Gå til innhold

Hva får din kjære i julegave?


Dina

Anbefalte innlegg

Hva får kjæresten din i julegave fra deg? :)

Sliter litt med å finne på noe lurt til min, og tenkte kanskje en slik tråd kan gi meg noen tips.... :wink:

Det har kanskje vært oppe tidligere dette temaet, men jeg prøver igjen likevel! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ønsker seg bare klær, så han får 2 skjorter, to gensere og 2 slips!

... så forrige dagen at han "nappet" ut hår fra nesa med pinsett ( :o :hår: ) så tenkte jeg skulle koste på ham en elektrisk sådan også... :wink: :-)

...det så vanvittig vondt ut... :hakeslepp::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En boksebag!

Pluss at den 21. siste dagen på kalenderen, får han to DVD-filmer: Tilsammans og Lost in Translation.

Og kanskje får han et abonnement på et britisk musikkblad også, men jeg må se hvor langt pengene rekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Navnet hans på en murstein på favorittfotballagets stadion (corny, jeg vet, men bor man med en fotballidiot..... :wink: )

- Treningsbukse

- Muligens ny lommebok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Han får /har fått en halv frakk ( :ler: Jeg var med på å betale) som han virkelig trengte men som han egentlig ikke hadde råd til.

Og så får han en sånn..dere vet de supersøte grå bamsene som finnes på kort og sånn? Vel, en ganske stor sånnen som holder en fin, rød julesekk. Og oppi der ligger SYV dvd'er, alle sammen pakket inn hver for seg :)

Pluss Indiana Jones-triologien, som ikke gikk nedi for det var fullt :) Han elsker filmer, så jeg tror det var en fin gave. Pluss at vi har det med å gi de der bamsene til hverandre på bursdager og dagen vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men her er iallefall det jeg har tenkt på:

RAM til PC, PC-spill, bøker, brettspill, cd, dvd, dressbukse, Lego. Blir nok bare en pakke eller to med min økonomi, men ønsker å gi ham noen han trenger og blir glad for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper ingen gaver til hverandre i år, men bruker heller pengene på ting vi trenger til huset (har kjøpt hus i høst) + en shoppingtur til Glasgow i romjula (har slanket oss masse i høst begge to og trenger masse nye klær!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...