Stjernekikkeren Skrevet 23. august 2018 #12961 Skrevet 23. august 2018 Skal man bli imponert over hva AB gjør for sine barn hver dag? Er det derfor hun har en utblåsing, så man skal forstå og beundre? Vel.. Venninnen min med barn, og riktignok mann, men pga hans lange dager så blir dette hennes ansvar; Legge frem klær til 4 unger, lage matpakke og dekke frokostbord til seg selv og barna, kle på de to minste tidlig om morgenen slik at hun rekker å få de i barnehagen før hun selv stresser avgårde til jobb, i lunsjen må hun stresse rundt og ordne alt hun ikke rekker i byen ellers, før hun har mer jobb og hiver seg i bilen for å rekke frem før barnehagen stenger. Så er det hjem å pakke ut unger, sekker, sette på klesvasker, lage middag, gjøre lekser med de eldste, og sikkert utrolig mye mer jeg ikke vet noe om, fordi hun klager ikke, snakker aldri om hvor hardt hun jobber eller står på. For henne er det en selvfølge som mor at barna i det minste er kledd og matet. 31
Cookie123 Skrevet 23. august 2018 #12962 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, Trollmora skrev: Ironisk at hun legger ut den reprimanden på snap I går og om alt hun gjør I hverdagen, når hun I dag reiser til Bergen for å delta på noe gallagreier med TV2. Så hvem legger frem klær I kveld, smører matpakke I morgen tidlig, lager frokost og alt hun påstår hun gjør HVER dag? Jeg skulle til å skrive akkurat det samme!! 12
Populært innlegg Sh999 Skrevet 23. august 2018 Populært innlegg #12963 Skrevet 23. august 2018 Har ikke ungene en far? Jeg er 100% alene mor for min sønn. Han har ingen far, og jeg har så og si aldri fri. Det går i jobb, hus, barn og fritidsaktiviteter. Hadde ikke falt meg inn og skrive om hvor "flink" jeg er og hvor travelt jeg har det osv. Jeg har til og med kommet meg igjennom brystkreft og cellegiftbehandling da jeg var alene med en 4. åring. Jeg har klart å komme meg tilbake i 100% jobb . Det er jo bare sånn hverdagen er, helt normalt for de aller fleste, med unger og jobb. Jeg elsker jobben min og å være mamma til ferdens beste gutt!! Og jeg priser meg lykkelig for at jeg er frisk ! Det er så provoserende hvordan den dama fremstiller seg selv... 57
Grønncaps Skrevet 23. august 2018 #12964 Skrevet 23. august 2018 8 timer siden, formula skrev: Faktisk fikk jeg et ganske godt inntrykk av Anne Brith da jeg så henne i Bloggerne første sesong hun var med. Hadde ikke sett henne før, og visste ikke hvem hun var. Syntes hun var litt morsom, og ganske sjarmerende. Hun var også betydelig mindre jålete og opptatt av utseendet enn flere av de andre, yngre bloggerne. Mener også å huske at hun hadde greie samtaler med barna der tema var sparing til hus, og ting de alle måtte gi avkall på for å nå dette målet. Så mulig hun var "likandes" en gang. Fra den gang har jo utviklingen vært nærmest horribel. Fra å framstå som en voksen, rimelig jordnær alenemor har hun gått til å bli en slags eldre utgave av de unge rosabloggerne. Det er slanking, hår, tenner, sminke og klær som gjelder. Vise mest mulig kropp og overøse den yngre kjæresten med dyre gaver. Utlevere barn, og fremfor alt: skryt, skryt skryt. Så nei, hun er ikke likandes. Aldri likt den dama der. I hele Norge baker fikk jeg avsmak med en gang hun kom på skjermen. Tror nok ikke vi hadde kommet overens om hun var «kjendis» eller ikke. 17
Gjest Berga Skrevet 23. august 2018 #12965 Skrevet 23. august 2018 Jeg begynner å lure på hvorfor jeg syns snapene hennes fra Bergen er så pinlige. Alle som snaper fra lanseringen er jo litt tøysete og glade, men hun er liksom litt for mye og litt for, ja hva?
