Gå til innhold

Klarsynt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest litt om en klarsynt dame som heter Mona luisa. Synes egentlig slike ting er litt spennende, samtidig som jeg er litt skeptisk. Noen her som har hørt om hun før, og som tror på dette?

Anonymkode: e5714...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på nettsiden hennes nå, og hun har sånn "gratis spådom"-greie som jeg regner med hun prøver å "fiske folk inn" med, ved å gjøre dem nyskjerrige på hva hun skal si mere. Jeg liker ikke akkurat det, for det gir meg en følelse av å ikke ha et eget valg om å betale for en spådom av henne om jeg ber om en gratis. Men klarsynte eksisterer helt klart.

Anonymkode: 457d2...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎03‎.‎2017 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Er på nettsiden hennes nå, og hun har sånn "gratis spådom"-greie som jeg regner med hun prøver å "fiske folk inn" med, ved å gjøre dem nyskjerrige på hva hun skal si mere. Jeg liker ikke akkurat det, for det gir meg en følelse av å ikke ha et eget valg om å betale for en spådom av henne om jeg ber om en gratis. Men klarsynte eksisterer helt klart.

Anonymkode: 457d2...d7e

Har ikke sett på den siden. Mener du at du føler du må betale for en spådom til, dersom du får en gratis først?

Syns det hørtes rettferdig ut, at du kan prøve gratis en gang. Og velge å betale for mer om du vil.

Kan forstå samvittigheten, og følelsen av at du må betale for en også, men det syns jeg du burde prøve å legge til side! Tenk heller at det er et tilbud du kan benytte deg av.

Hvis du sitter igjen med mange spørsmål den første gangen, uten noen treff, ville jeg ikke betalt for neste runde. Skader ikke å prøve runde nr1 som er gratis. Du kan risikere at det blir god lesning, og du er fornøyd etter den første som er gratis.

Det er flere på nettet som tilbyr gratis tjenester. Det er nok noen i kategorien du nevner, de som fisker inn folk. Det finnes også de som gjør en gratis tjeneste for andre, for å gi av sine evner rett fra hjertet til andre.

Anonymkode: 5d930...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at du føler du må betale for en spådom til, dersom du får en gratis først?

Syns det hørtes rettferdig ut, at du kan prøve gratis en gang. Og velge å betale for mer om du vil.

Nei, jeg mener at hun forsøker å få noen til å betale for en spådom ved å gi en type spådom som gjør at man "vil ha mer", det er en type fisking. Sitter ikke og lurer på å få en spådom av henne eller noen andre, bare prøvde å gjøre en vurdering av henne for ts.

Anonymkode: 457d2...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mener at hun forsøker å få noen til å betale for en spådom ved å gi en type spådom som gjør at man "vil ha mer", det er en type fisking. Sitter ikke og lurer på å få en spådom av henne eller noen andre, bare prøvde å gjøre en vurdering av henne for ts.

Anonymkode: 457d2...d7e

Så innom den siden nå. Ville ikke ha utgitt all den personlige informasjonen.

Forstår din skepsis. Enig.

Anonymkode: 5d930...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...