Gå til innhold

MANN får f**n ikke orgasme !!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig

Jeg tror ærlig talt ikke på TS. Tror hele tråden er laget for å få jevnaldrende kvinner til å føle seg dårlige sammenlignet med de yngre, fiktive damene som besrkives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Les dette innlegget er du snill, takk!

 

Anonymkode: 6cfc2...7fa

Så bra at jeg bare spurte fyren om å SNAKKE med damen da! :) Du vet, åpen kommunikasjon i forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror ærlig talt ikke på TS. Tror hele tråden er laget for å få jevnaldrende kvinner til å føle seg dårlige sammenlignet med de yngre, fiktive damene som besrkives.

Hva er det du ikke tror på? Og hvorfor skulle jevnaldrende kvinner føle seg dårligere pga. orgasmeproblemene en random anonym fyr på KG har? Og hvilken glede skulle jeg ha av å få dem til å føle seg dårligere? Ærlig talt.

TS

Anonymkode: 9d795...f7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kattepusen skrev:

Har du vurdert å snakke med henne, for å spørre om hun kunne tenke seg å være med på mer kinky ting? Kanskje det kunne hjulpet. 

Har vel ymtet frempå at jeg liker å være litt kinky ja. Har samtidig spurt henne om hun har noen kinky fantasier hun ønsker å leve ut, men svaret jeg får er at hun er mer enn fornøyd med "vanlig sex". 

Anonymkode: 9d795...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har vel ymtet frempå at jeg liker å være litt kinky ja. Har samtidig spurt henne om hun har noen kinky fantasier hun ønsker å leve ut, men svaret jeg får er at hun er mer enn fornøyd med "vanlig sex". 

Anonymkode: 9d795...f7a

hinting og "ymte frem på" har aldri funket på noe kjønn.. her må man faktisk snakke om ting.. fortelle henne hva du liker. Kanskje hun er med på det, selv om hun er "mer enn fornøyd med vanlig sex". :) 
Var sånn jeg endte opp bundet til sengen for første gang hvertfall.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror ærlig talt ikke på TS. Tror hele tråden er laget for å få jevnaldrende kvinner til å føle seg dårlige sammenlignet med de yngre, fiktive damene som besrkives.

jeg er enig.. spessielt når du ser at TS går til angrep på kvinnnene som kommer med råd, for å se se ut til å ta dem litt til seg likevel ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
5 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror ærlig talt ikke på TS. Tror hele tråden er laget for å få jevnaldrende kvinner til å føle seg dårlige sammenlignet med de yngre, fiktive damene som besrkives.

Enig. Men jeg tok meg ikke nær av det. Noen år igjen sikkert. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke tror på? Og hvorfor skulle jevnaldrende kvinner føle seg dårligere pga. orgasmeproblemene en random anonym fyr på KG har? Og hvilken glede skulle jeg ha av å få dem til å føle seg dårligere? Ærlig talt.

TS

Anonymkode: 9d795...f7a

Dette er KG. Slike ting ser vi stadig vekk. Shamingen går alle veier da, menn får også gjennomgå i tide og utide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kattepusen skrev:

jeg er enig.. spessielt når du ser at TS går til angrep på kvinnnene som kommer med råd, for å se se ut til å ta dem litt til seg likevel ;) 

Hæ...? Har jeg gått til angrep på noen? Nå blir jeg litt forvirret her...

TS

Anonymkode: 9d795...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tror ærlig talt ikke på TS. Tror hele tråden er laget for å få jevnaldrende kvinner til å føle seg dårlige sammenlignet med de yngre, fiktive damene som besrkives.

Der tror jeg du desv tar feil.  Det er en del menn som sliter med å tenne på jevnaldrende damer når de blir " eldre". (35+ 0g 40+) Det kjenner jeg til fra min egen omgangskrets...Det er ikke noe de kan noe for eller gjør for å være slemme , det skyldes deres tenningsmønster...noe som de ikke kan noe for.

Anonymkode: c621d...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, canacas skrev:

Enig. Men jeg tok meg ikke nær av det. Noen år igjen sikkert. 

Dette er KG. Slike ting ser vi stadig vekk. Shamingen går alle veier da, menn får også gjennomgå i tide og utide. 

Jeg kan bare si at jeg ikke har noen intensjon om å snakke ned mine jevnaldrendre kvinner. Damen jeg snakker om er en flott og særdeles intelligent og oppegående dame. I tillegg er hun veldig sexy. Som jeg skrev innledningsvis er ikke problemet at jeg ikke tenner på henne, for det gjør jeg. Hvis ikke kunne jeg ikke ha pult henne med stiv pikk i over en time. Problemet er at jeg ikke får orgasme. Problemet er ikke henne. Det er meg. Så slutt å si at jeg prøve å snakke ned jevngamle damer. Det har aldri vært min intensjon. Jeg ønsker bare å få hjelp til å overvinne mine egne irrasjonelle sperrer. 

Anonymkode: 9d795...f7a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der tror jeg du desv tar feil.  Det er en del menn som sliter med å tenne på jevnaldrende damer når de blir " eldre". (35+ 0g 40+) Det kjenner jeg til fra min egen omgangskrets...Det er ikke noe de kan noe for eller gjør for å være slemme , det skyldes deres tenningsmønster...noe som de ikke kan noe for.

