadde på meg noen ganske nye jeans som kanskje var litt for vid så jeg brukte et belte i tillegg. Det jeg ikke hadde merket var at den en av hempene som man trer beltet igjennom hadde revnet og det var den hempen som sitter midt på rundt midjen. Det la daten min merke til da jeg mistet våttene mine på gulvet og bøyde meg for å plukke dem opp. Da viste jeg dessverre litt av rumpesprekken min. Jeg merket ikke det selv helt til daten spurte om jeg kunne komme hjem til han en dag å fikse doen hans for den var tett. Jeg skjønte ikke den før han fortalte hva som hadde skjedd. Litt frekt av han egentlig. 

Jeg ville bare flykte fra stedet umiddelbart! Noe så flaut.

Anonymkode: 09acc...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på date, synes i grunnen det er mere flaut enn noe annet.

Anonymkode: f0b7b...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...