Gå til innhold

Eldre kjerringer som går etter yngre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, canacas skrev:

Selvsagt ikke noe galt i komplimenter. Men det er virkelig ikke vanskelig for en kjekk kar å få en dame til sengs, ved å fortelle henne et par fine ting. Og for en dame i 40-åra handler det ofte om å se så ung ut. Det finnes få tråder på KG, som omhandler kvinner og alder, der ingen (eller få) skryter av hvor unge de ser ut kontra faktisk alder. Det virker som noe av det viktigste for en kvinne. Ikke lenge siden sist jeg hadde en på facebook som skrøt av å ha vist legitimasjon på polet osv.

 

Tror du skjærer veldig mange kvinner under en kam her. Fakta er at mange kvinner blir nok smigret hvis de får komplimenter, men har man opplevd å få komplimenter som ung også er det veldig lett å sile ut hvilke menn som faktisk mener business og ikke. 

Anonymkode: fb930...382

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
3 minutter siden, Silfen skrev:

Både på nett og live tar ganske unge gutter kontakt. Men de vil jo bare en ting og stort sett så funker det bare til en ting, selv om jeg jo ser at enkelte med stor forskjell får det til å funke. Men nettopp pga at de bare vil ha sex så GÅR jeg ikke etter unge menn. Dog må jeg vel si at når en 26årig fit forsvarskar går all inn på byn så er vel det å si nei ikke det letteste. :Knegg:

Hehe, helt korrekt! Det handler om viljestyrke :P Aldersgrensa går likevel på 30 altså, yngre enn det er NO GO! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, canacas skrev:

Det er klart. Men jeg tror det er lettere for dem å få sex med eldre kvinner enn jevnaldrende, via nettet altså.

Godt mulig. Virker jo også som en god del kvinner i denne tråden synes det er smigrende å få tilbud fra yngre menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du skjærer veldig mange kvinner under en kam her. Fakta er at mange kvinner blir nok smigret hvis de får komplimenter, men har man opplevd å få komplimenter som ung også er det veldig lett å sile ut hvilke menn som faktisk mener business og ikke. 

Anonymkode: fb930...382

Tja. Alle under en kam blir litt drøyt. Jeg prøver bare å realitetsorientere litt. Som @Silfen skriver så er det nok av de som mener alvor også, men i hovedsak er det mest sex det går i. Og hva gjør man, når man er nøden? Man velger minste motstands vei. Jeg er ikke av de som har fått for mange komplimenter, heller ikke på at jeg ser så ung ut, men det mangler ikke på tilbud likevel. Sex er sex. Og stort sett gikk komplimentene på at jeg var digg og deilig når jeg var i 20-åra, ikke at jeg "holder meg godt og ser ung ut for alderen". Stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Godt mulig. Virker jo også som en god del kvinner i denne tråden synes det er smigrende å få tilbud fra yngre menn. 

Klart det er hyggelig :)

Anonymkode: fb930...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Godt mulig. Virker jo også som en god del kvinner i denne tråden synes det er smigrende å få tilbud fra yngre menn. 

Jeg syns det er langt mer smigrende å få tilbud og komplimenter fra jevnaldrende menn. For de jakter på de yngre kvinnene, og er dermed langt utenfor min liga.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, canacas skrev:

Jeg syns det er langt mer smigrende å få tilbud og komplimenter fra jevnaldrende menn. For de jakter på de yngre kvinnene, og er dermed langt utenfor min liga.. :( 

:fnise:

Anonymkode: fb930...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er hyggelig :)

Anonymkode: fb930...382

Jeg hadde nok digget det selv om jeg var kvinne:-)

 

4 minutter siden, canacas skrev:

Jeg syns det er langt mer smigrende å få tilbud og komplimenter fra jevnaldrende menn. For de jakter på de yngre kvinnene, og er dermed langt utenfor min liga.. :( 

Du får lyve på alderen.:-)

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Jeg hadde nok digget det selv om jeg var kvinne:-)

 

Du får lyve på alderen da:-)

Nei, i motsetning til flesteparten av kvinnene på KG ser jeg ut som alderen min. Dessuten lyver jeg ikke om noe så dumt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, canacas skrev:

Hehe, helt korrekt! Det handler om viljestyrke :P Aldersgrensa går likevel på 30 altså, yngre enn det er NO GO! 

Lot all viljestyrke fare, han var bare for fin, skjeggete, bredskuldret, brun, tatovert. *dån* Je ne regrette rien. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Nei, i motsetning til flesteparten av kvinnene på KG ser jeg ut som alderen min. Dessuten lyver jeg ikke om noe så dumt :) 

Det  var ikke ment seriøst. Som kvinne trenger man jo ikke lyve om noe som helst for å få respons på nettdating. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Nei, i motsetning til flesteparten av kvinnene på KG ser jeg ut som alderen min. Dessuten lyver jeg ikke om noe så dumt :) 

Du finner ham nok, det er jo haugevis av single menn der ute. Et tips dog, aldri finn deg i at en mann krenker deg eller skal realitetsorientere deg på noe som helst. 

Anonymkode: fb930...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, Silfen skrev:

Lot all viljestyrke fare, han var bare for fin, skjeggete, bredskuldret, brun, tatovert. *dån* Je ne regrette rien. :nigo:

:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymSjiraff skrev:

Ja. Det er superharry oppførsel enkelte kvinner driver med på byen og helt unødvendig med tanke på hvor sterkt kvinner stiller på nettdating.  