Gjest Berga Skrevet 23. august 2018 #12967 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, Kollontaj skrev: Har hun kjæresten med? Tror ikke det. Han har ikke vært med på noen snapper i alle fall.
gjestgitt Skrevet 23. august 2018 #12968 Skrevet 23. august 2018 På 23.8.2018 den 0.37, Ovnsbakt Paprika skrev: Jeg er uenig i at hun virker som en likandes dame. Mitt inntrykk er at hun er det motsatte, for det virker som om at hun tar seg til rette når det gjelder det meste og de fleste. Dessuten synes jeg det evinnelige selvskrytet er direkte kvalmende, i hvertfall når det blir i så stor kontrast til hvordan jeg oppfatter hennes valg og generelle framferd i verden. Jeg er fullstendig enig i det du skriver, det er ingenting likandes med Anne Brith. Hun fremstår som svært umoden for sin alder, usympatisk og hennes desperasjon for å rå oppmerksomhet er så puteflaut at jeg nesten kveler meg selv når jeg dytter puten i ansiktet mitt. Det hun viser av sin morsrolle er også kritikkverdig uten at jeg vil gå nærmere inn på det, blir bare slettet uansett 32
Trollmora Skrevet 24. august 2018 #12969 Skrevet 24. august 2018 6 timer siden, Berga skrev: Jeg begynner å lure på hvorfor jeg syns snapene hennes fra Bergen er så pinlige. Alle som snaper fra lanseringen er jo litt tøysete og glade, men hun er liksom litt for mye og litt for, ja hva? Og mobbet hun pilotfrue for å sjekke om telefonen om alt sto bra til med babyen sin? Nå følger jeg ikke pilotfrue men vet det ikke er lenge siden hun ble mor første gang, og det er helt naturlig å sjekke om babyen sin er OK. «Alle» mødre gjorde dette på sin første fest i min omgangskrets hverfall. Værre med AB som regelrett lyver om sine moderlige prestasjoner.....hun som knapt nok har sett sine i sommer skal vi tro sosiale media. 34
Lapper Skrevet 24. august 2018 #12970 Skrevet 24. august 2018 5 timer siden, Kollontaj skrev: Har hun kjæresten med? Han kjørte nå bilen når de dro til Gardermoen..
Lapper Skrevet 24. august 2018 #12971 Skrevet 24. august 2018 4 minutter siden, Trollmora skrev: Og mobbet hun pilotfrue for å sjekke om telefonen om alt sto bra til med babyen sin? Nå følger jeg ikke pilotfrue men vet det ikke er lenge siden hun ble mor første gang, og det er helt naturlig å sjekke om babyen sin er OK. «Alle» mødre gjorde dette på sin første fest i min omgangskrets hverfall. Værre med AB som regelrett lyver om sine moderlige prestasjoner.....hun som knapt nok har sett sine i sommer skal vi tro sosiale media. Jeg reagerte også på den Snap. 11
Pæddan Skrevet 24. august 2018 #12972 Skrevet 24. august 2018 Helt ærlig, så synes jeg dama er ondskapsfull....godt kamuflert med mor godhjertet tullet sitt. Hun tåler ikke at andre er fremme i rampelyset og gjør alt for skinne selv, og det blir bare helt feil. Hat sett fler eksempler på dette gjennom de siste årene . 38
Rosalie Skrevet 24. august 2018 #12973 Skrevet 24. august 2018 1 time siden, Lapper skrev: Han kjørte nå bilen når de dro til Gardermoen.. Og fant frem klær, lagde matpakker og frokost. 4
Gjest Vitting Skrevet 24. august 2018 #12974 Skrevet 24. august 2018 8 timer siden, Berga skrev: Jeg begynner å lure på hvorfor jeg syns snapene hennes fra Bergen er så pinlige. Alle som snaper fra lanseringen er jo litt tøysete og glade, men hun er liksom litt for mye og litt for, ja hva? Hun er som en usikker ungdomsskoleelev, derfor cringer man. Hun prøver alt for hardt, og hun biter seg fast i hver situasjon for å lage et eller annet teit utav det. Det være morsmelkskaker eller poseringer, blogginnlegg eller snapchatrants. Alt er på 114% for å få oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet. Usikkerheten skinner igjennom som solstråler bak en stor cumulusnimbus-sky.
