Gå til innhold

Eldre kjerringer som går etter yngre menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, canacas skrev:

Hvor gammel er du, som tenker "forbudt"? Det du skriver antyder at kvinnene føler takknemlighet, noe som virker litt nedlatende (i mine øyne). 

Sist jeg hadde bruker på sukker rant det inn meldinger hovedsakelig fra gutter/menn i alderen 20-28 år. Det føltes bare feil. Jeg har min egen teori på dette, men ville vært interessant å vite hva så unge menn egentlig tenker når de prøver seg hos kvinner på 39 osv. 

Du misforstod at de føler seg takknemlige, jeg mener at de ikke hadde trodd at en yngre kar kom til å syns de var attraktive pga jevnaldrende jenter heller appelerer mer, noe de da ikke gjør.

Føltes det feil feil for deg, føltes det kanskje ikke feil for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
Akkurat nå, la.champ skrev:

Du misforstod at de føler seg takknemlige, jeg mener at de ikke hadde trodd at en yngre kar kom til å syns de var attraktive pga jevnaldrende jenter heller appelerer mer, noe de da ikke gjør.

Føltes det feil feil for deg, føltes det kanskje ikke feil for andre.

Men hvorfor kaller du det forbudt? Tiltrekning kan ikke alltid forklares, men håpet på noe mer informativt enn dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/21/2017 den 15.03, Ragnar89 skrev:

Tror nok du er en sjalu ung dame som ikke tåler litt konkurranse ute på byen av de eldre damene ;)

Det er harry nok med eldre damer som går etter yngre menn på byen om de ikke i tillegg prøver å utkonkurrere sine yngre medsøstre. 

Har ikke noe vondt å si om eldre damer og de må gjerne få seg en yngre elsker eller kjæreste, men å gå etter yngre menn på byen er akkurat like lite delikat som nor eldre menn gjør det mot yngre kvinner på byen. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, canacas skrev:

Sist jeg hadde bruker på sukker rant det inn meldinger hovedsakelig fra gutter/menn i alderen 20-28 år. 

Jeg tviler ikke. Og derfor burde det være unødvendig for eldre damer å sjekke opp yngre menn på byen og slikt. Man kan heller velge mellom de mennene som faktisk har vist interesse for en i stedet for å antaste menn som er uinteresserte og som er på alderen til ens potensielle barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Jeg tviler ikke. Og derfor burde det være unødvendig for eldre damer å sjekke opp yngre menn på byen og slikt. Man kan heller velge mellom de mennene som faktisk har vist interesse for en i stedet for å antaste menn som er uinteresserte og som er på alderen til ens potensielle barn.

Enig i det. Er litt kleint og ekkelt med fulle kvinnfolk på byen. Husker når jeg var i tidlig tyve-årene og lo av kvinner på min nåværende alder. Det er bedre å få seg en profil på sukker eller tinder og la dem finne deg der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, canacas skrev:

Enig i det. Er litt kleint og ekkelt med fulle kvinnfolk på byen. Husker når jeg var i tidlig tyve-årene og lo av kvinner på min nåværende alder. Det er bedre å få seg en profil på sukker eller tinder og la dem finne deg der. 

Ja. Det er superharry oppførsel enkelte kvinner driver med på byen og helt unødvendig med tanke på hvor sterkt kvinner stiller på nettdating.  

Ikke er det vanlig at menn tidlig i 20 årene er interessert i å bli sjekket opp av fulle damer på 40+ heller. SÅ man ender jo opp med mange avslag i motsetning til på tinder hvor mennene byr seg frem. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Ja. Det er superharry oppførsel enkelte kvinner driver med på byen og helt unødvendig med tanke på hvor sterkt kvinner stiller på nettdating.  

Ikke er det vanlig at menn tidlig i 20 årene er interessert i å bli sjekket opp av fulle damer på 40+ heller. SÅ man ender jo opp med mange avslag i motsetning til på tinder hvor mennene byr seg frem. 