Ikke er det vanlig at menn tidlig i 20 årene er interessert i å bli sjekket opp av fulle damer på 40+ heller. SÅ man ender jo opp med mange avslag i motsetning til på tinder hvor mennene byr seg frem. 

Det er veldig vanlig at vi menn i tjueårene liker eldre damer iallefall. Om vi sjekker de opp eller de oss, har da du ingenting med. Flaut er det når andre skal legge seg i hva enkelte gjør og snakke nedsettende om det. Bare pass på deg selv du , så skal du se det blir mindre krig i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er logikk. Nå når jeg er 43 knuller jeg yngre menn, da jeg var 17 knullet jeg eldre menn. Who cares. La meg nå få nyte menn i fred 

Anonymkode: a5a34...1c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en bruker her inne som er i slutten av 20'åra som blir seksuelt trakkasert av eldre damer her inne. 40-50 år's alderen!!! 

Anonymkode: 037bd...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Det er veldig vanlig at vi menn i tjueårene liker eldre damer iallefall. Om vi sjekker de opp eller de oss, har da du ingenting med. Flaut er det når andre skal legge seg i hva enkelte gjør og snakke nedsettende om det. Bare pass på deg selv du , så skal du se det blir mindre krig i verden.

Det går jo utover meg når jeg blir sjekket opp av kvinner som er på alderen til moren min. Jeg synes det er ekkelt.  Og når godt voksne kvinner kan få seg en 20-åring kun vet å sette opp en tinderprofil så burde de heller gjøre det enn å plage folk som ikke ønsker å bli sjekket opp av fulle damer som er på alderen til ens foreldre. 

Det er virkelig ikke vanlig at 20-åringer liker å bli sjekket opp av damer på 40+. Alle kompisene mine synes det kun er pinlig. Det er jo heller ikke akkurat kremen av 40 åringer som drikker seg fulle og sjekker opp menn som kunne vært ungene deres. Det er de mest harrye og vulgære damene. 

Men dummer seg ut og det er som sagt helt unødvendig for det er jo såpass lett for kvinner å få seg en 20 åring gjennom tinder. Så hvorfor ikke gjøre det i stedet for å sjikanere menn og dumme seg ut?

Selv er jeg i midten av 20-årene og jeg går jo ikke og sjekker opp 16 år gamle jenter fordi det både er pinlig for meg og plagsomt for dem. Synes kvinner på 40+ også kan vise respekt for at ikke alle synes det er gøy med oppmerksomheten de gir.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om en bruker her inne som er i slutten av 20'åra som blir seksuelt trakkasert av eldre damer her inne. 40-50 år's alderen!!! 

Anonymkode: 037bd...be4

Hvordan vet du det?  Er det deg?

Anonymkode: f4934...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Det er veldig vanlig at vi menn i tjueårene liker eldre damer iallefall. Om vi sjekker de opp eller de oss, har da du ingenting med. Flaut er det når andre skal legge seg i hva enkelte gjør og snakke nedsettende om det. Bare pass på deg selv du , så skal du se det blir mindre krig i verden.

Tror det er en vesentlig forskjell på de ulike tilfellene av sjekking her. Vi snakker nok mest om de som drikker seg snydens og går på byen og forventer å dra med seg første og beste unge mann hjem. Tro meg; det finnes flere 40+ kvinner som tenker slik. Alt cougarpratet i media, og på nett, har gått mange til hodet. Nettdating er annerledes.

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er logikk. Nå når jeg er 43 knuller jeg yngre menn, da jeg var 17 knullet jeg eldre menn. Who cares. La meg nå få nyte menn i fred 

Anonymkode: a5a34...1c7

Selvsagt, kos deg!

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om en bruker her inne som er i slutten av 20'åra som blir seksuelt trakkasert av eldre damer her inne. 40-50 år's alderen!!! 

Anonymkode: 037bd...be4

Da regner jeg med at denne brukeren rapporterer til moderatorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det går jo utover meg når jeg blir sjekket opp av kvinner som er på alderen til moren min. Jeg synes det er ekkelt.  Og når godt voksne kvinner kan få seg en 20-åring kun vet å sette opp en tinderprofil så burde de heller gjøre det enn å plage folk som ikke ønsker å bli sjekket opp av fulle damer som er på alderen til ens foreldre. 

Det er virkelig ikke vanlig at 20-åringer liker å bli sjekket opp av damer på 40+. Alle kompisene mine synes det kun er pinlig. Det er jo heller ikke akkurat kremen av 40 åringer som drikker seg fulle og sjekker opp menn som kunne vært ungene deres. Det er de mest harrye og vulgære damene. 

Men dummer seg ut og det er som sagt helt unødvendig for det er jo såpass lett for kvinner å få seg en 20 åring gjennom tinder. Så hvorfor ikke gjøre det i stedet for å sjikanere menn og dumme seg ut?

Selv er jeg i midten av 20-årene og jeg går jo ikke og sjekker opp 16 år gamle jenter fordi det både er pinlig for meg og plagsomt for dem. Synes kvinner på 40+ også kan vise respekt for at ikke alle synes det er gøy med oppmerksomheten de gir.

Det er da bare å gi beskjed om at du ikke er interessert da? Er da virkelig dette mange jenter og damer opplever hver helg de er ute. Det er smakløst uansett alder om noen ikke skjønner et nei. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...