AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #21 Del Skrevet 10. oktober 2017 9 hours ago, C0smos said: Skjønner at noen liker det, men gud så ubehagelig jeg syntes det er å høre på det selv Blir stressa, og med prating - så blir jeg bare frustrert av smattelyder, kommer ikke på så mye jeg syntes er værre å høre på.. Men bortsett fra prating/hvisking, så er det ikke så ille. Samme her, reagerer ofte på all den pratingen og smattingen. Det er mer avslappende å høre på en gammel radio. Anonymkode: 1ad19...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #22 Del Skrevet 10. oktober 2017 Det aller meste av slike videoer er vel bare tull, som egentlig ikke er særlig "avslappende" da... Man slår lett på en liten boks eller noe, rasler litt med noe plastikk og sånne ting... Anonymkode: 98db2...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. juni 2019 #23 Del Skrevet 1. juni 2019 På 10.10.2017 den 10.03, AnonymBruker skrev: Det aller meste av slike videoer er vel bare tull, som egentlig ikke er særlig "avslappende" da... Man slår lett på en liten boks eller noe, rasler litt med noe plastikk og sånne ting... Anonymkode: 98db2...0a4 Enig. Mye av det der er ren sjait. Bumper tråden med noen som gjør litt nytte for seg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #24 Del Skrevet 2. juni 2019 På 10.10.2017 den 10.03, AnonymBruker skrev: Det aller meste av slike videoer er vel bare tull, som egentlig ikke er særlig "avslappende" da... Man slår lett på en liten boks eller noe, rasler litt med noe plastikk og sånne ting... Anonymkode: 98db2...0a4 Det er jo helt individuelt hva man anser som avslappende og får en god følelse av. Jeg synes for eksempel at ASMR Latte og Myaling ASMR legger mye tid og arbeid ned i videoene sine og passer helt perfekt for mine ASMR triggere. Annet som er populært som ikke helt fenger meg er direkte "massasje"/skraping på mikrofoner som ser ut som ører. Anonymkode: e5a7a...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #25 Del Skrevet 2. juni 2019 Skjønner ikke hvordan dere kan slappe av med sånne ting. Synes det bare er irriterende/ekkelt. Anonymkode: 5a0d5...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #26 Del Skrevet 11. juni 2019 Slapper av til denne nå. Utrolig behagelig med spesielt lydene, men også stemmene. Anonymkode: 3c04f...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 11. juni 2019 #27 Del Skrevet 11. juni 2019 Elsker det. Får skikkelig ASMR og har hatt det siden jeg var liten. Pleier å se slike videoer hver dag. Må bytte på, for er ikke det samme som funker hele tiden. Skjønner absolutt at det virker utrolig sært om man ikke får det, men det er det samme for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 11. juni 2019 #28 Del Skrevet 11. juni 2019 On 6/2/2019 at 9:10 AM, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvordan dere kan slappe av med sånne ting. Synes det bare er irriterende/ekkelt. Anonymkode: 5a0d5...7bf Da opplever du ikke ASMR. Det er hemt greit. Vi vet at vi er litt rare, men det er digg å bli høy på lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 11. juni 2019 #29 Del Skrevet 11. juni 2019 må testes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 11. juni 2019 #30 Del Skrevet 11. juni 2019 Dere som virkelig opplever tingling - søk opp Jenter-filmen fra 2007 på Youtube og spol frem til 3 minutter. Det var en ganske tidlig ASMR for meg, og jeg må fortsatt høre på den innimellom 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #31 Del Skrevet 12. juni 2019 På 15.3.2017 den 2.53, Gjest Den Lille Heksa skrev: Har dere andre linker til sånne videoer? Aldri hørt om det før, og jeg får ikke sett den for man må logge inn. Ts, spør fastlegen om å skrive ut melatonin til deg, det hjalp meg. Dette skal visst være noe av den mest avslappende musikken som finnes, vurderer å ta den med meg til tannlegen: AVSLAPPENDE??? Den lyden skar mag i ørene. Jeg ble irritert av den lyden. Anonymkode: 8969d...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #32 Del Skrevet 12. juni 2019 Lydbok er beste "sovemedisin" for meg, spesielt dersom det er Ivar Nergaard som leser. Sovner innen 10 min. Anonymkode: 4ac58...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #33 Del Skrevet 12. juni 2019 Skjønner ikke greia med ASMR. Virker motsatt på meg. Synes de fleste av de lydene de lager til er litt ekle. Anonymkode: 5b207...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #34 Del Skrevet 12. juni 2019 19 timer siden, Linaria skrev: Dere som virkelig opplever tingling - søk opp Jenter-filmen fra 2007 på Youtube og spol frem til 3 minutter. Det var en ganske tidlig ASMR for meg, og jeg må fortsatt høre på den innimellom 😂 En av mine første ASMR-opplevelser var da jeg så en video på FB av en dødsavslappet, fornøyd golden retriever som fikk ansiktsmassasje. Så var jeg litt nysgjerrig på konsistensen til churros, og beveget meg til YouTube for å høre om noen hadde en video der de spiste det. Plutselig var jeg i ASMR-verden. Nå er ikke matlyder en særlig trigger for meg, men jeg har funnet ut hvilke som er mine favoritter. Føler ASMR er blitt mye mer akseptert nå enn det var tidligere. Anonymkode: e5a7a...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. juni 2019 #35 Del Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: En av mine første ASMR-opplevelser var da jeg så en video på FB av en dødsavslappet, fornøyd golden retriever som fikk ansiktsmassasje. Så var jeg litt nysgjerrig på konsistensen til churros, og beveget meg til YouTube for å høre om noen hadde en video der de spiste det. Plutselig var jeg i ASMR-verden. Nå er ikke matlyder en særlig trigger for meg, men jeg har funnet ut hvilke som er mine favoritter. Føler ASMR er blitt mye mer akseptert nå enn det var tidligere. Anonymkode: e5a7a...a8b Før i tiden hadde man ikke et navn på det en gang. Skulle ønske jeg hadde vokst opp i dag, men all den infoen om dette og tusen andre ting på nett. For å holde tråden on-topic, her er en kar som garantert ikke lager kunstig lyd bare for legge inn på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå