Snaskesnusken Skrevet 19. oktober 2018 #14901 Del Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Det firmaet burde outes. De trenger gjerne å bli oppringt i av noen som kan hjelpe dem til å tolke lovverket. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 19. oktober 2018 Populært innlegg #14902 Del Skrevet 19. oktober 2018 Hva tenker AB når hun sier til Adina at hun har levert dokumentasjon og anmeldelse til politiet - tror hun virkelig at den det gjelder IKKE kommer til å sjekke det? AB visste jo at dette skulle legges ut på BOTB, likevel lyver hun, tilsynelatende uten å blunke. Hva slags type menneske gjør sånt? Gjentar meg selv - dersom AB satt på all denne hetsen som hun hevder - den enkleste måten for henne å dokumentere det på er å legge ut bevisene på sin egen blogg, med sladdet navn, om det er problemet. Når hun ikke gjør dette, konkluderer jeg med at hun lyver om hetsen også. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 19. oktober 2018 #14903 Del Skrevet 19. oktober 2018 15 minutter siden, Asti skrev: Og så har vi Hans-Petter Nygård-Hansen som ikke forstår hvorfor folk er anonyme ovenfor Anne Brith. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/TEm1UaZ . Ja, hva skal en si? Jeg tenker at det finnes noen mennesker som ikke burde ha den type firma eller jobbe med sosiale medier da de ikke fungerer i stillingen sin. Om det er kunnskapen om sosiale medier eller andre faktorer som ikke er tilstede da de kommer med utalelser som ikke henger på greip, vet ikke jeg men «noe» mangler for å si det slik.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 19. oktober 2018 #14904 Del Skrevet 19. oktober 2018 4 minutter siden, FruJohansen skrev: Hva tenker AB når hun sier til Adina at hun har levert dokumentasjon og anmeldelse til politiet - tror hun virkelig at den det gjelder IKKE kommer til å sjekke det? AB visste jo at dette skulle legges ut på BOTB, likevel lyver hun, tilsynelatende uten å blunke. Hva slags type menneske gjør sånt? Gjentar meg selv - dersom AB satt på all denne hetsen som hun hevder - den enkleste måten for henne å dokumentere det på er å legge ut bevisene på sin egen blogg, med sladdet navn, om det er problemet. Når hun ikke gjør dette, konkluderer jeg med at hun lyver om hetsen også. Hun tenker vel det samme som hun tenker alle gangene hun lyver om noe som lett kan bevises. Fansen er dumme og de som påpeker sannheten er hatere fra Kvinneguiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2018 #14905 Del Skrevet 19. oktober 2018 6 minutter siden, FruJohansen skrev: Hva tenker AB når hun sier til Adina at hun har levert dokumentasjon og anmeldelse til politiet - tror hun virkelig at den det gjelder IKKE kommer til å sjekke det? AB visste jo at dette skulle legges ut på BOTB, likevel lyver hun, tilsynelatende uten å blunke. Hva slags type menneske gjør sånt? Gjentar meg selv - dersom AB satt på all denne hetsen som hun hevder - den enkleste måten for henne å dokumentere det på er å legge ut bevisene på sin egen blogg, med sladdet navn, om det er problemet. Når hun ikke gjør dette, konkluderer jeg med at hun lyver om hetsen også. Hun er troende til å legge ut noen andres kommentarer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 19. oktober 2018 #14906 Del Skrevet 19. oktober 2018 Bravo til «Brita» og BOTB 👏 Det er modig og tøft gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 19. oktober 2018 #14907 Del Skrevet 19. oktober 2018 Nå er det like før trollet sprekker, og det trollet er deg selv, Anne Brith! 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 19. oktober 2018 #14908 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, Jobbermedbarn skrev: Uten tvil. Jeg er virkelig sjokkert etter å ha lest BOTB innlegget, og ikke minst kommentarene under! Dette er virkelig mye verre enn jeg trodde! Det kom frem at noen andre også har opplevd trusler om IP adresse, bosted og det verste av alt, om barna. Å prøve å true et menneske til stillhet på denne måten er noe av det verste en kan oppleve. Det er så kynisk og fælt! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 19. oktober 2018 #14909 Del Skrevet 19. oktober 2018 Den sprakk trollet. Bra Bloggenomtoppbloggere! