Gå til innhold

Sterk røyklukt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igårkveld satt jeg for meg selv og så på serie, da jeg helt plutselig fornemte en røyklukt, ikke akkurat sigarett eller tobakk, men nesten som noe holdt på å ta fyr. 

Jeg skrudde volumet på tvn lenger ned (for alle vet jo at man både hører og lukter bedre da) :fnise:, men så ikke noe som tydet på røyk og tenkte det kom utenfra med vinden. Etter ca 20 min ble røyklukten så ekstrem at jeg fikk et lite sånn "Oi shit, nå MÅ det brenne en plass her!", før jeg rakk å reagere noe mer ser jeg en røyksky foran tvn og jeg spretter opp av sofaen å får helt panikk, løper bort til lysbryteren (det var kun tvn som lyste opp i mørket) og skrur på for å finne ut hva faen som skjer. Da er røykskyen borte men føler fortsatt at rommet er litt røykfullt, eller tåkete. 

Kjenner på alt av stikkontakter, tvn, ledninger osv men finner ingenting!? 

Jeg kan ikke FATTE hvor lukten eller skyen kom fra, så jeg ringer en venninne for å roe meg ned. Sov nesten ikke den natta fordi jeg var så redd noe skulle brenne mens jeg sov. Hadde jo ikke tenkt tanken på gjenferd engang før noen sa at jeg hadde sikkert bare fått besøk 🙄🙄🙄🤦🏼‍♀️

Så det jeg lurer på er.... Kan jeg ha hatt besøk? 😳 Er det vanlig å lukte de på den måten? Noen som vet?

Anonymkode: 841b6...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i ett av mine tidligere bosteder kjent tydelig bål lukt, og grillmat lukt. 

Har som du, leitet over alt eller mulige branntilløp, men alt har vært ok. 

Har også der opplevd røyksky i et rom, og så ble det borte. 

Har kommet hjem i det samme hjemmet, og luktet middagslukt. Blitt glad for ferdig middag etter jobb. Så var det tomt hus og ikke laget mat. 

Har opplevd å lukte tydelig parfymelukt, uten andre i det huset. Heller ikke en lukt noen av oss i huset brukte, og ikke vært noen besøkende den dagen.

Har til dags dato ikke funnet ut hva de tingene var. Ingen naturlig forklaring. En som var klarfølt, kjente at det var flere usynlige der. 

Hva så du på tv? Hørt om enkelte som kan se mat program, som plutselig kan lukte matretten fra tv i sin egen stue!

Tror noen har evnen til å se, høre og føle ting som folk flest ikke merker noe til. 

Du sjekket jo etter branntilløp, men fant ikke noe. Så lenge det ikke var peis i nærhetenkte,  eller ventil til nabo, tror jeg det er mulig du har hatt besøk fra en annen dimensjon. 

Anonymkode: 05520...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv kan spesielt tiltrekke seg åndelig aktivitet. Hørt at lys bak tv skal holde aktivitet nede. Tv kombinert med mørket og program med litt trøkk i. Hørt der er en sikker vinner for de med evner å oppleve åndelig aktivitet. 

Så et program en gang, der noen ble anbefalt å kvitte seg med alle skrekkfilmene som var samlet rundt tv. Da ble de kvitt all åndelig altivitet som plaget de. 

Det handlet nok om ekstreme tilfeller. 

Spennende om du husker hva du så på tv i det du merket lukt og sky. Om det var noe skummelt, action, voldsomt, jakt.

 

Anonymkode: 05520...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 

Jeg har aldri hørt noe om at tvn tiltrekker seg åndelig aktivitet.. 🤔 Jeg så på Kardashians 😅

Skal prøve igjen i kveld, jeg. Snakke litt ut i løse lufta 

Anonymkode: 841b6...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

"Åndenes makt-seer tolket elektrisk brann som åndelig aktivitet etter støtte fra likesinnede på Kg - brant inne mens hun sov".

Jeg er synsk, og dette kan bli avisoverskriften hvis du ikke kontakter elektriker snarest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var røyklukten her igjen! 🙈😱

Anonymkode: 841b6...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor du i leilighet er det vel naboene som røyker eller brenner middagen.

Anonymkode: 9921b...21b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...