Gå til innhold

Jente truet med å hoppe fra en bro hele 7 ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://psykmagasinet.no/jenta-pa-varoddbrua-selvmordsforsok/

Hei! Jeg er en 15 år gammel jente. Jeg har skrevet et innlegg om hvorfor jeg har truet med å hoppe fra en bro hele 7 ganger på fire uker. Jeg forteller litt om historikken min, hvorfor jeg ønsket å ta livet mitt, og hvordan jeg ble sviktet fra helsevesenet. Psykisk helse, selvmordstanker, og selvmord er et ganske så tabubelagt tema, og jeg vil at vi skal kunne snakke ærlig og åpent om psykisk helse!

Anonymkode: 813eb...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://psykmagasinet.no/jenta-pa-varoddbrua-selvmordsforsok/

Hei! Jeg er en 15 år gammel jente. Jeg har skrevet et innlegg om hvorfor jeg har truet med å hoppe fra en bro hele 7 ganger på fire uker. Jeg forteller litt om historikken min, hvorfor jeg ønsket å ta livet mitt, og hvordan jeg ble sviktet fra helsevesenet. Psykisk helse, selvmordstanker, og selvmord er et ganske så tabubelagt tema, og jeg vil at vi skal kunne snakke ærlig og åpent om psykisk helse!

Anonymkode: 813eb...973

Synes at det er fint at man kan være åpen om å prate om Psykisk helse. Er mange som sliter. 

Håper at du kommer på rett kjør. Du har hele livet foran deg. Klem!!! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke åpnet linken din ts..

Anonymkode: 7df9d...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Det er vondt å lese hvor vondt du har det. Og vi håper at du får den hjelpen du trenger. 

Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i at vi ikke vet hva som vil trigge både deg og andre som leser tråden, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her.

Hvis du sliter med slike tanker vil vi oppfordre deg til å ta kontakt med din behandler for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...