Gå til innhold

Dere damer som kjenner lite/ingenting ved penetrering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et kjempe bra sex liv og mye lyst. Her er jeg mer kåt enn mannen tror jeg ;) Selvom jeg får lite ut av penetrering alene er det vel få som har BARE penetreringssex? ! Langt fingre eller slikke vorspill og stimulering av klitoris mens han penetrerer er det som er SEX for meg.

Av alle partnere har jeg bare møtt en i voksen alder som kun tok hensyn til seg selv og penetrerte inn og ut til han kollapsa i orgasme og han lå jeg ikke med igjen for å si det sånn.  De fleste menn veit i dag at kvinnens klitoris er der alle nervene sitter, som penis hodet på mannen, og at gjennom vagina føder man barn så den er ikke spesielt følsom på samme måte. Hvordan hadde du dom mann syntes det hadde vært om følelsene dine var i ballene og ikke penis hodet men damer kun ville bli penetrert og ikke stimulere ballene dine(hypotetisk i denne sammenmignigen /eksempelet der du kan få orgasme, det ville ikke vært særlig givende for deg om damer ikke tok hensyn til det da. Sånn må dere gutta tenke motsatt også!

Anonymkode: f8084...cbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er skikkelig kjipt. Mannen kommer men jeg kjenner ikke noe??? Seff at jeg ikke kommer liksom. Hva skulle jeg komme av? :/ 

Anonymkode: 5dd70...c21

At han slikker eller fingrer deg eller du fingrer deg selv? Kjøp en dildo vibrator og be han bruke den på deg!  

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk på at for kvinner er det reisen som er viktigst, ikke selve målet.

Anonymkode: c5a8d...886

Hahahaha særlig.  Kult som mann å bli kåt og få stå pikk og prøve å bygge opp orgasme men aldri få utløsning?  Trodde ikke det nei så er heller ikke noe anderledes for kvinner.  Sex uten orgasme er fucking bortkasta og langsiktig turnoff! 

Anonymkode: f8084...cbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han slikker eller fingrer deg eller du fingrer deg selv? Kjøp en dildo vibrator og be han bruke den på deg!  

Hahahaha særlig.  Kult som mann å bli kåt og få stå pikk og prøve å bygge opp orgasme men aldri få utløsning?  Trodde ikke det nei så er heller ikke noe anderledes for kvinner.  Sex uten orgasme er fucking bortkasta og langsiktig turnoff! 

Anonymkode: f8084...cbb

Men der er jo orgasme, mannens orgasme? Så det er ikke bortkastet. Det fine med kvinner er at hos dem sitter seksualiteten i hodet, ikke mellom bena. Så for kvinner er det bare turn on at han kommer. Selv om kvinnen ikke kommer.

Anonymkode: c5a8d...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men der er jo orgasme, mannens orgasme? Så det er ikke bortkastet. Det fine med kvinner er at hos dem sitter seksualiteten i hodet, ikke mellom bena. Så for kvinner er det bare turn on at han kommer. Selv om kvinnen ikke kommer.

Anonymkode: c5a8d...886

Tull. Klitoris sitter mellom bena. Ringeklokka til kvinnens himmelport. 

Jeg er kvinne og syntes en egoistisk elsker er forferdelig turn off selvom han skulle kommet 20 ganger!  Flott at han nyter men jeg er ikke noe sædcontainer tøm og røm. Da legger jeg meg heller med vibratoren og dumper fyren. 

Anonymkode: f8084...cbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne føler man seg ikke verdsatt om mannen ikke bryr seg om hennes orgasme og nytelse og ikke noe er mer turnoff en en mann som ikke vet å verdsette en. Søppel. 

Anonymkode: f8084...cbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 2nje skrev:

Knipeøvelser, knipeøvelser! :)

Bra tips, men holder ikke for alle dessverre.

Vi har veldig mye munnsex og fingring. 

Anonymkode: 3bbac...bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...