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 19. oktober 2018 #14910 Del Skrevet 19. oktober 2018 1 minutt siden, minister-mio skrev: Den sprakk trollet. Bra Bloggenomtoppbloggere! Takk til Bloggomtoppbloggere som gav motparten et talerør. Det er sannelig på tide at sannheten om Anne Brith kommer fram! Hun får henge ut privatpersoner og sanke sympati med masse løgner, mens de som sier noe i mot blir kalt hatere. Håper det går inn der det skal Anne Brith. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 19. oktober 2018 #14911 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Forundrar meg ikkje om ho skal saksøka BOTB og, og bruka hackaren (som ho sjølv har sagt ho har brukt før) til å finna ut Adina sin identitet og så laga enda meir baluba. Endret 20. oktober 2018 av decker Skreiv BOTB feil 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2018 #14912 Del Skrevet 19. oktober 2018 Finnes ingen hacker, hun har fått info fra annonsører. Banna bein. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 19. oktober 2018 #14913 Del Skrevet 19. oktober 2018 Veldig lurt av hun å “skryte” av at hun tidligere har brukt hackere. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helado Skrevet 19. oktober 2018 #14914 Del Skrevet 19. oktober 2018 Nå er det vel bare å lene seg tilbake og vente på AB sitt motsvar på det innlegget i BOTB, og hvor langt "ondskapen" har spredt seg mot henne, fordi hun er så vellykket må vite. Det må jo være hardt for henne å svelge, at de hun truer og sjikanerer er oppegående velutdannede kvinner, gjerne med egne hus og det økonomiske i orden. Surt eple å bite i det, når man er så "vellykket og viljesterk og vakker" som AB, at motstanderne mest sannsynlig har alt det hun selv ønsker seg. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 19. oktober 2018 #14915 Del Skrevet 19. oktober 2018 Anne-Britt minner meg litt om Gunilla i Svenske Hollywoodfruer 😨 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 19. oktober 2018 #14916 Del Skrevet 19. oktober 2018 4 minutter siden, Khloe P.T skrev: Anne-Britt minner meg litt om Gunilla i Svenske Hollywoodfruer 😨 Likheten er skremmende. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 19. oktober 2018 #14917 Del Skrevet 19. oktober 2018 (endret) At hun truer med at hun kjenner barns identitet er sykt! Jeg har egentlig ikke ord. Det er f*** ikke rett på en flekk. Noen må stoppe det mennesket. Endret 19. oktober 2018 av Picketfence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibbis Skrevet 19. oktober 2018 #14918 Del Skrevet 19. oktober 2018 Én ting jeg har stusset litt på når det kommer til denne 100dagers-klubben hennes. Hvilken gallionsfigur for en selvhjelpsgruppe (pyramidesekt) kan hun egentlig være, sett bort fra et par post-it lapper med noen tall skriblet på og lesing av et par selvhjelpsbøker. Er dette bevisene for at hun har «made it»?! Hva har hun å vise til som gjør at tusen mennesker hopper på dette toget av ræl? Jeg skjønner det ikke. Står det så dårlig til med visse folk? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 19. oktober 2018 #14919 Del Skrevet 19. oktober 2018 3 minutter siden, bibbis skrev: Én ting jeg har stusset litt på når det kommer til denne 100dagers-klubben hennes. Hvilken gallionsfigur for en selvhjelpsgruppe (pyramidesekt) kan hun egentlig være, sett bort fra et par post-it lapper med noen tall skriblet på og lesing av et par selvhjelpsbøker. Er dette bevisene for at hun har «made it»?! Hva har hun å vise til som gjør at tusen mennesker hopper på dette toget av ræl? Jeg skjønner det ikke. Står det så dårlig til med visse folk? Dette lurer jeg også på. Hvis man har "made it", sitter man ikke i en leid bolig (som man snart ufrivillig må flytte fra) og med 2-3 konkurser bak seg i en alder av godt over 40. Så hva har hun å lære bort? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 19. oktober 2018 #14920 Del Skrevet 19. oktober 2018 21 minutter siden, Khloe P.T skrev: Anne-Britt minner meg litt om Gunilla i Svenske Hollywoodfruer 😨 Godt det ikke bare er meg som har tenkt det... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg