Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, FruJohansen skrev:

Les innlegget ditt på nytt, og kjenn etter om du selv utviser inkluderende, varme, rause, menneskevennlige egenskaper. Om du møter medlemmene på KG med positiv nysgjerrighet. Om innlegget ditt er skrevet på en saklig og konstruktiv måte.

Ta deg sammen selv, og kom gjerne med gode argumenter for hvordan bedriften annebrith.no bidrar til et positivt, inkluderende og lyttende samfunn.

Positiv nysgjerrighet? Hvis man skal ha konstruktive diskusjoner hvor målet er å lære gjør man ikke det ved å ordlegge seg som man gjør i denne tråden. Hva er budskapet med tråden? Få AB til å slutte med blogging? Fortelle verden at hun er et dårlig menneske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest formula
10 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Da bør du lese disse 519 sidene på nytt!

Du har fått fram poenget ditt. Når du er såpass indignert over denne tråden at du oppretter en profil her for å si hva du mener, så kan du jo ta deg tid til å sitere en par "dritt"-kommentarer? Bare så vi vet eksakt hva du tenker på. 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2018 den 20.59, formula skrev:

Er rystet. Både over kommentarene på fb-siden til annebrith.no, og over at hun lar disse stå.

"De leser garantert bloggen din, og er såå misunnelig og sjalue at de knapt orker svelge sitt eget spytt!! 
De ser at du lykkes, har flotte barn, kjæreste osv...
Der sitter de møkka kjærringa, og er livredd at hverdagen dem skal komme for øre til noen. Perfekt utad, inn for vegg. ..nope!
Skam dere kjærringa, for DU leser helt sikkert ALT ang anne brith. Se deg i speilet, gråt over hvor motbydelig du er, og spy etterpå.

Stå på anne brith, du er knall :)"

Og Anne Brith svarer med "❤️

Og mange kommentarer om for et ræva sted Sørumsand er, og de fryktelige menneskene som bor der.

Siterer denne også, bare for å vise hvor mye "dritt" som kommer fra "den andre kanten" også - når vi først skal være polariserende.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, FruJohansen skrev:

Siterer denne også, bare for å vise hvor mye "dritt" som kommer fra "den andre kanten" også - når vi først skal være polariserende.

Men da er det greit? Fordi noen andre gjør det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ingrid555 skrev:

Synes du virkelig det? At man ordlegger seg greit? Hun skriver minimalt om barna sine, til tross for at de er en stor del av hverdagen. 

Ja, det syns jeg. Det som går over streken blir raskt moderert bort. 

Og skriver minimalt om barna? Hva slags blogg og snap følger du? Hun utleverer dem jo på det groveste! Mengden har vel blitt litt mindre etter hennes store annonsering i media, men minimalt er det langt fra! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En generell betraktning med relevans for debattklimaet (#honnørordalarm) i både denne tråden og andre Rampelystråder:

Jeg tar for gitt at moderator merker seg brukere der alle innlegg, fra det første som postes, består i personangrep, avsporing og sabotering av en tråd. Det er tross alt forskjell på brukere som kun har slike innlegg i porteføljen sin, og dermed tilsynelatende målbevisst og selektivt går inn i bestemte debatter med kun stygge karakteristikker av debattantene som "bidrag" til diskusjonen, og debattanter som diskuterer sak på en forbilledlig måte i 99 % av innleggene sine.

 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor sjæl reiser vel nordover på ferie snart. Da gjør nok tre av makronene også det. Forslag til click bait overskrifter:
"Jeg må sende barna vekk!"
"De forlater meg!"
"Plutselig er jeg alene..."
"De har gått bort" til han som møter dem på flyplassen for å være på ferie hos han.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
5 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Er det provoserende at jeg er uenig med deg? At jeg synes en del av det som er skrevet her er upassende? At jeg synes det er merkelig at man følger en blogger på alle sosiale medier- til tross for at man forakter henne? Javel! 

Ok, så nå har du moderert påstandene dine litt! Fra å mene at alle sidene er dritt, er nå «en del upassende». 

Jeg hiver meg på anmodningen om å få noen eksempler på det du mener er «upassende».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ingrid555 skrev:

Er det provoserende at jeg er uenig med deg? At jeg synes en del av det som er skrevet her er upassende? At jeg synes det er merkelig at man følger en blogger på alle sosiale medier- til tross for at man forakter henne? Javel! 

Greit å være uenig, men du klarer jo ikke finne et eneste innlegg som bekrefter det du kritiserer KG for å gjøre. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, fotballjenta skrev:

Greit å være uenig, men du klarer jo ikke finne et eneste innlegg som bekrefter det du kritiserer KG for å gjøre. 

"Hun tror muligens man blir vestkantfrue kun ved å finne seg en med litt penger og kjøpe en genser fra Gant. Men folk der godtar ikke slikt bullshit hun kommer med. Om hun tror foreldrene på Sørumsand er slemme, bør hun vente å se hvordan foreldrene i Bærum kan være om man oppfører seg som en tulling. Hadde dette skjolegreiene skjedd på en skole der, hadde hun hatt en advokat på nakken allerede.

Nei AB, for barna dine sin del bør du revurdere å flytte til Bærum, jeg tror ikke du (dere) blir tatt spesielt godt i mot. Kanskje stygt å si det, men du passer ikke inn. Ta med deg Gina Tricot kjolene dine og flytt heller til et sted der ingen kunne tru at nokon kunne bu.. "

 

"Jeg får helt vondt av henne der hun sprader rundt og tror seg eie det hele. Totalt malplassert mellom freshe, unge mennesker ... Det kommer til å smelle høyt når det smeller. 

Malplassert ja. Det blir omtrent som å ha med seg sin egen, høyrøstede, utagerende, fjollete og "dumme" mamma på fest , Så flaut. For mamma kan hun nok bli tatt for å være i forhold til de andre festdeltakerne"

"Fint at hun drikker Coffe Zero, men hva med å fi den chubby pizzaboyen litt? 😂😂😂"

 

"Kan tenke meg at fra ABs synsvinkel skal dette ut som et herlig glamorøst liv. Det er en flott hytte i et eksklusivt område der hun stolt som en hane deler mengdevis av snapper av sol, sjø og unge mennesker som bader. Ikke bare har hun kapret en yngre mann, men han er attpåtil velstående. Hun har "svigerforeldre" som elsker både henne og barna. Og hun tror nok mange er misunnelige. 

Sett utenfra er dette en godt voksen kvinne, som ikke klarer å skjule stoltheten over dette varpet hun har gjort. At det kan se både litt patetisk og kleint ut for andre streifer henne nok ikke. Her har hun nok satt inn alle ressurser for å bli populær både blant de unge kompisene, og hos svigers, og vartet opp både med maling og kaker. Og mange timer er brukt på egenpleie, og mye penger er gått til klær, hår og en ungdommelig stil.

Anne Brith investerer. "

 

Ellers kan man jo bare se hvor mange ganger som er skrevet: "Ryddet for persondebatt. Edie, adm."

 

Er jeg konkret nok på hva jeg mener er dritt og upassende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, CecilieX skrev:

Ok, så nå har du moderert påstandene dine litt! Fra å mene at alle sidene er dritt, er nå «en del upassende». 

Jeg hiver meg på anmodningen om å få noen eksempler på det du mener er «upassende».

 

29 minutter siden, CecilieX skrev:

Ok, så nå har du moderert påstandene dine litt! Fra å mene at alle sidene er dritt, er nå «en del upassende». 

Jeg hiver meg på anmodningen om å få noen eksempler på det du mener er «upassende».

"Hun tror muligens man blir vestkantfrue kun ved å finne seg en med litt penger og kjøpe en genser fra Gant. Men folk der godtar ikke slikt bullshit hun kommer med. Om hun tror foreldrene på Sørumsand er slemme, bør hun vente å se hvordan foreldrene i Bærum kan være om man oppfører seg som en tulling. Hadde dette skjolegreiene skjedd på en skole der, hadde hun hatt en advokat på nakken allerede.

Nei AB, for barna dine sin del bør du revurdere å flytte til Bærum, jeg tror ikke du (dere) blir tatt spesielt godt i mot. Kanskje stygt å si det, men du passer ikke inn. Ta med deg Gina Tricot kjolene dine og flytt heller til et sted der ingen kunne tru at nokon kunne bu.. "

 

"Jeg får helt vondt av henne der hun sprader rundt og tror seg eie det hele. Totalt malplassert mellom freshe, unge mennesker ... Det kommer til å smelle høyt når det smeller. 

Malplassert ja. Det blir omtrent som å ha med seg sin egen, høyrøstede, utagerende, fjollete og "dumme" mamma på fest , Så flaut. For mamma kan hun nok bli tatt for å være i forhold til de andre festdeltakerne"

"Fint at hun drikker Coffe Zero, men hva med å fi den chubby pizzaboyen litt? 😂😂😂"

 

"Kan tenke meg at fra ABs synsvinkel skal dette ut som et herlig glamorøst liv. Det er en flott hytte i et eksklusivt område der hun stolt som en hane deler mengdevis av snapper av sol, sjø og unge mennesker som bader. Ikke bare har hun kapret en yngre mann, men han er attpåtil velstående. Hun har "svigerforeldre" som elsker både henne og barna. Og hun tror nok mange er misunnelige. 

Sett utenfra er dette en godt voksen kvinne, som ikke klarer å skjule stoltheten over dette varpet hun har gjort. At det kan se både litt patetisk og kleint ut for andre streifer henne nok ikke. Her har hun nok satt inn alle ressurser for å bli populær både blant de unge kompisene, og hos svigers, og vartet opp både med maling og kaker. Og mange timer er brukt på egenpleie, og mye penger er gått til klær, hår og en ungdommelig stil.

Anne Brith investerer. "

 

Ellers kan man jo bare se hvor mange ganger som er skrevet: "Ryddet for persondebatt. Edie, adm."

 

Er jeg konkret nok på hva jeg mener er dritt og upassende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hvis du mener at innlegg her inne går over streken, er det god debattteknikk og  vanlig høflighet å komme med eksempler på akkurat dette. Isteden kommer du inn her og hyler om hvor fæle folk er, debuterer på kg med et innlegg som kun er brukerdebatt, på tross av at du akkurat har akseptert reglene for forumet som eksplisitt sier at brukerdebatt ikke er lov. 

 

Og skriver minimalt om barna? Si meg -har du lest bloggen hennes/sett hva hun poster i some? 

"Hun tror muligens man blir vestkantfrue kun ved å finne seg en med litt penger og kjøpe en genser fra Gant. Men folk der godtar ikke slikt bullshit hun kommer med. Om hun tror foreldrene på Sørumsand er slemme, bør hun vente å se hvordan foreldrene i Bærum kan være om man oppfører seg som en tulling. Hadde dette skjolegreiene skjedd på en skole der, hadde hun hatt en advokat på nakken allerede.

Nei AB, for barna dine sin del bør du revurdere å flytte til Bærum, jeg tror ikke du (dere) blir tatt spesielt godt i mot. Kanskje stygt å si det, men du passer ikke inn. Ta med deg Gina Tricot kjolene dine og flytt heller til et sted der ingen kunne tru at nokon kunne bu.. "

 

"Jeg får helt vondt av henne der hun sprader rundt og tror seg eie det hele. Totalt malplassert mellom freshe, unge mennesker ... Det kommer til å smelle høyt når det smeller. 

Malplassert ja. Det blir omtrent som å ha med seg sin egen, høyrøstede, utagerende, fjollete og "dumme" mamma på fest , Så flaut. For mamma kan hun nok bli tatt for å være i forhold til de andre festdeltakerne"

"Fint at hun drikker Coffe Zero, men hva med å fi den chubby pizzaboyen litt? 😂😂😂"

 

"Kan tenke meg at fra ABs synsvinkel skal dette ut som et herlig glamorøst liv. Det er en flott hytte i et eksklusivt område der hun stolt som en hane deler mengdevis av snapper av sol, sjø og unge mennesker som bader. Ikke bare har hun kapret en yngre mann, men han er attpåtil velstående. Hun har "svigerforeldre" som elsker både henne og barna. Og hun tror nok mange er misunnelige. 

Sett utenfra er dette en godt voksen kvinne, som ikke klarer å skjule stoltheten over dette varpet hun har gjort. At det kan se både litt patetisk og kleint ut for andre streifer henne nok ikke. Her har hun nok satt inn alle ressurser for å bli populær både blant de unge kompisene, og hos svigers, og vartet opp både med maling og kaker. Og mange timer er brukt på egenpleie, og mye penger er gått til klær, hår og en ungdommelig stil.

Anne Brith investerer. "

 

Ellers kan man jo bare se hvor mange ganger som er skrevet: "Ryddet for persondebatt. Edie, adm."

 

Er jeg konkret nok på hva jeg mener er dritt og upassende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, ESFP skrev:

Du er tydeligvis bare ute etter å kverulere og provosere. Hvorfor skal vi/jeg bruke tid på å finne innlegg som beviser at denne tråden består av konstruktiv kritikk når du ikke gidder å bruke tid på å argumentere på en saklig måte?

Det virker som om du ønsker å bli oppfattet som et romslig menneske og forsøker å få skrivere i denne tråden til å få dårlig samvittighet eller skamme seg. Sorry... den taktikken virker ikke. 

Taktikk? Kan du være mer konkret? Hvordan er dette en taktikk? Det er min opplevelse av hva som blir skrevet her. Det er mine tanker- ingen taktikk. Så enkelt og så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...