Gå til innhold

Noen som husker (en gammel barnefilm)?


Arkana

Anbefalte innlegg

Jeg minnes vagt en film jeg så på kino da jeg var liten (må ha vært rundt midten av 80-tallet). Jeg husker veldig lite av den, bare at det var en fargerik blomst som hvisket "tørst....tørst...." nå og da. Ja, ikke så mye å gå etter med andre ord, men er det kanskje likevel noen som husker hvilken film dette kan ha vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste barnefilmen jeg kan komme på med en rose i er "Den lille prinsen".

Men den versjonen jeg har sett ble laget i 74 -

AnnKristn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt og tenkt i ukesvis og til og med spurt Mamma som var med og så den filmen. Så kom jeg selvsagt på den geniale idéen og spørre her da, noen må vel vite? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN IKKE SI AT DET RINGER NOEN BJELLE NEI, MEN VAR IKKE SÅ MYE PÅ KINO NÅR JEG VAR LITEN HELLER DA, OG IKKE HADDE VI VIDEOSPILLER:) MEN HVA MED Å SPØRRE NOEN AV VENNINENE DINE? KANSKJE DE HUSKER DEN, IHVERTFALL HVIST DE ER PÅ ALDER MED DEG???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woha, caps-lock er alltid morro!

Hmm jeg kommer på en film, noe med Mellonia... husker ikke så mye fra den da.. men kanksje... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det tegnefilm, eller realfilm? Tøøørst, tøøørst - det høres jo litt psykt ut, da... hehe - kanskje det ikke var en barnefilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Woha, caps-lock er alltid morro!

Hmm jeg kommer på en film, noe med Mellonia... husker ikke så mye fra den da.. men kanksje...  :-?

hehe ja alltid gøy når folk skriker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen rare blomster i "Alice i eventyrland" da?

(Har bare sett den én gang for lenge siden, så jeg aner egentlig ikke.)

Det høres litt ut som den stilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reisen til Melonia slo meg også når jeg leste innlegget ditt her om dagen, og jeg ser nå at flere andre også har nevnt den filmen... Husker ikke stort fra den jeg, annet enn at tante som var med meg på kino sovnet og snorket - det var pinlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hihi neida! Alle syntes jo det var morro!

men jeg holder en knapp på Reisen til Melonia jeg.. Selv om det ikke heeelt stemmer, men jeg ser den forbanna planta for meg! *surkle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...