Anonymkode: c621d...e5d

Takk. Det er godt å få bekreftet at det er flere som har det på samme måten. Nå tenner jeg riktignok på henne da, men kanskje problemet er at jeg ikke tenner nok (?) 

Anonymkode: 9d795...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen menn bare tenner på unge voksne kvinner i 20 årene så er det jo slett ikke noe galt i det.  De er tross alt voksne.  Man velger ikke sitt eget tenningsmønster så jeg vil være forsiktig med å dømme dem det gjelder. Tror ikke mennene gjør det for å være onde mot jevnaldrende kvinner !  Husk at det også finnes kvinner som bare tenner på yngre menn, da hører man sjelden og aldri at noen her går til angrep på dem!

Anonymkode: c621d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frykter at det er en kjerne av sannhet i det du sier. Har hatt masse uforpliktende og deilig rå sex med unge deilige og stramme jenter, uten at det har ligget noen forpliktelser i det fra noen av partene. Høres sikkert litt slutty ut, men det er nå engang slik. Finnes det noen måte å bearbeide eget tenningsmønster på?

Anonymkode: 9d795...f7a

Problemet med å gå etter unge jenter er at det blir vanskeligere og vanskeligere å få tak i unge nok jenter som vil ha sex med en mann på din alder etterhvert som du selv blir eldre.

Synes du fokuserer voldsomt på dette med unge stramme jenter, du snakker om det i nesten hvert eneste svar du gir her, ikke rart du ikke får det til.

Anonymkode: d47fc...f72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville gått for en yngre dame. Å endre et tenningsmønster er vel nesten helt umulig. Har en del bekjente par hvor dama er 20-25 år yngre og disse parene fungerer like godt som andre par med barn og hele pakka.  Det er da bedre å satse på noe du virkelig ønsker enn å gå på kompromiss med dine ønsker bare for at samfunnet forventer at du skal satse på en jevnaldrende dame som du ikke tenner på. I min omkrets er det flere par med ulike aldre. De har ikke latt fordommer mot eldre menn og yngre damer hindre dem fra i å få et godt liv !

Anonymkode: c621d...e5d

En del bekjente hvor dama er 20-25 år yngre. Den går jeg ikke på, disse parene finnes, men at alle sammen er sentrert rundt deg tviler jeg sterkt på.

Det er faktisk langt i mellom par med så stor alderforskjell.

Anonymkode: d47fc...f72

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, kattepusen skrev:

jeg er enig.. spessielt når du ser at TS går til angrep på kvinnnene som kommer med råd, for å se se ut til å ta dem litt til seg likevel ;) 

AB-koden ligner veldig men er ikke den samme.

Anonymkode: 9f006...48e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bare si at jeg ikke har noen intensjon om å snakke ned mine jevnaldrendre kvinner. Damen jeg snakker om er en flott og særdeles intelligent og oppegående dame. I tillegg er hun veldig sexy. Som jeg skrev innledningsvis er ikke problemet at jeg ikke tenner på henne, for det gjør jeg. Hvis ikke kunne jeg ikke ha pult henne med stiv pikk i over en time. Problemet er at jeg ikke får orgasme. Problemet er ikke henne. Det er meg. Så slutt å si at jeg prøve å snakke ned jevngamle damer. Det har aldri vært min intensjon. Jeg ønsker bare å få hjelp til å overvinne mine egne irrasjonelle sperrer. 

Anonymkode: 9d795...f7a

Kanskje det ikke er psykisk men fysisk, gå til legen. Mulig du har fått prostata problemer, begynner jo å dra på åra du også.

Anonymkode: d47fc...f72

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det ikke er psykisk men fysisk, gå til legen. Mulig du har fått prostata problemer, begynner jo å dra på åra du også.

Anonymkode: d47fc...f72

Får man orgasmeproblemer pga prostata ?

Anonymkode: 9d795...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Det er godt å få bekreftet at det er flere som har det på samme måten. Nå tenner jeg riktignok på henne da, men kanskje problemet er at jeg ikke tenner nok (?) 

Anonymkode: 9d795...f7a

Du har svaret selv.  Du tenner desv ikke nok på henne slik som du burde..og det kommer ikke til å bli bedre med tiden, fordi du med tiden kan miste tenninga helt..  Som sagt man kan ikke noe for det når tenningsmønsteret ikke matcher partneren.  Da er det mye bedre å la partneren gå, slik at dere begge kan finne noen som matcher dere bedre.

Anonymkode: c621d...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noe av problemet ligge i at du faktisk liker hele denne damen og ikke bare ser på hele greia som uforpliktende sex? Hvis det er det du er vant til så er det også en omstilling.

Anonymkode: ef8cf...5bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ditt problem er at du ikke tenner på henne . Ditt tenningsmønster er yngre kvinner i 20 årene.  Kanskje det beste for deg og henne er at du heller satser på en ung dame.  Det er ikke greit å være sammen med en når du egentlig ikke tenner på partneren...

Anonymkode: c621d...e5d

En mann som blir sten hard og kan knulle partneren sin i 1 time må jo tenne noe voldsomt på partneren sin, dette er det dummeste jeg har hørt. En mann uten tenning hadde mistet ereksjonen mye raskere, så den teorien er helt bort i natta.

 

Anonymkode: d47fc...f72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...