Gå til innhold

Synes menn det er litt mer sexy med kvinner som føder naturlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke i seg selv sexy, men jeg vil tro at en kvinne som er opptatt av å føde naturlig ofte også har en del andre kvaliteter som mange menn faller for. 

Anonymkode: e6e64...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke fødsler er sexy. 

Men synes keisersnitt er for de som trenger det. Ikke for alle hysteriske som ikke vil føde naturlig. 

Anonymkode: 7e78d...4bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Coolaid skrev:

Haha... hva kan han si? Han er jo inhabil om MÅ være enig med deg. 

Men klart, man kan syns at egenskaper kan være tiltrekkende, som for eksempel mot og styrke....

Nei, det må han faktisk ikke. Vi er ikke to feige jævler som ikke takler å se sannheten i øynene. Tiden setter sine spor hos begge kjønn, og for min del så har jo to svangerskap også gjort det, ikke selve fødslene.

Og så var det egenskapene det var snakk om, noe jeg trodde jeg fikk frem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Nei, det må han faktisk ikke. Vi er ikke to feige jævler som ikke takler å se sannheten i øynene. Tiden setter sine spor hos begge kjønn, og for min del så har jo to svangerskap også gjort det, ikke selve fødslene.

Og så var det egenskapene det var snakk om, noe jeg trodde jeg fikk frem.

 

 

Det er mye du ikke vet om mannen din..... godta det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Druid skrev:

Nei. 

La oss begynne med den absolutt viktigste grunnen: det finnes absolutt ingenting sexy med en fødsel. Jeg har vært til stede ved to, og det er ingenting i prosessen umiddelbart før, iløpet av eller den første tiden som kan regnes som sexy.

"urkvinne" og "maskulinitet" har ingen betydning for menn generelt. Vi er tenkende, stort sett rasjonelle vesner som gjenkjenner primitivitet for hva det er: manglende bruk av hjernen. (Vi vet KVINNER ikke tenker slik, så vi bruker gjerne maskulinitet som markedsføring.) Å frivillig utsette seg for utvidet smerte og skade, bare for å føle irrasjonelle følelser knyttet til primitiv romantisering av en tid det langt flere barn (og kvinner) døde i barselseng, er ikke sexy. 

(Og nei, det blir ikke bedre av at mange kvinner som føder ved keisersnitt, får psykiske reaksjoner. Kind of proofs the point.)

Sexy har i seg selv ingen poeng. Det er i utgangspunktet ett sett med signaler menn oppfatter rundt kvinner som forteller at du er potensielt brukbar i senga. 99 % av alle menn er 100% klar over at en fødsel har negativ påvirkning på kvinners nytte på det punktet over en tidsperiode uansett hvordan de føder.

 

Har du linker som underbygger KS utsagnet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Coolaid skrev:

Det er mye du ikke vet om mannen din..... godta det :fnise:

Det vil alltid være noe jeg ikke vet men sånt gidder vi ikke å gå rundt grøten eller unna den med, noe vi fant ut for over 18 år siden.

Tydelig at du ikke har opplevd å leve med noen der dere tåler at alt ikke er rosenrødt. Og ikke minst det å tillate hverandre å være som dere er og i tillegg sette pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke fødsler er sexy. 

Men synes keisersnitt er for de som trenger det. Ikke for alle hysteriske som ikke vil føde naturlig. 

Anonymkode: 7e78d...4bb

Syns KS er for de som ønsker det, og at VF hysteriet må roe seg.

For ordens skuld jeg har flere VF'er bak meg, men er glad for at de gangene jeg har ønsket/trengt KS så har jeg fått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2017 den 17.04, jackI0st skrev:

Jeg vet ikke om du er usikker på deg selv eller ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor Fotballfrua skal trekkes inn som et dårlig eksempel bare fordi hun har smashing kropp rett etter fødsel? Da kan man lett tro det er misunnelse som driver en, og jeg syns Fotballfrua mobbes mer enn nok  :)

Det var vel ikke så merkelig om noen fikk assosiasjoner til fotballfruen når man snakker om sex i forbindelse med fødsel...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, March 08, 2017 den 22.02, Fru Uperfekt skrev:

Vet men det var likevel ett svar på ditt utsagn.

Det var i en helt annen forstand jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 09, 2017 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Dette har nok med biologi å gjøre. Menn blir tiltrukket av hofter og glansfult hår også(ingen regel uten unntak selvfølgelig), og det har med ytre synlige tegn på at dama er fruktbar. Sex og tenning er jo nettopp for å forplante seg.

Anonymkode: 1089c...842

Jamen det finner jeg ikke logisk. Det er naturlig for menn å sore sine gener flest mulig steder. En kvinne som allerede er gravid kan ikke befruktes igjen mens hun går gravid. Derfor er det ikke logisk å tenne på ei som allerede er befruktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...