Gå til innhold

CBE - Oppusings-inspirasjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 20.2.2017 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Synes ikke stilen i det nye huset til CBE er så aller verst. Selv om jeg ikke liker alt de har gjort der like godt, så kunne resultatet ha blitt mye verre. Men det er så typisk, når noen velger å bruke noe annet enn hvitt, grått og beige, så hyler saueflokken opp med det samme. Personlig synes jeg den grå og hvite trenden er forferdelig trist. Forstår ikke at folk orker å bo i slike nitriste omgivelser.

Anonymkode: 8f0f6...c43

Nå har jo det meste blitt svart og hvitt da.. Hvis det ikke er nitrist, så vet ikke jeg.

Anonymkode: cc29f...72b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser så lunt og koselig ut på bildene før oppussingen, noen småting trengtes nok å gjøres, men å gå så drastisk til verks over alt, med så stor stilkræsj, ble bare katastrofe.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo det meste blitt svart og hvitt da.. Hvis det ikke er nitrist, så vet ikke jeg.

Ja, enig. Det svarte og hvite de har kastet seg over nå i det siste, ble dessverre ikke bra. Jeg likte de lune fargene de hadde valgt i stuene, men så måtte de jo selvsagt ende opp med sykhusvegger likevel :rolleyes:

Anonymkode: 8f0f6...c43

Skrevet

Synes det ble bedre med hvitt enn deco blue hvertfall. Når det kommer litt mer bilder o.l. på veggene blir det sikkert bedre og mindre sterilt.

Anonymkode: 77889...154

Skrevet

Stilen de har foreløpig i huset er jeg ikke spesielt fan av...

Men soverommet! Ferdig-bildene er nydelige, og med unntak av alt dilldallet over peisen (samt bryllups-bilder) så fikk jeg veldig lyst på lignende soverom! Bare synd det ikke passer stilen på vårt hus...

Anonymkode: 0a9e7...6bf

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg rotet meg inn og så Carolines "House tour", himmel og hav........ Her pusser frua og frua til frua opp en i utgangspunktet nyoppusset villa og noen få måneder senere skal det pusses opp på nytt. Hun tripper fra rom til rom i utstillingslokalet sitt og det antar jeg at hun vil fortette med på repeat de neste årene.... Smaken er som baken, det meste er i overkant pompøst og dystert og så trist og aldri bli fornøyd. 

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, Chrisssi said:

(...) Her pusser frua og frua til frua opp en i utgangspunktet nyoppusset villa og noen få måneder senere skal det pusses opp på nytt.

Det var ikke nyoppusset i 2016. Det var forrige-forrige eier som (etter eget utsagn) pusset den op på begynnelsen av 2000-tallet. 

• Liker 2
Gjest Priyanka
Skrevet

Jeg liker ikke tapetet i stua, synes teppet er kjedelig, og fargene er helt like det mine 60+ år foreldre har. Selv møblene og pynten ligner litt, med unntak av bordet hennes,  som jeg ikke liker. 

Ja, det er bedre enn det var, men utrolig kjedelig, forutsigbart og lite kreativt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...