Gjest Ms. Daisy Skrevet 24. august 2018 #12975 Skrevet 24. august 2018 2 timer siden, Trollmora skrev: Og mobbet hun pilotfrue for å sjekke om telefonen om alt sto bra til med babyen sin? Nå følger jeg ikke pilotfrue men vet det ikke er lenge siden hun ble mor første gang, og det er helt naturlig å sjekke om babyen sin er OK. «Alle» mødre gjorde dette på sin første fest i min omgangskrets hverfall. Værre med AB som regelrett lyver om sine moderlige prestasjoner.....hun som knapt nok har sett sine i sommer skal vi tro sosiale media. Altså jeg så den snappen og tok det ikke som mobbing da - kjære vene man må slutte å henge seg opp i absolutt alt dama foretar seg. Virker som om hun skal tas no matter what. Mye annet hun kan kritiseres for, men denne var bare harmløs da.
Raven Emerald Skrevet 24. august 2018 #12976 Skrevet 24. august 2018 Ryddet for persondebatt og spekulasjoner, og svar til dette. Raven Emerald, mod.
Trollmora Skrevet 24. august 2018 #12977 Skrevet 24. august 2018 29 minutter siden, Ms. Daisy skrev: Altså jeg så den snappen og tok det ikke som mobbing da - kjære vene man må slutte å henge seg opp i absolutt alt dama foretar seg. Virker som om hun skal tas no matter what. Mye annet hun kan kritiseres for, men denne var bare harmløs da. Mulig du synes den var harmløs - jeg synes ikke det. Har nok noe med hvilke emojis hun velger å bruke for min del.... 15
Gjest Berga Skrevet 24. august 2018 #12978 Skrevet 24. august 2018 2 timer siden, Vitting skrev: Hun er som en usikker ungdomsskoleelev, derfor cringer man. Hun prøver alt for hardt, og hun biter seg fast i hver situasjon for å lage et eller annet teit utav det. Det være morsmelkskaker eller poseringer, blogginnlegg eller snapchatrants. Alt er på 114% for å få oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet. Usikkerheten skinner igjennom som solstråler bak en stor cumulusnimbus-sky. Sant. Og jeg skjønner jo at hun føler seg usikker blant disse glatte og vakre ungjentene, det er ikke det, men jeg syns det er noe mer der enn hva jeg får tak på. Hm.
Gjest formula Skrevet 24. august 2018 #12980 Skrevet 24. august 2018 2 timer siden, Vitting skrev: Hun er som en usikker ungdomsskoleelev, derfor cringer man. Hun prøver alt for hardt, og hun biter seg fast i hver situasjon for å lage et eller annet teit utav det. Det være morsmelkskaker eller poseringer, blogginnlegg eller snapchatrants. Alt er på 114% for å få oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet. Usikkerheten skinner igjennom som solstråler bak en stor cumulusnimbus-sky. Nettopp. Hun prøver alt for hardt. Hun skal være den som har det gøyest av alle sammen - og "alder er bare et tall", så at hun er betydelig eldre spiller ingen rolle. Skulle ikke forundre meg om hun er morsom, språket er saftig og at hun drar nordlendingkortet for alt det er verdt. Og måten hun lar kamera dvele ved champagneglass og mat, saaakte filming for å vise det temmelig enkle hotellrommet hun har fått tildelt (CBEs rom var jo virkelig stort og flott). Det lyser gjennom hvor stas dette er for henne! Ser jo at andre, større bloggere ikke gjør sånt nummer av denne "luksusen". Jeg tenker også at hun føler seg litt usikker, og hadde hun ikke framstått så gjennomført ufordragelig, hadde jeg nok syntes litt synd på henne.
Fremhevede innlegg