Gå til innhold

Symptomjakt


MM

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, tweet skrev:

Kan ikke du se på dette som en sommerferie fra prøvingen, så har du en slurveprøvepause. Ha sex når du måtte ønske, drikk og spis det du vil og kos deg! Det var tipset jeg fikk, og jammen funket det. Jeg er ikke den som sier at du blir gravid bare du slapper av, men det er nok bare godt for sjela, forholdet og kroppen å ta det med ro, og kanskje er du heldig :) 

Kjenner det hadde vært veldig greit med litt tanke fri fra prøveprosjekte! 14 mnd med mye tanker på dette tar jo på! 

Takk for tips! Er jo reiser og kos i ferien så tipper det blir enklere å koble av å tenke på noe annet iforhold til i vanlige hverdager! Jeg ska absolutt prøve! å kanskje blir jeg like heldig som deg 😊 Masse lykke til, videre i svangerskape til deg! Så må spiren klore seg godt fast å bli der i 8 mnd til! 👍🏻

Anonymkode: 08c51...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 
Vi er på PP3 nå. For første gang har jeg hatt det som føles ut som mensensmerter fra dpo 3-4. Føler dette selvfølgelig er tidlig, men har aldri hatt det slik før. Jeg føler meg strukket og "hard" når jeg kjenner over livmoren på magen, får også sånn stikkenende smerter innimellom. Har vondt i korsryggen og er fra tid til annen kvalm. Er det for tidlig å kjenne dette? Hater å være i DPO-land, og er jo selvfølgelig for tidlig å ta en test nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kort syklus. 23 dagers bare. Noen ganger litt uregelmessig, men max 26 dager. Nå er jeg på syklusdag 29, og ingen tegn til mensen. Puppene er ikke ømme, ingen murringer i magen og kroppen kjennes ut som normal. Tok en test i går, og den var negativ. 

Noen tanker om hva dette kan være?
Kan det være jeg ikke hadde eggløsning denne syklusen, og derfor ikke får mensen heller? Eller vil man få mensen uansett om man hadde eggløsning eller ikke?

Anonymkode: f42de...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kort syklus. 23 dagers bare. Noen ganger litt uregelmessig, men max 26 dager. Nå er jeg på syklusdag 29, og ingen tegn til mensen. Puppene er ikke ømme, ingen murringer i magen og kroppen kjennes ut som normal. Tok en test i går, og den var negativ. 

Noen tanker om hva dette kan være?
Kan det være jeg ikke hadde eggløsning denne syklusen, og derfor ikke får mensen heller? Eller vil man få mensen uansett om man hadde eggløsning eller ikke?

Anonymkode: f42de...b7c

Mensen kan komme selv om man ikke har hatt eggløsning.

Lenge siden du sluttet på p-piller?

Anonymkode: 211d0...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mensen kan komme selv om man ikke har hatt eggløsning.

Lenge siden du sluttet på p-piller?

Anonymkode: 211d0...0e1

Ja, det er over et år siden. Nærmere to tror jeg.

Anonymkode: f42de...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Symptomer: veldig ømme bryster. Har ikke ømme bryster før mensen eller ellers, så det er uvanlig for meg å ha det. 

Hadde sex på den eneste dagen med "eggløsningslim", har hatt veldig lite nesten ikke noe utflod etter dette. Skal få mensen i dag/ i morgen... venter i spenning. 

Noen som ha erfaring med ømme bryster som tidlig symptom? så ømme at det gjør vondt. 

Anonymkode: 4bc8e...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine symptomer nå: 

Kvalme, mageknip, diare og spotting. 2 dager til IKM. 

Hadde negativ test i går, spotter ikke til normalt.

Anonymkode: a99c0...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Symptomer: veldig ømme bryster. Har ikke ømme bryster før mensen eller ellers, så det er uvanlig for meg å ha det. 

Hadde sex på den eneste dagen med "eggløsningslim", har hatt veldig lite nesten ikke noe utflod etter dette. Skal få mensen i dag/ i morgen... venter i spenning. 

Noen som ha erfaring med ømme bryster som tidlig symptom? så ømme at det gjør vondt. 

Anonymkode: 4bc8e...676

Jeg hadde sånne mensen - vonde bryster som bare aldri gav seg og ble veeeeldig mye verre. 

Anonymkode: a99c0...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...