Gå til innhold

Når andre sier at gravidmagen er liten...


Sunshine0

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Sunshine0 skrev:

Har i hvertfall ingenting med mitt speilbilde å gjøre, for dette har jeg ikke engang tenkt på før eller tatt innover meg, før denne personen begynte å snakke om det og sammenligne meg og min mage med noen andre.

Da kan vi nok alle sammen kvittere med at denne personen er litt kort, eller en ekkel person, men alle viktigst - ingen som du må tenke på eller legge verdi i meningen til. Sånne mennesker trenger ikke din tid eller dine tanker. 

 

Lykke til videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det et aldri greit og kommentere andres kropp. Syns det er en uting at graviditet fjerner alle sosiale sperrer hos noen.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du syns det er sårende, men prøv å ignorer det. Jeg hadde liten mage sist og fikk mange kommentarer.  Det var veldig uhyggelig fordi babyen også var altfor liten. Jeg tenkte sist at jeg ville ha stor mage slik som andre, men denne gangen som jeg har stor mage savner jeg den lille magen for fy søren så mye tyngre det er med stor mage, og ikke minst hvor utrolig mye mer ubehagelig og upraktisk.  Kommentarer den ene eller andre veien er uansett ikke spesielt koselig å få høre. 

Anonymkode: 7e735...bd0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter :) Dette hjalp meg veldig! Er ikke jeg som er helt på bærtur da... en må nesten bare prøve å overse slike kommentarer, selv om det ikke er noe lett i det hele tatt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Uff ja. Det er sårt. En vennine kommenterte og lurte på om jeg også slanket meg, sånn som den ene bloggeren, vet hun spøkte, men det var sårt.

Anonymkode: f9904...498

Det er jeg redd for og, at folk skal tro jeg slanker meg.

Anonymkode: f97e0...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...