Gå til innhold

Plutselig tykk tåke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og noen venner hadde en veldig merkelig opplevelse nå i sommer, så vi lurer egentlig bare på om det er noen som vet hva dette kan ha vært eller om noen har opplevd noe lignende.

Dette var i utlandet. Vi hadde vært ute på middag og av oss hadde drukket litt alkohol, men ikke mer enn to glass hver, de andre to hadde ikke drukket noe. Vi gikk på vei til hotellet og plutselig i gaten vi skulle gjennom var det helt tykk tykk tåke, man kunne ikke se noe gjennom tåken og den kom som en vegg på en måte. Vi valgte å gå rundt istedenfor gjennom siden det var såpass tykt og vi tenkte det kanskje kunne være en brann eller lignende. Vi tok da en omvei i gatene rundt, var ikke noe tåke/røyk noe annet sted. Var ganske nærme hotellet, og var helt klart ved hotellet også, så vi valgte å gå tilbake til den tåkelagte gaten for å se hva greia var. Som sagt ikke langt unna, maks 10 min siden vi først var ved gaten, men nå var det ikke noe tegn til tåken/røyken noen sted. Det lå en restaurant (med uteservering) i den gaten der tåken var helt tykk, altså midt oppi der tåken var og vi spurte her hva denne tåken var for noe. De skjønte ikke hva vi snakket om, det hadde ikke vært noe tåke, helt klart vær hele tiden, ikke noe brann eller noe heller. Vi ble jo veldig satt ut, jeg har aldri sett så tykk tåke i hele mitt liv før, man kunne ikke se sin egen hånd når man strakk ut armen, så de kan umulig ikke ha sett tåken når de var midt oppi den.  Vi spurte også andre i gaten... 

Vi snakket egentlig ikke noe mer om det utover den kvelden, det var siste dagen før hjemreise og vi skulle tidlig opp, så vi gikk egentlig bare å la oss. Jeg har snakket litt med kjæresten min om det (hun var med på turen), men hun ler det bare vekk og sier at vi må ha sett syner. Om jeg hadde vært alene og sett det hadde jeg trodd det bare var syner, men når vi alle fire opplevde det? Syntes bare hele greia er veldig merkelig, har tenkt en del på det i det siste. En del av meg skulle ønske at vi fortsatte gjennom gaten med tåken istedenfor å gå rundt, for jeg klarer ikke skjønne hva dette kan ha vært for noe. 

Jeg tror generelt ikke på overnaturlige ting, men akkurat her klarer jeg virkelig ikke finne en naturlig forklaring. Om tåken kunne hatt en naturlig forklaring forklarer det likevel ikke hvorfor vi var de eneste som så den... 

Anonymkode: 100a6...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Har hatt en del opplevelser, en av de inkluderte at rommet ble "tåkete" og mørkt på en måte. Ikke helt tilsvarende det du forteller men noe i samme gate. Videre formet tåken seg til skyggespill på veggen som tok form i uhyggelige ting. Så i midt tilfelle la det seg en slags svart tåke i rommet, og liksom formet seg til skygger på veggene. Som ble til en slags "skyggeanimasjonsfilm" (ja bokstavelig talt var det sånn det så ut som).

det var i forbindelse med en skapning jeg senere fikk beskjed om var en form for interdimensjonalt vesen. Den historien der er ganske lang.

Dvs jeg kan nok ikke gi deg noe som kan forklare så mye. Men min teori er at interdimensjonale vesener har evne til å manipulere....hva skal jeg si "materie" i vår dimensjon. Å skape en form for tåke er derfor ikke så far fetched.

 

Anonymkode: d8ef6...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...