Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en jente som kun liker analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Det der gjorde faktisk litt godt å høre :)

Anonymkode: 4b4d5...70a

Så du har 2 kontoer. Genialt...

Anonymkode: b5de7...23d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av mine fremste egenskaper er at jeg har et åpent sinn så jeg hadde gidd deg et forsøk.  Det er bare sånn jeg er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orgasmen sitter i hodet. Må du ha utdypet det noe mer?

Anonymkode: b5de7...23d

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du har 2 kontoer. Genialt...

Anonymkode: b5de7...23d

Hva er problemet ditt egentlig? 

Er det et problem for deg at kvinner og menn som du ikke skal ha sex med synes det er deilig å bli penetrert analt? 
Folk har sex fordi det er deilig, på alskens forskjellige måter, og jeg nekter å tro at en eneste prosent av seksuelt aktive vil gidde å høre på argumentet ditt at "orgasmen sitter i hodet" og derfor avstå fra sex og intimitet med mindre det er for reproduksjon, siden man kan jo bare tenke seg til en orgasme. 

Ja, nervesenteret ligger i hjernen og ryggmargen, og alle følelser blir tolket via tanker, men orgasmer er fysiske greier. Vi reagerer på fysisk stimuli med fysiske reaksjoner. 

Det virker å være veldig vanskelig for deg å akseptere at noen kvinner og menn synes det er utrolig deilig å bli penetrert analt, men prøv å holde fordømmingen din for deg selv, du slipper jo å delta. 

Anonymkode: 9b650...e5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt egentlig? 

Er det et problem for deg at kvinner og menn som du ikke skal ha sex med synes det er deilig å bli penetrert analt? 
Folk har sex fordi det er deilig, på alskens forskjellige måter, og jeg nekter å tro at en eneste prosent av seksuelt aktive vil gidde å høre på argumentet ditt at "orgasmen sitter i hodet" og derfor avstå fra sex og intimitet med mindre det er for reproduksjon, siden man kan jo bare tenke seg til en orgasme. 

Ja, nervesenteret ligger i hjernen og ryggmargen, og alle følelser blir tolket via tanker, men orgasmer er fysiske greier. Vi reagerer på fysisk stimuli med fysiske reaksjoner. 

Det virker å være veldig vanskelig for deg å akseptere at noen kvinner og menn synes det er utrolig deilig å bli penetrert analt, men prøv å holde fordømmingen din for deg selv, du slipper jo å delta. 

Anonymkode: 9b650...e5a

Da skal man jo kunne få orgasme ved gjengvoldtekter.

Anonymkode: b5de7...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal man jo kunne få orgasme ved gjengvoldtekter.

Anonymkode: b5de7...23d

Det finnes både kvinner og menn som får orgasme ved voldtekt. Selv om de synes det er grusomt, fryktelig, forferdelig. Det er nesten like ille som selve voldtekten, at kroppen forråder en, at kroppen oppfører seg på en annen måte enn det "jeget" føler. Det er en grusom og forferdelig opplevelse.

Anonymkode: c4e86...8eb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes både kvinner og menn som får orgasme ved voldtekt. Selv om de synes det er grusomt, fryktelig, forferdelig. Det er nesten like ille som selve voldtekten, at kroppen forråder en, at kroppen oppfører seg på en annen måte enn det "jeget" føler. Det er en grusom og forferdelig opplevelse.

Anonymkode: c4e86...8eb

Den påstanden skal du få problemer med å få verifisert via en pålitelig link.

Anonymkode: b5de7...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den påstanden skal du få problemer med å få verifisert via en pålitelig link.

Anonymkode: b5de7...23d

Hvorfor? Det er helt vanlig og noe alle som jobber med voldtektsofre vet. 

Anonymkode: 3ad87...74b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Det er helt vanlig og noe alle som jobber med voldtektsofre vet. 

Anonymkode: 3ad87...74b

Så kanskje 1000 mennesker i hele landet altså... Vil ikke akkurat hevde det er felles kunnskap.

Anonymkode: b5de7...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så med den kunnskapen er det bare å knulle løst. Jenta må komme til slutt bare man holder på lenge nok.

Nå er nå ikke opphisselse det samme som orgasme.

Anonymkode: b5de7...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kunne vært sammen med deg,men det hadde ikke blitt noe sex.  Analen skal kun brukes til å få ut avføring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor ble det av alle de som tråd etter tråd her har sagt det er dealbreaker om dama ikke liker analsex ? ;)

Anonymkode: d1ace...7eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde vært min drømmedame.

Anonymkode: a79e9...caf

Du er sikker på du heller ikke skal se etter en mann da, om det er så drømmen å få rumpeknulle hver gang????

Anonymkode: 0c964...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal man jo kunne få orgasme ved gjengvoldtekter.

Anonymkode: b5de7...23d

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den påstanden skal du få problemer med å få verifisert via en pålitelig link.

Anonymkode: b5de7...23d

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kanskje 1000 mennesker i hele landet altså... Vil ikke akkurat hevde det er felles kunnskap.

Anonymkode: b5de7...23d

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så med den kunnskapen er det bare å knulle løst. Jenta må komme til slutt bare man holder på lenge nok.

Nå er nå ikke opphisselse det samme som orgasme.

Anonymkode: b5de7...23d

I starten var du bare kunnskapsløs og fordømmende, men dette er rett og slett usmakelig. Skjerp deg, og få deg litt mellommenneskelige evner. 

Anonymkode: 5200e...e6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

I starten var du bare kunnskapsløs og fordømmende, men dette er rett og slett usmakelig. Skjerp deg, og få deg litt mellommenneskelige evner. 

Anonymkode: 5200e...e6e

Du glemte å ta med der jeg hevder orgasmen sitter i hodet, men det passer vel ikke inn i her når du skal prøve være en tastaturkriger.

Anonymkode: b5de7...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en rumpemann, og sikker nok på meg selv til å gi en lang fanden i hvem som har hatt hva i rumpa di tidligere.

Så stå gjerne på alle 4 med rumpa til værs, så våkner dyret i meg og du blir nok med på hva jeg nå enn skulle ønske å gjøre!

Min største nytelse er å se at partner nyter!

*rawr*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...