Har aldri problemer med å bli sjekket opp, jeg trenger ikke å gjøre noe aktivt når jeg er på byen :) den yngste som har sjekket meg opp er 27. De sier at jeg er blid og imøtekommende og ikke desperat, og at jeg ser bra ut. Men morsomt at noen lyver på alderen når jeg sier at jeg ikke er interessert pga at de er for unge. Hvor gammel er du @la.champ? 😉

Anonymkode: a373a...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri problemer med å bli sjekket opp, jeg trenger ikke å gjøre noe aktivt når jeg er på byen :) den yngste som har sjekket meg opp er 27. De sier at jeg er blid og imøtekommende og ikke desperat, og at jeg ser bra ut. Men morsomt at noen lyver på alderen når jeg sier at jeg ikke er interessert pga at de er for unge. Hvor gammel er du @la.champ? 😉

For all del, blir du sjekket opp på byen så  er jo det bare fint. Det er de fulle damene som sjekker opp menn som kunne vært sønnene deres jeg synes er unødvendig, harry og vulgært. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

For all del, blir du sjekket opp på byen så  er jo det bare fint. Det er de fulle damene som sjekker opp menn som kunne vært sønnene deres jeg synes er unødvendig, harry og vulgært. 

Ja, kan si meg enig i det. Jeg føler meg velsignet :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på byen i 40-åra der unge menn henger, høres staselig ut. 

Anonymkode: 21f8d...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut på byen i 40-åra der unge menn henger, høres staselig ut. 

Anonymkode: 21f8d...9c1

Så etter fylte 40 bør man enten stenge ned butikken, eller bare dra på danseband cruise med Stena line? Hvor man treffer bare folk på egen alder eller eldre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Ok, her er en brannfakkel (jeg er i aldersgruppen selv altså). Unge menn går etter eldre kvinner av flere årsaker, en av disse er at de er lette å få på kroken (det holder å gi komplimenter for kropp osv, og gjerne fortelle at de ser så unge ut for alderen), det er en "greie" blant yngre menn å kapre en MILF (på lik linje med kvinner i min alder som skryter av alle de unge gutta de har draget på). At kvinner på min alder er tryggere på seg selv handler vel mest om at vi gir litt mer faan og dermed er mer avslappet. Eldre betyr ikke bedre, eller mer erfaren. Jeg tror ofte eldre noen ganger betyr lettere.

Og det baserer jeg på det jeg har fått av meldinger på sukker av svært unge menn (de er høflige da, så de har alltid blitt avslått på en grei måte, ingen vits å gjøre dem til bitre menn). På Tinder har jeg åpnet for ned til 30 år på ett tidspunkt, for å se og fikk helt sykt mange matcher. Alt handler om sex. Og kun sex. Og de sier alle det samme, de vet hva som får eldre kvinner til å dåne, det handler om å fortelle hvor vakre, flotte og UNGE (for alderen) vi ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, canacas skrev:

Ok, her er en brannfakkel (jeg er i aldersgruppen selv altså). Unge menn går etter eldre kvinner av flere årsaker, en av disse er at de er lette å få på kroken (det holder å gi komplimenter for kropp osv, og gjerne fortelle at de ser så unge ut for alderen), det er en "greie" blant yngre menn å kapre en MILF (på lik linje med kvinner i min alder som skryter av alle de unge gutta de har draget på). At kvinner på min alder er tryggere på seg selv handler vel mest om at vi gir litt mer faan og dermed er mer avslappet. Eldre betyr ikke bedre, eller mer erfaren. Jeg tror ofte eldre noen ganger betyr lettere.

Og det baserer jeg på det jeg har fått av meldinger på sukker av svært unge menn (de er høflige da, så de har alltid blitt avslått på en grei måte, ingen vits å gjøre dem til bitre menn). På Tinder har jeg åpnet for ned til 30 år på ett tidspunkt, for å se og fikk helt sykt mange matcher. Alt handler om sex. Og kun sex. Og de sier alle det samme, de vet hva som får eldre kvinner til å dåne, det handler om å fortelle hvor vakre, flotte og UNGE (for alderen) vi ser ut.

Ser vel ikke problemet med å gi komplimenter - hvis man faktisk mener det vel og merke. Det er jo et hav av forskjell på attraktivitet på kvinner (og for så vidt menn) som nærmer seg eller har passert førti. Noen har jo genene i orden og/eller lever noenlunde sunt slik at de har bevart sitt utseende, mens andre ser ut som en dass. 

Anonymkode: 30b2b...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser vel ikke problemet med å gi komplimenter - hvis man faktisk mener det vel og merke. Det er jo et hav av forskjell på attraktivitet på kvinner (og for så vidt menn) som nærmer seg eller har passert førti. Noen har jo genene i orden og/eller lever noenlunde sunt slik at de har bevart sitt utseende, mens andre ser ut som en dass. 

Anonymkode: 30b2b...e3d

Selvsagt ikke noe galt i komplimenter. Men det er virkelig ikke vanskelig for en kjekk kar å få en dame til sengs, ved å fortelle henne et par fine ting. Og for en dame i 40-åra handler det ofte om å se så ung ut. Det finnes få tråder på KG, som omhandler kvinner og alder, der ingen (eller få) skryter av hvor unge de ser ut kontra faktisk alder. Det virker som noe av det viktigste for en kvinne. Ikke lenge siden sist jeg hadde en på facebook som skrøt av å ha vist legitimasjon på polet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, canacas skrev:

Handler nok også om at menn sender meldinger til absolutt alt og alle på tinder og nettdating og det inkluderer jo damer som er 20 år eldre. 

Altså om damene ønsker å ligge med de mennene så er jo det bare flott, da får jo begge parter hva de ønsker seg.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, AnonymSjiraff skrev:

Handler nok også om at menn sender meldinger til absolutt alt og alle på tinder og nettdating og det inkluderer jo damer som er 20 år eldre. 

Altså om damene ønsker å ligge med de mennene så er jo det bare flott, da får jo begge parter hva de ønsker seg.  

Det er klart. Men jeg tror det er lettere for dem å få sex med eldre kvinner enn jevnaldrende, via nettet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en 39 år gammel kvinne, og jeg blir jevnlig sjekket opp av yngre menn. Og fra jeg kom i 30 årene, så har det skjedd ofte. Jeg legger meg ikke etter de. Og jeg har vært i forhold med en 11 år yngre mann, han var høy, kjekk, veltrent, han var toppidrettsutøver, og han var utrolig morsom. Vi hadde det så gøy sammen, og masse deilig sex. Det var jeg som gjorde det slutt med han, og han prøvde i lang tid, å få meg tilbake. Og hvis jeg var så rynkete og fæl, hvorfor ville han ha meg.

Jeg foretrekker yngre menn, fordi de ser bedre ut, de er mer virile, i bedre form, vil gjerne finne på mye. Og jeg synes menn fra min alder, og opp, ser ut som gamle gubber, og de vil bare sitte i sofaen å se på tv. For jeg prøver å date de og. Men jeg løper ikke etter mye yngre menn, det holder med noen få år. Sist kjæreste var 4 år yngre.

Anonymkode: 85d38...14d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både på nett og live tar ganske unge gutter kontakt. Men de vil jo bare en ting og stort sett så funker det bare til en ting, selv om jeg jo ser at enkelte med stor forskjell får det til å funke. Men nettopp pga at de bare vil ha sex så GÅR jeg ikke etter unge menn. Dog må jeg vel si at når en 26årig fit forsvarskar går all inn på byn så er vel det å si nei ikke det letteste. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/20/2017 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Det er jo skikkelig ekkelt. Gamle, rynkete damer som tror de har sjans på yngre menn. Hva mener dere? :fnise:

Anonymkode: ceb24...cb6

det er også ekkelt med gammle rynkete menn med hengepupper og skrukken kuk som går etter yngre damer, men de finns og de har sex. bare bedre og ikke tenke på det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...