Gå til innhold

kan jeg bli gravid med en syklus på 45 dager ????


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste mens periode syklusen min var på hele 45 dager , er ikke det lenge ? Før har jeg hatt ca 30 dagera syklus. 

 

I følge eggløsnings kalkulator skal jeg ha El i dag/morgen , men jeg merker ingenting til el går det ann å ha el selvom jeg ikke har sånn hvit slim osv ? 

Anonymkode: 962c3...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er på 37 dager og har blitt gravid 4 ganger :) 

Anonymkode: 784c2...77d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsningsslimet er ikke hvitt. Det er glassklart.

Har du masse HVITT slim ville jeg gått ut fra at det er en soppinfeksjon eller noe.

Anonymkode: a73f8...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok tusen takk for svar :) , var bare så i tvil om eggløsning kan skje i dag , ettersom mensen slutter ca 2 februar og allerede rundt 11 februar hadde jeg masse hvit slim osv så trodde jo at el var da , men mannen var bortreist så vi fikk ikke prøvd , dette passer jo meget bra vist dette kan stemme . 

Anonymkode: 962c3...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvit egentelig gjennomsiktig lignende når jeg tenker meg om . 

Men har alle det? Eller kan man ha el uten å merke se det slimet? 

Anonymkode: 962c3...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt regelmessig syklus, men jeg har hatt veldig lett for å bli gravid.

Det ene følger ikke det andre.  Eneste forskjellen er at det er vanskelig å planlegge når man bør "prøve", så vi hadde samleie når vi følte for det, og gravid ble jeg innen få uker hver gang. (At jeg hadde problemer med å bære frem barna er en annen historie, men jeg har blitt gravid 11 ganger uten planlegging)

Anonymkode: 8ba03...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok tusen takk for svar :) , var bare så i tvil om eggløsning kan skje i dag , ettersom mensen slutter ca 2 februar og allerede rundt 11 februar hadde jeg masse hvit slim osv så trodde jo at el var da , men mannen var bortreist så vi fikk ikke prøvd , dette passer jo meget bra vist dette kan stemme . 

Anonymkode: 962c3...015

Jeg som hadde 37 dagers syklus, her. Min el kom alltid senere enn slike apper og tabeller indikerte. Det resulterte i at da jeg ble gravid bommet legen min med en uke når hun regnet ut termin. Kan godt være din el er senere når du har lang syklus...

Anonymkode: 784c2...77d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvit egentelig gjennomsiktig lignende når jeg tenker meg om . 

Men har alle det? Eller kan man ha el uten å merke se det slimet? 

Anonymkode: 962c3...015

Kan aldri merke slimet eller eggløsning, gravid to ganger.

Anonymkode: fb62b...672

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Pga pcos har jeg svært lange og uregelmessigheter sykluser. ved mitt første svangerskap var siste blødning feb 2015, i juli 2015 fikk jeg ømme pupper, og testen var positiv. Var da 5 uker på vei. Så alt er mulig. Men som noen sier over er det da bare vanskelig å planlegge, så vi var innsøkt til ivf for å få hjelp. Lillegutt kom i februar 2016, ble gravid igjen oktober 2016, da med mange mnd uten noe blødning i forkant. Denne gangen følte jeg at jeg hadde eggeløsning og det stemt tydeligvis ❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint bli gravid med lang syklus, så lenge du har eggløsning. Men det kan være vanskeligere å finne eggløsning. Hadde testet med billigtester på ettermiddag/kveld fra dag 14-31 én syklus, eller bare hatt sex annenhver dag i hele denne perioden, hvis dette er standard syklus og begynt å tempe syklus.

Anonymkode: 7e2d2...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har uregelmessig syklus, ofte godt over 40 dager, og blir lett gravid. Klarer aldri å finne EL med tester.

Anonymkode: 4a566...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, amativeReflection skrev:

Ja, men da vil graviditeten vare i 13.5 måneder.

:fnise:

Anonymkode: 239d5...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...