Gå til innhold

Hva er det med menn som forsvarer pedofili?


Megiddo

Anbefalte innlegg

Helt merkelig hvordan enkelte menn absolutt på død og liv skal drive å dulle og degge med pedofile, og forsvare de sjuke lystene deres!

Se bare her på hva de skriver, på typiske manne-forum hvor det henger halv-kriminelle menn og unge menn som tydeligvis ikke har barn selv:

Hvorfor gjør vi som samfunn så lite for pedofile?
Der skal man liksom være så liberal at man snakker om å "hjelpe" disse pedofile, og bare helt glatt overser ofrene deres!

Og her (skriver ikke trådnavnet og klikk på egen risiko): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1763939

Hva i alle verdens dager er det som går av disse guttene som gjør at de ikke ser hvor farlige pedofile er?!

Jeg synes det er litt ekkelt og temmelig skummelt at de er så "forståelsesfulle" med de "stakkars pedofile som ikke kan hjelpe for det".

Hva mener dere, er det ikke litt rart hvordan det så tydelig er en forskjell på menn og kvinner sin oppfatning av dette problemet?

Vi kvinner fokuserer på å hjelpe offerene og beskytte barna, de fokuserer på hvor synd det er på de pedofile?

Nei dette skjønner jeg ingen ting av!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det å hjelpe pedofile en motsetning til det å hjelpe ofrene? Ser du ikke at det er det samme?

Eller trodde du at "hjelpe" betød hjelpe dem til å begå overgrep? Du burde da forstå at hjelpe i denne sammenhengen betyr få dem i behandling. 

(Er kvinne).

Anonymkode: 5a908...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke forstått noe som helst :murvegg:

Anonymkode: 5bc0a...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alle overgrepssakene som kommer fram i lyset i dag, kan vi tenke oss at det er bare toppen av isfjellet. Overgrep mot barn er et ENORMT problem. Og det har så utrolig store negative konsekvenser for offeret. Så uttrykket "å hjelpe pedofile", betyr vel å finne en måte der de kan leve ut sine lyster uten at det går ut over barn. Og vi trenger nok det. Tenk om det kunne stanset overgrep? Tenk om overgreps-industrien bare knakk og ble knust i 1000 biter pga det? Da hadde vi oppnådd så utrolig mye! Jeg tror at mange pedofile lever med en enorm skam, og ikke er overgripere i det hele tatt. Dersom de får en måte å kunne gjøre ting på, som gjør at de slipper den skammen og å gjøre noe ulovlig, så hadde det kanskje vært veldig bra? Vi vet ikke. Dette trenger å forskes på kjapt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant tilbakemeldingen min til "Spør oss" hos freak.no, hvor jeg spør hvorfor de slettet innlegg i tråden...

58bac3050e634_2017_03.04freak.novidarlo.png.fa6d70aae8ea3c7567489958324443c2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Megiddo skrev:

Der skal man liksom være så liberal at man snakker om å "hjelpe" disse pedofile, og bare helt glatt overser ofrene deres!

Jeg har faktisk aldri sett noen gi blaffen i ofrene for overgrep selv om de mener at pedofili er en legning og/eller at pedofile kan hjelpes. Hadde jeg selv vært pedofil ville jeg ønsket hjelp, men neppe turt å oppsøke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel helst kvinnelige pedofile som blir forsvart.

Anonymkode: 1f8ff...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer de og vil hjelpe de somm faktisk har begått overgrep eller bare de som har den pedofile legningen men aldri kunne tenkt tanken på å begå et overgrep en gang?

Anonymkode: 8f51b...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...