Gå til innhold

Hadde ølbriller i helgen. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke bare gamle bilder. Han har mange profilbilder og bilder han er tagget i. Håper jeg møter en kjekkas i kveld istedenfor. God helg folkens 🍸 Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Du har rett og slett en atferd som skader mennesker rundt deg, - enda har du lyst til å drikke akkurat som at du ikke har lært noen ting.

Hvorfor er det så viktig å ha en atferd som er til skade for omgivelsene dine og hvorfor lærer du ikke av dine egne handlinger?

- for eksempel, - skal du kline med en mann før du har sett på facebooken hans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, waco skrev:

Du har rett og slett en atferd som skader mennesker rundt deg, - enda har du lyst til å drikke akkurat som at du ikke har lært noen ting.

Hvorfor er det så viktig å ha en atferd som er til skade for omgivelsene dine og hvorfor lærer du ikke av dine egne handlinger?

- for eksempel, - skal du kline med en mann før du har sett på facebooken hans?

Hva snakker du om? Hvorfor skader min adferd mennesker? Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Hvorfor skader min adferd mennesker? Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

eeeh, kline med en mann bare for å ha den aller dypeste forakt neste dag?

Er det en atferd du er spesielt stolt over?

Jeg hadde vært flau dersom jeg oppførte meg slik mot andre mennesker. Man skal jo respektere mennesker selv om de styggere enn deg selv.

Forresten liker jeg ikke å gjøre handlinger i fylla jeg ikke kan vedkjenne meg som edru.

Så der fikk du to grunner. Behøver du flere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, waco skrev:

eeeh, kline med en mann bare for å ha den aller dypeste forakt neste dag?

Er det en atferd du er spesielt stolt over?

Jeg hadde vært flau dersom jeg oppførte meg slik mot andre mennesker. Man skal jo respektere mennesker selv om de styggere enn deg selv.

Forresten liker jeg ikke å gjøre handlinger i fylla jeg ikke kan vedkjenne meg som edru.

Så der fikk du to grunner. Behøver du flere?

Forakt faktisk. :fnise: Jeg respekterer han da selvom jeg ikke er interessert i han. Jeg er ung, fri og singel. Skal ut i kveld igjen. Ingenting stopper meg i finne meg en kjekkas nå. Have fun! Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forakt faktisk. :fnise: Jeg respekterer han da selvom jeg ikke er interessert i han. Jeg er ung, fri og singel. Skal ut i kveld igjen. Ingenting stopper meg i finne meg en kjekkas nå. Have fun! Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Jeg håper han kjekkasen avviser deg imorgen fordi han var så full ikveld. Da angrer han seg skikkelig og skal aldri gjøre noe så dumt igjen.

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 7.38, Snoke skrev:

Hvorfor tror du at du er digg nok til å praktisere denne tankegangen?

Så du mener at mindre attraktive personer bare skal ta det de får selv om de ikke er interessert eller tenner på vedkommende? For et merkelig utsagn. 

Anonymkode: cf6c9...614

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at mindre attraktive personer bare skal ta det de får selv om de ikke er interessert eller tenner på vedkommende? For et merkelig utsagn. 

Anonymkode: cf6c9...614

Det er merkelig det der med attraktive og stygge mennesker. Mennesker som er attraktive liker ikke å henge med stygge, men stygge mennesker har veldig lyst på attraktive. Rart det blir konflikt?

Jeg som stygg og uattraktivmann har funnet min plass selv om jeg er sammen med en som er finere enn meg selv., 

- Det er fordelen med å være stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, waco skrev:

Jeg håper han kjekkasen avviser deg imorgen fordi han var så full ikveld. Da angrer han seg skikkelig og skal aldri gjøre noe så dumt igjen.

Skål!

:kose: Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...