Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13501 Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, Yann skrev: Det var tidlig en Søndag morgen, denne koppen lyste mot meg, den dekket hele PC skjermen. For å være sikker på at jeg ikke så syner, sjekket jeg akkurat no på bloggen. Og det er der. Det mest bisarre clickbait ever har hun blåst opp til å overskygge både prosentregningandel av felles bolig og ett innlegg jeg ikke skjønner bæra av I dag? Så merkelig. For jeg ser den ikke. Titter via Bloglovin', men skulle da ikke være andre bilder likevel?
Khloe P.T Skrevet 9. september 2018 #13502 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, formula skrev: I dag? Så merkelig. For jeg ser den ikke. Titter via Bloglovin', men skulle da ikke være andre bilder likevel? Ser den ikke jeg heller ... nå får hun mange ekstra klikk om alle sjekker ... 1
Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13503 Skrevet 9. september 2018 (endret) 2 minutter siden, Khloe P.T skrev: Ser den ikke jeg heller ... nå får hun mange ekstra klikk om alle sjekker ... Tror ikke hun får klikk om man går inn via bloglovin'. Men er ikke sikker. @Yann Kan du legge ut imgur av dette? Evt sende meg bilde på melding? Endret 9. september 2018 av formula
Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13504 Skrevet 9. september 2018 (endret) 13 minutter siden, Khloe P.T skrev: Ser den ikke jeg heller ... nå får hun mange ekstra klikk om alle sjekker ... Nesten så man kan lure på om noen har interesse i at AB får noen ekstra klikk. Selv om ordlyden framstår kritisk. Endret 9. september 2018 av formula
Yann Skrevet 9. september 2018 #13507 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, formula skrev: Nesten så man kan lure på om noen har interesse i at AB får noen ekstra klikk. Selv om ordlyden framstår kritisk. Tror det er sånn ca 50 øre pr. klikk, Det spanderer jeg gjerne i og med at markedsverdien til AB synker proposjonalt med flere klikk på bloggen. Her på Rampelys har hun snart tre millioner visninger. Det tjener hun ikke penger på. Tvert i mot. 97% av de som har vært innom får negative vibber for produktene hun reklamerer for. Seriøse annonsører leser Kvinneguiden og BOT, derfor forsvinner de fra bloggen i hopetall. Så til gigant Gant-koppen idag. Mulig jeg er gammaldags her jeg sitter med en PC. Der kommer denne bisarre klickbait opp med det største bilde, som en av topp 5 innlegg på bloggen. Kanskje ikke på bloggfeeden. Blogglovin vet jeg ikke hva er, hvordan sende en imgur har jeg heller ikke peil på 4
Gjest formula Skrevet 9. september 2018 #13508 Skrevet 9. september 2018 (endret) 18 minutter siden, Yann skrev: Så til gigant Gant-koppen idag. Mulig jeg er gammaldags her jeg sitter med en PC. Der kommer denne bisarre klickbait opp med det største bilde, som en av topp 5 innlegg på bloggen. Kanskje ikke på bloggfeeden. Blogglovin vet jeg ikke hva er, hvordan sende en imgur har jeg heller ikke peil på Ok. Så koppen er IKKE brukt på nytt i dag, er det det du sier? Det var den biten du presenterte som "reprise" på bruk av koppen jeg var interessert i, ift. evt kontakt med Gant. Da faller jo innlegget ditt litt sammen kan man si. AB har ikke brukt Gant-koppen på nytt, og da stemmer heller ikke: "Om AB nå driver en vendetta mot Gant, er sur og tverr fordi hun ikke fikk ett samarbeid, er det smått utrolig." Man kan like eller ikke like Anne Brith og hennes måte å blogge på, men skal man diskutere her inne får man holde seg til fakta, og dokumentere. Og ikke servere egen synsing som sannhet. Endret 9. september 2018 av formula
Yann Skrevet 9. september 2018 #13509 Skrevet 9. september 2018 7 minutter siden, formula skrev: Ok. Så koppen er IKKE brukt på nytt i dag, er det det du sier? Det var den biten du presenterte som "reprise" på bruk av koppen jeg var interessert i, ift. evt kontakt med Gant. Da faller jo innlegget ditt litt sammen kan man si. AB har ikke brukt Gant-koppen på nytt, og da stemmer heller ikke: "Om AB nå driver en vendetta mot Gant, er sur og tverr fordi hun ikke fikk ett samarbeid, er det smått utrolig." Man kan like eller ikke like Anne Brith og hennes måte å blogge på, men skal man diskutere her inne får man holde seg til fakta, og dokumentere. Og ikke servere egen synsing som sannhet. Jo, Gant-koppen er til de grader brukt på nytt i dag på bloggen, med et digert bilde, scroll litt ned 🙂 1
Gjest bue Skrevet 9. september 2018 #13510 Skrevet 9. september 2018 16 minutter siden, Yann skrev: Jo, Gant-koppen er til de grader brukt på nytt i dag på bloggen, med et digert bilde, scroll litt ned 🙂 Diger Gant-kopp midt på siden, ja. Men det er et gammelt innlegg. Layouten på den bloggen er like irrasjonell som bloggeren selv.
