Gå til innhold

hvemsøkt av å se noe på netflix????exorsisme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting er at det jaget etter perfeksjonisme virker så menneskeskapt. Det virker så kontrollerende. Om en Gud elsker meg, så vil han ikke kontrollere meg med frykt. Det er jeg overbevist om.

Anonymkode: dd7d5...da0

Du snakker om to forskjellige ting.

Første, perfeksjonisme. Ingen mennesker er perfekt. Gud vet det. Men han tåler ikke synd. Han sendte Jesus. Vi liver ikke under loven, slik jødene. Men under nåden! Det betyr at Gud tilgir igjen og igjen, så lenge vi vil omvende oss og ikke bare synder med vilje. Vi vil følge loven fordi hjertet vårt er blitt omvendt av Jesus.

La meg komme med et eksempel. 

La oss si at du bor på en plass med 10 andre. Og noen forteller deg, "det skal bli storm og alt skal fly bort og alle som er igjen her kommer til å dø!" Så velger halvparten å tro på det mens den andre halvparten sitter igjen og sier "Det tror jeg ikke på!" 
Og personen sier "Versåsnill å tro på det jeg sier, metrologoene har sett at det blir ikke lev bart her!" og du svarer "Jeg frykter ikke for metrologoene!" Så du velger å bli igjen. 

Litt sånn er det. Det var ikke Guds plan at vi skal til helvete. Det var ikke hans plan at satan skulle lure oss alle til å bli syndere. Men det har skjedd. Slik er situasjonen. Han vil redde oss. 

Jeg vil advare deg, å bringe budskapet videre fra "metrologoene" Håper du skjønner hva jeg mener.

Anonymkode: d5ab9...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8. mars 2017 den 20.18, AnonymBruker skrev:

Gud som jeg tror på er imot homofili, som du sikkert vet. På samme måte som han er imot all annen type synd. For eksempel meg selv, jeg levde i samboerskap og fikk barn utenom ekteskapet før jeg ble kristen, og det er også synd. Vi er ingen perfekt, men ingenting er umulig for Ham. 

 

Vent nå litt. Jeg er 35 år. Ja jeg er skeiv. Og så sier du at ingen er perfekt? Jeg er som jeg er! Ikke nok med det, men mitt kjønn er flytende. Jeg føler meg ikke feminin. Men dette er ikke mine "feil". Jeg er som jeg er og kan ikke late som jeg er noe annet. Ihvertfall ikke over en gud som ser meg som jeg er uansett. Barn utenfor ekteskapet har jeg og, og mannen vil gå fra meg så det er ikke måte på hvor mye jeg synder da..

Anonymkode: dd7d5...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nå faktisk provosert over at du skriver at "ingen er perfekt" angående min legning da den ER perfekt akkurat for meg. Tenk om noen sa til deg at jaja du er hetero du, ingen er perfekt?

Anonymkode: dd7d5...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...