Gå til innhold

Bilder av ferdiginnpakkede gaver


lene24

Anbefalte innlegg

Er det noen som har pakket inn gavene, vil jeg gjerne se - og kanskje få litt inspirasjon når jeg selv kommer så langt :-) Det virker jo som at det er flere her inne som liker å bruke tid på å pakke inn pakkene, og bruke litt kreativitet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år har jeg pakket inn i husholdningspapir. (Sånt brunt papir, resirkulerbart.) Jeg har pyntet med gulltråd, forseglingslakk og stempel med hjerte eller "god jul" på, og så har jeg laget egne merkelapper.

Jeg kjøpte blanke gulhvite merkelapper på Panduro, og fant og kjøpte så en liten pakke med silkepapir. (Gjennomsiktig med nydelige engler, stjerner og skriften Merry Christmas i forskjellige størrelser på, skrevet med en flott font. Motiv og skrift i gull) Jeg klippet ut silkepapir som jeg limte fast på merkelappene. Alle pakkene endte da opp med et gammeldags preg.

Jeg er meget fornøyd med innpakkingen. Synd jeg ikke har kamera til å ta bilder. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Er fornøyd selv, ja. :D

Hvis du ser her og klikker deg inn på "julen starter hos Panduro hobby", og så inn på "pakker, julekort", så vil du se et bilde som er veldig like mine gaver. Her se du også bilde av den snoren jeg brukte, papiret, forseglinen og gavelappene.

Silkepapiret fikk jeg på Norlis papiravdeling. Det kom i en pakke med tre ark på 50x70 cm. Det var mange forskjellige typer, men jeg likte det gjennomsiktige hvite, med engler, stjerne og gullskrift best. Det kostet dessuten bare 19 kroner. :D Norli har mange butikker rundt om i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så flott ut, har kjøpt inn gråpapir, og grovt band selv, og tenkte på å ha noen appelsinskiver på :-) Så det blir i den duren jeg går for også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg pakket inn i husholdningspapir. (Sånt brunt papir, resirkulerbart.) Jeg har pyntet med gulltråd, forseglingslakk og stempel med hjerte eller "god jul" på, og så har jeg laget egne merkelapper.

.....

Det gjør jeg også. Skriver på med gullskrift eller rød skrift, tar på pent bånd, pent kort, limer på gullstjerner etc. Mye bedre å dekorere selv enn å ha sånne glorete nissepapir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så flott ut' date=' har kjøpt inn gråpapir, og grovt band selv, og tenkte på å ha noen appelsinskiver på :-) Så det blir i den duren jeg går for også!!![/quote']

Det hørtes lekkert ut! :D

Synes det er halve morroa å legge pent innpakkede gaver under treet, og i lihet med MiniMjau synes jeg det er bedre og mer gøy å dekorer selv. :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg storkoser meg med å lage kort og å pakke inn gaver!!!! Nå har jeg brent cder og skrevet kort til alle venninnene mine også, det er jo så moro!! Får se om jeg får lagt ut bilde av det jeg har laget litt senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...