ashera Skrevet 9. september 2018 #13511 Skrevet 9. september 2018 (endret) 23 minutter siden, Yann skrev: Jo, Gant-koppen er til de grader brukt på nytt i dag på bloggen, med et digert bilde, scroll litt ned 🙂 For å få innleggene i kronologisk rekkefølge må du trykke på "blogg feed". Innleggene på forsiden ligger ikke i kronologisk rekkefølge. De som ser bloggen i modus "blogg feed" vil derfor ikke få øye på det nevnte innlegget. Det er en løsning som flere bloggere, bl.a. de som tilhører United Influensa bruker. Om det er tilfeldig at Gant-innlegget ligger blant de første på forsiden til AB vet jeg ikke. Enten genereres det etter antall klikk e.l. eller så er det noe bloggeren legger inn manuelt. Noen som vet? I sistnevnte tilfelle er det jo bare dobbelt smakløst. Endret 9. september 2018 av ashera 6
Lkk Skrevet 9. september 2018 #13512 Skrevet 9. september 2018 Trodde ikke jeg skulle få medfølelse med AB noen gang , men når hun gjør seg så liten som i siste blogginnlegg at hun nærmest trygler om huskjøp og giftermål til Erik , gjør jeg muligens det . De kan ifølge henne ikke fortsette forholdet hvis ikke Erik vil det samme , men avslutter likevel med å si at selv om hun og barna kjøper hus , forblir de kjærester , en smule forvirrende hele innlegget 🤦♀️ 9
Hummingbird2 Skrevet 9. september 2018 #13513 Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, Lkk skrev: Trodde ikke jeg skulle få medfølelse med AB noen gang , men når hun gjør seg så liten som i siste blogginnlegg at hun nærmest trygler om huskjøp og giftermål til Erik , gjør jeg muligens det . De kan ifølge henne ikke fortsette forholdet hvis ikke Erik vil det samme , men avslutter likevel med å si at selv om hun og barna kjøper hus , forblir de kjærester , en smule forvirrende hele innlegget 🤦♀️ Har vi lest samme innlegg? Den eneste hun gjør liten er jo Erik. Han blir mindre og mindre for hvert innlegg. 8
Lkk Skrevet 9. september 2018 #13514 Skrevet 9. september 2018 7 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Har vi lest samme innlegg? Den eneste hun gjør liten er jo Erik. Han blir mindre og mindre for hvert innlegg. Da oppfatter vi det forskjellig , på meg virker hun desperat etter huskjøp og ekteskap . 5
Gjest Berga Skrevet 9. september 2018 #13515 Skrevet 9. september 2018 Har det ikke vært veldig mye usammenhengende vrøvl på bloggen i det siste? Jeg tenker på de innleggene hun selv kaller «dype» og som er skriftlig fyllesnøvling.
Helado Skrevet 9. september 2018 #13516 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Berga skrev: Har det ikke vært veldig mye usammenhengende vrøvl på bloggen i det siste? Jeg tenker på de innleggene hun selv kaller «dype» og som er skriftlig fyllesnøvling. Det skal visst komme enda et "dypt innlegg i kveld, for de som liker det"......så det er bare å stålsette seg på mer vrøvl. 14
ashera Skrevet 9. september 2018 #13517 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Berga skrev: Har det ikke vært veldig mye usammenhengende vrøvl på bloggen i det siste? Jeg tenker på de innleggene hun selv kaller «dype» og som er skriftlig fyllesnøvling. Jo. Det er voldsomt tett posting av innlegg i sjangeren «det dypeste». Enten er det kalkulerte forhåndsskrevet innlegg (ser nesten ikke når hun ellers skulle ha rukket det med der programmet hun har publisert at hun har i helga), eller så er det dårlig impulskontroll. Jeg vet sannelig ikke hva som er mest bekymringsfullt. Og jammen varsler hun at det kommer enda et av sorten til kvelden. 12
Perle Skrevet 9. september 2018 #13518 Skrevet 9. september 2018 (endret) 8 timer siden, Helado skrev: Det skal visst komme enda et "dypt innlegg i kveld, for de som liker det"......så det er bare å stålsette seg på mer vrøvl. Det er best det er fortsettelsen på anekdoten om den traumatiserende blåbærturen hun hadde som fireåring, hvor familien så en elg(!) Føler meg SNYTT! Endret 9. september 2018 av Perle 25
Hummingbird2 Skrevet 9. september 2018 #13519 Skrevet 9. september 2018 (endret) 28 minutter siden, Lkk skrev: Da oppfatter vi det forskjellig , på meg virker hun desperat etter huskjøp og ekteskap . Tydeligvis. Det jeg leser er stadig avmaskulinisering og stakkarsliggjøring av Erik 32 år, Bærum. Han som ikke vil «ta hele pakka», drar på strippeklubb og ikke vil putte hele arven inn i felles bolig. Samtidig som hun fremhever seg selv som en sterk kvinne som «står på krava», «It’s all or nothing», har lært fra tidligere forhold der hun ble utnyttet, hun er god og raus mot alle etc. Så forskjellig kan man altså tolke tekster 🤔 Endret 9. september 2018 av Hummingbird2 22
Lkk Skrevet 9. september 2018 #13520 Skrevet 9. september 2018 1 minutt siden, Hummingbird2 skrev: Tydeligvis. Det jeg leser er stadig avmaskulinisering og stakkarsliggjøring av Erik 32 år, Bærum. Han som ikke vil «ta hele pakka», drar på strippeklubb og ikke vil putte hele arven inn i felles bolig. Samtidig som hun fremhever seg selv som en sterk kvinne som «står på krava». Så forskjellig kan man altså tolke tekster 🤔 Sånn er er det , på meg virker han en som står på det han har bestemt seg for , uansett hvordan hun legger opp tryglinga . Har faktisk et mye bedre inntrykk av han nå , enn på lenge . 13
Fremhevede innlegg