Gå til innhold

Vil ikke at folk i bygda skal se meg på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Bor på en liten plass. Vil komme meg på tinder, men vil ikke at folk i denne lille byen skal se meg der :( 

Er det mulig å "stenge av" et område på tinder??

Anonymkode: 6c4e2...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sette en radius så du ikke ser de som er langt borte. Men det er alt. 

Anonymkode: e58c5...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan sette en radius så du ikke ser de som er langt borte. Men det er alt. 

Anonymkode: e58c5...6c2

 

Ånei :( Jeg er 18, og har vært mobbeoffer av "alle" her. Når jeg har vært ute har folk jeg vet om kjørt forbi og rullet ned vinduet og ropet ting. Andre ganger tatt bilder. Itillegg til mobbing i klassen...

Så jeg er redd noen sprer ryktet om at jeg er på tinder, screenshotter eller noe :P

Anonymkode: 6c4e2...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ånei :( Jeg er 18, og har vært mobbeoffer av "alle" her. Når jeg har vært ute har folk jeg vet om kjørt forbi og rullet ned vinduet og ropet ting. Andre ganger tatt bilder. Itillegg til mobbing i klassen...

Så jeg er redd noen sprer ryktet om at jeg er på tinder, screenshotter eller noe :P

Anonymkode: 6c4e2...2f3

Men da er de jo på tinder selv også.

Anonymkode: e58c5...6c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Bor på en liten plass. Vil komme meg på tinder, men vil ikke at folk i denne lille byen skal se meg der :( 

Er det mulig å "stenge av" et område på tinder??

Anonymkode: 6c4e2...2f3

Vet ikke, jeg har aldri brukt tinder. :klo: 

Anonymkode: 89529...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4. mars 2017 den 22.13, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, jeg har aldri brukt tinder. :klo: 

Anonymkode: 89529...ab2

Fantastisk svar.

Anonymkode: c0ab2...e94

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme problem selv, men noen snakket om at du kunne trykke på noe skjul bruker eller noe sånt og da kom du bare opp på de du har "likt" eller hva en skal kalle det. Kan ikke garantere for at det er sant, men fikk beskjed om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skrur av stedtjenester kanskje? Men da kommer man seg kanskje ikke på tinder? Vet ikke. Eller om du laster det ned når du er i en annen by og deretter skrur av stedtjenester? Jeg vet ikke altså. Bare gjetter egentlig. Men worth a try maybe. Tinder kan vel hvertfall ikke sette deg på kartet hvis kartet er skrudd av.

Anonymkode: 44f4e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en spesiell aldersgruppe du skal unngå, så kan du hverfall søke enten de som er litt eldre eller litt yngre.

Anonymkode: ef948...c92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en spesiell aldersgruppe du skal unngå, så kan du hverfall søke enten de som er litt eldre eller litt yngre.

Anonymkode: ef948...c92

Men da vil hun fortsatt dukke opp hos dem dersom de har en aldersgruppe som inkluderer TS sin alder. 

Anonymkode: 67082...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2017 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Men da er de jo på tinder selv også.

Anonymkode: e58c5...6c2

Det er ikke slik mobbing foregår vet du. 

Anonymkode: 67082...75f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da vil hun fortsatt dukke opp hos dem dersom de har en aldersgruppe som inkluderer TS sin alder. 

Anonymkode: 67082...75f

tror ikke det? er ikke helt sikker på det her, men trodde ikke det hvertfall.

Anonymkode: ef948...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skru på discovery bare når du sveiper selv. skru av etterpå. så ser bare de du sveiper til høyre deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man ut med fullt navn for å være på Tinder? Bare lurer, for det høres jo litt spesielt ut...

Anonymkode: bf4dd...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man ut med fullt navn for å være på Tinder? Bare lurer, for det høres jo litt spesielt ut...

Anonymkode: bf4dd...d37

Bare fornavn som vises.

Anonymkode: e58c5...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke kan du søke etter andre apper med litt mildere rykter. Jeg er også veldig varsom mot tinder da det er kjent som en sex app og det er jo helt ok, men hvis visse mennesker ser meg der så antar de jo det verste og jeg bare orker ikke å forholde meg til det. Har sett litt på happn og wimeet og lignende. 

Eller så må du bare skru av sted og satse på at det er såpass mange brukere at du blir borte i mengden. Det jeg er nervøs for er at når man er ny bruker plastrer de ofte opp bildet ditt på forsiden i noen dager 😅😅

Anonymkode: ab8e7...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer heller på hva slags utbytte du vil ha av å være på Tinder på et såpass lite sted i utgangspunktet, spesielt når du har dårlig erfaring med mange som bor der.

Skal du flytte mht. studier el.l.? Det kan være en fin mulighet til å starte på nytt. 

Anonymkode: 6cee6...e41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OverMyKnee

Om du er betalende bruker (130,- mnd?) så kan du velge at bare de du liker kan se deg..

Fint for vi som må passe oss for bygdedyret 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2017 den 0.37, Sykkelkopp skrev:

skru på discovery bare når du sveiper selv. skru av etterpå. så ser bare de du sveiper til høyre deg

Men hun vil vise mens hun sveiper selv?

Anonymkode: 6cee6...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tinder plus kan du gjøre slik at det bare er de som du har likt som får deg opp. Du kan også "flytte" til andre steder. Feks om du vil møte gutter i Oslo men bor i Hamar så er det fullt mulig å kun være synlig i Oslo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...