Gå til innhold

Dermalogica-nettbutikken til Duft.no


Scheherazade

Anbefalte innlegg

Nå har den endelig åpnet!

Prisene på renseprodukter var ganske gode, men på kremene er det fortsatt mye å spare på LF... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat imponert over prisene....man sparer en slikk og ingenting i forhold til hudpleierpriser, og i tillegg kommer portoen. Hvem tror de egentlig at de lurer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei prisene var ikke spesielt forlokkende. Jeg har nylig kjøpt nye dermalogicaprodukter på LF og betalte ca 750 kr tilsammen (delt opp i flere pakker). For de samme produktene måtte jeg betalt ca 1150 kr + porto på duft.no.

De 400 kronene kan jeg i stedet bruke til noe helt annet... kanskje en liten bursdagsgave til meg selv... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det dyrt!

Bestilte nylig Dermal clay rensekrem fra strawberrynet til ca 160 kroner (237 ml). På duft.no koster den 279, og det er uten porto.

Duft.no må ha en enorm fortjeneste. Da støtter jeg heller hudpleiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Flere som har opplevd at Look Fantastic er treigere med leveringen i disse dager enn ellers? Bestilte produkter forrige lørdag, men har ikke fått den ennå. Normalt sett tar det bare 3 dager før jeg får hentelappen.. Håper pakken kommer ila. neste uke..jeg er tom for dermalogica-produktene mine :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har opplevd at Look Fantastic er treigere med leveringen i disse dager enn ellers? Bestilte produkter forrige lørdag' date=' men har ikke fått den ennå. Normalt sett tar det bare 3 dager før jeg får hentelappen.. Håper pakken kommer ila. neste uke..jeg er tom for dermalogica-produktene mine :veldigsur:[/quote']

Har du tenkt på at det snart er jul, og hvordan posten normalt sett oppfører seg når det nærmer seg jul. Ting Tar (dessverre mye lenger) Tid :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

joda, tanken har selvsagt krysset meg. Men har bestilt fra andre nettsider, både norske og utenlandske, og har ikke merket noe forskjell hva gjelder leveransetid. Typisk nok er det varene fra LF som jeg trenger mest, måtte kjøpe dagkrem på MEGA idag. Håper jeg får det ila. neste uke iallefall.. Reiser hjem på juleferie på fredag og dersom pakken kommer etter den tid, så må jeg gå uten dermalogica-produktene mine hele jula.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Varene er jo dyrere.. men det er GRATIS frakt som det står på forsiden!

Jeg har sendt en e-post og de har alle produktene på lager... noe som betyr at man uansett får dem etter kun et pr. dager uten alt dette moms og tullklusset!

Skrev også at de kom til å ha tilbud på populære produkter og holdt på å lage en rabattmatrise for ordrer over en viss sum.

I tillegg er det jo veldig greit å ha en egen hudpleier man kan spørre om man lurer på noe - på norsk :):)

JEG støtter heller norske nettbutikker om de er seriøse og raske iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bestilte fra duft.no tidligere i høst, og varene kom etter tolv dager, èn av disse dagene var en søndag. Litt lang leveringstid spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Helt ærlig, skjønner ikke at folk gidder å betale mer for produkter selvom de liksom skal komme fortere og er i fra en norsk side :roll:

Dessuten er LF veldig raske og superbillige.

Hva er egentlig meningen med å bruke mer penger enn nødvendig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg trenger hjelp fra hudpleier, går jeg heller til min lokale hudpleier...

Samme her,..

Anti-bac skin wash koster 378kr på minhud.no, da Dermalogica var på duft.no betalte jeg 330kr,.. Det virker som om frakten er lagt til samtlige produkter, så da blir det jo uansett dyrere enn i forhold til andre nettsider. Jeg hadde hvertfall kommet billigere ut på duft.no og LF enn hva jeg gjør på minhud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...