Crêpes Skrevet 19. oktober 2018 #14921 Del Skrevet 19. oktober 2018 Kan man tipse «bloggerne» om dette? Syntes ikke de bør fronte henne lenger 🤷🏻♀️ 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 30juli Skrevet 19. oktober 2018 #14922 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Det må vel gå an å få en eller annen nettavis til å skrive om denne saken? Leste i kommentarfeltet til BOTB at en avis hadde sagt de ikke turte pga. dramaet AB lager. Men VG vs AB er vel ikke noe å lure på? Forøvrig skikkelig modig gjort av "Brita"! Jeg heier på deg og alle andre som har blitt kontaktet av AB Endret 19. oktober 2018 av 30juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 19. oktober 2018 #14923 Del Skrevet 19. oktober 2018 8 minutter siden, Crêpes skrev: Kan man tipse «bloggerne» om dette? Syntes ikke de bør fronte henne lenger 🤷🏻♀️ Ja. Send dem en mail. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. oktober 2018 #14924 Del Skrevet 19. oktober 2018 Da jeg var yngre så trudde jeg at voksne på 35+ var fornuftig når det kommer til økonomi, er moden og har respekt for andre mennesker og hater ingen. Snakker aldri stygt om andre, for det er de fornuftige nok til å ikke gjøre, og ikke lyver de heller. Gud hvor feil jeg tok. Den dama her er jo som en forvokst fjortis! Gud så mye barnslig drama hun skaper. Blir helt matt jeg. Det er ikke bare hun på 35+ som er umoden, barnslig, respektløs, sosialt klønete, gjeldsslaver eller helt blåst i topplokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2018 #14925 Del Skrevet 19. oktober 2018 16 minutter siden, Crêpes skrev: Kan man tipse «bloggerne» om dette? Syntes ikke de bør fronte henne lenger 🤷🏻♀️ [email protected] feks. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 19. oktober 2018 #14926 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Jeg er satt ut av hvor iskald og kynisk bloggeren er. hun skyr ingen midler for å tjene mest mulig penger. Løgner, overeksponering av mindreårige, forsøker å fremstå som meget populær med mange samrabeidspartnere (som vi ser lite eller ingenting av på bloggen), retusjerte bilder av en 4 barnsmamma med extension, fillers, silikon etc etc. Jeg kjenner jeg blir mektig provosert over at hun sitter der med sin utlevering og sitt kyniske spill og faktisk tjener penger på dette. Og kaller det "hardt arbeid". Skulle ønske hele bloggen ble nedlagt/boikottet umiddelbart. Så kan hun kanskje reflektere litt over å være mer empatisk og ydmyk. Hun er faktisk absolutt "ingen". Hun har INGEN betydning eller viktig rollei samfunssdebatten. Hun burde skamme seg og ta seg en skikkelig jobb og fokusere på mammarollen. Og til alle som ssponser denne bloggen: Sponse AB = garantert INGEN kjøp av meg. Hvilket seriøst firma vil forbindes med denne galskapen av en dame som seriøst tror hun er viktig og mektig??? Endret 19. oktober 2018 av Cessa74 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 19. oktober 2018 #14927 Del Skrevet 19. oktober 2018 Det kommer ikke som noen stor overraskelse at det nå - endelig - kommer motsvar til AB. Det var ikke et spørsmål om "om", men "når" det reageres på ABs utidige adferd. AB har i sin selvtilfredshet og selvforherligelse komplett undervurdert de hun har lagt seg ut med, og nå slår pendelen tilbake. Det er heller ikke utenkelig at flere nå vil våge å stå frem. Dette er ris til egen bak - og riset er stort. AB har selv sørget for det gjennom årevis med løgn, uthenging, og trusler. Oppfører man seg som en balstyrig elefant i en porselensbutikk, så må man også regne med at før eller siden blir man stilt til ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 19. oktober 2018 #14928 Del Skrevet 19. oktober 2018 Min første tanke var at det hele er avtalt spill mellom AB og HPNH for å finne ut hvem Adina er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2018 #14929 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, eksiltronder skrev: Min første tanke var at det hele er avtalt spill mellom AB og HPNH for å finne ut hvem Adina er... Glem det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 19. oktober 2018 #14930 Del Skrevet 19. oktober 2018 Det er noe ordentlig sykt over det å gå så til angrep på alle som måtte finne på å kritisere. Å ta kontakt med arbeidsgivere i et forsøk på å rett og slett ødelegge for et menneske, bare fordi de er uenige med henne. Og det å sette seg selv så til de grader i offerrollen, og overdrive, lyve og beskrive hendelser og en situasjon som noe helt annet enn det faktisk er. Jeg vet ikke om hun er så kynisk at hun vrir sannheten for å høste sympati og fremstå som en person som er så sterk og står imot alt hat og motgang, eller om hun faktisk virkelig sitter med denne oppfatningen? Det er jo på grensen til psykotisk. Jeg har aldri opplevd folk så hevngjerrige og ute etter å skade som hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 19. oktober 2018 #14931 Del Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Glem det. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2018 #14932 Del Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, eksiltronder skrev: ? Du tenkte kanskje ikke på innlegget hos BOTB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 19. oktober 2018 #14933 Del Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Du tenkte kanskje ikke på innlegget hos BOTB? Jeg tenkte på ABs reaksjon da BOTB tok kontakt med henne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 19. oktober 2018 Populært innlegg #14934 Del Skrevet 19. oktober 2018 Det sluttet å "være morsomt" for lenge siden, Anne Brith er rett og slett livsfarlig. Jeg hadde aldri, aldri turt å møte henne til kaffe eller te fordi jeg faktisk hadde vært redd for at hun hadde kylt den varme drikken på meg hvis hun følte seg nok trengt opp i et hjørne, hvilket IKKE skal mye til når det gjelder henne. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2018 #14935 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, eksiltronder skrev: Jeg tenkte på ABs reaksjon da BOTB tok kontakt med henne ja. Ok, det var litt uklart. Trodde du siktet til at saken er konstruert for å få kontakt med Adina. Det er den ikke. Hadde sikkert vært gull for AB å kunne avsløre hvem som står bak BOTB, ja/ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. oktober 2018 #14936 Del Skrevet 19. oktober 2018 21 minutter siden, eksiltronder skrev: Min første tanke var at det hele er avtalt spill mellom AB og HPNH for å finne ut hvem Adina er... Hahaha 😂 den tanken har nok bloggeren selv vært inne på, men tviler på at hun ville fremstilt seg selv i et såpass uheldig lys, og jeg kan ikke tenke meg at BOTB hadde gått på limpinnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 19. oktober 2018 #14937 Del Skrevet 19. oktober 2018 Jeg ville likt å vist hvilket firma som ga henne navnene. De burde virkelig boikottes. Anne B er virkelig ute å kjøre når hun ringer arbeidsgivere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 19. oktober 2018 #14938 Del Skrevet 19. oktober 2018 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett, latterliggjøring, persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. oktober 2018 #14939 Del Skrevet 19. oktober 2018 "The winner takes it all" I speilet med armen høyt i været og fingrene i v-tegn på Snap. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 19. oktober 2018 #14940 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, Diamant skrev: "The winner takes it all" I speilet med armen høyt i været og fingrene i v-tegn på Snap. Og... hvem er det...? For når det gjelder henne, er det ingen vinnere, bare tapere, og det er veldig trist. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg