Gå til innhold

LAV AMH


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei meg. Har akkurat fått beskjed om at jeg har på  AMH 3. Jeg er 35 og har også TSH på 7.8, Jeg har lavt stoffskifte som er vanskelig å behandle til tross for at jeg går på Armur Thyroid. Jeg har prøvd å bli gravid i årevis, både på naturlig måte og med inseminering i Danmark. Planen var nå å forsøke IVF. Er singel nå, så derfor er det Danmark som er aktuelt. Tror dere det er noe håp for meg?

Anonymkode: 8ead0...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis legene mente at det var håp med inseminering så vil det jo være større håp med ivf

Anonymkode: dafd2...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMH 3 er ikke så ille. Det er fra 1 og under den er problematisk. 3-60 regnes som normalverdi, men den betyr at du kan ha lite tid... Stoffskiftet ditt er dårligere en AMH verdien for å si det sånn. Send papirene dine til en klinikk og få en vurdering, de fleste av klinikkene er seriøs nok til å ikke anbefale IVF hvis sjansen din er svært lav eller ca null. 

 

Anonymkode: 8fb0a...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en amh på 1 og er gravid på første forsøk med IVF.

Anonymkode: 10ad5...df5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en amh på 1 og er gravid på første forsøk med IVF.

Anonymkode: 10ad5...df5

Jeg begynte å gråte av svarte ditt. Så tusen takk for at du ga meg håp! :) 

Anonymkode: 8ead0...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meget erfarne legen jeg gikk til på Aleris (nå Fertillitetsklinikken) la ikke så mye vekt på AMH, han stolte mer på det han så på UL, den allmenne helsetilstanden og FSH-verdien. Dessuten sier ikke AMH noe om kvalitet, det sier mer om hvor mange egg som modnes - og du trenger jo bare et egg for å bli gravid, det er viktigere at det er et bra eg enn at det er mange halvbra, og det sier ikke AMH noe om og du er tross alt bare 35, det er særlig fra 40 kvaliteten går ned. Men jeg ville reist til DK for IVF for å øke sjansene.

Anonymkode: 76b18...0c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den meget erfarne legen jeg gikk til på Aleris (nå Fertillitetsklinikken) la ikke så mye vekt på AMH, han stolte mer på det han så på UL, den allmenne helsetilstanden og FSH-verdien. Dessuten sier ikke AMH noe om kvalitet, det sier mer om hvor mange egg som modnes - og du trenger jo bare et egg for å bli gravid, det er viktigere at det er et bra eg enn at det er mange halvbra, og det sier ikke AMH noe om og du er tross alt bare 35, det er særlig fra 40 kvaliteten går ned. Men jeg ville reist til DK for IVF for å øke sjansene.

Anonymkode: 76b18...0c8

Tusen takk for svart ditt! Det gir meg håp! :) Ja, jeg skal dra til DK for IVF.

Anonymkode: 8ead0...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...