Haeley Skrevet 29. juni 2018 #12141 Skrevet 29. juni 2018 (endret) 10 timer siden, Tull_a skrev: Mener du kanskje innlegget mitt, eller innlegget før mitt, der en av admin i facebookgruppa uttalte seg? Det er vel ikke lov til å diskutere modereringen, men jeg kan vel gjenta det jeg skrev i korte trekk, hvis mine kommentarer er udokumenterte påstander er vel andres uttalelser også det, også ABs. Jeg bekreftet enkelt og greit at foreldregruppa på Sørumsand er en hyggelig og inkluderende gjeng, og jeg sa jeg var usikker på om noen kom til å gå videre med påstandene hennes, - det er mulig det beste er at noen bare får fortsette å grave sin egen grav. ja det stemmer at det var ditt. Det er jo synd at hun kan skrive akkurat det hun vil om hvem som helst, men andre kan ikke tale for det ikke finnes bevis. Det er som du også sier at hun kommer jo ikke med et eneste bevis. Bare anklagelser. Synes det er helt feil at noen kan skrive slikt som ho gjør. Ja det har du rett i. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 30. juni 2018 av Edie 14
Haeley Skrevet 29. juni 2018 #12142 Skrevet 29. juni 2018 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Generelt kan vi si det sånn at bloggere kan lyve, mens vanlige folk (som utsettes for bloggernes løgn), skal holde kjeft. Det er skremmende 12
Gjest Tull_a Skrevet 30. juni 2018 #12144 Skrevet 30. juni 2018 (endret) https://imgur.com/a/ll7rXDC Dette bekrefter «påstanden» som ble slettet fra den som skrev hun var admin og hadde lagt til AB som en av de første. Edit: redigert imgur (bedre sladding av andre medlemmer i gruppa) edit 2: kun ABD sitt navn synes i oppdatert link! Endret 30. juni 2018 av Tull_a
Fantastica Skrevet 30. juni 2018 #12145 Skrevet 30. juni 2018 (endret) 5 timer siden, Tull_a skrev: Dette bekrefter «påstanden» som ble slettet fra den som skrev hun var admin og hadde lagt til AB som en av de første. To av navnene er ikke godt nok sladdet. Kan du fikse det? Endret 30. juni 2018 av Fantastica Slettet imgurlink 7
Malum Skrevet 30. juni 2018 #12146 Skrevet 30. juni 2018 (endret) 7 timer siden, Tull_a skrev: Dette bekrefter «påstanden» som ble slettet fra den som skrev hun var admin og hadde lagt til AB som en av de første. Jeg skulle ønske noen turte å legge ut dette på facebooksiden. Jeg har full forståelse gfor at ingen gjør det, altså. Sletting og blokkering er greit nok, men å risikere å i tillegg bli hengt ut av AB når ting er slettet og ikke kan bevises.. uff. Endret 30. juni 2018 av Malum Fjernet imgur 20
maipai Skrevet 30. juni 2018 #12147 Skrevet 30. juni 2018 Hun er ikke akkurat ydmyk i sine kommentarer i den der foreldregruppa... Kan godt skjønne at de andre foreldrene ikke er så veldig begeistret for henne. 17
Gjest Tull_a Skrevet 30. juni 2018 #12148 Skrevet 30. juni 2018 (endret) 4 timer siden, Fantastica skrev: To av navnene er ikke godt nok sladdet. Kan du fikse det? Fikset, takk for at du så det Kan dere ta bort siteringen av imguren som ble feil, @Fantasticaog @Malum ? Denne er riktig: https://imgur.com/a/ll7rXDC (endret igjen...) Endret 30. juni 2018 av Tull_a
Fantastica Skrevet 30. juni 2018 #12149 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Tull_a skrev: Fikset, takk for at du så det Kan ta bort siteringen av imguren som ble feil, @Malum ? Denne er riktig: https://imgur.com/a/I7xges3 Flott! Jeg sletter lenken i siteringen min. 3
Gjest Hold the door Skrevet 30. juni 2018 #12150 Skrevet 30. juni 2018 27 minutter siden, Tull_a skrev: Fikset, takk for at du så det Kan dere ta bort siteringen av imguren som ble feil, @Fantasticaog @Malum ? Denne er riktig: Fra PC er det nest nederste navnet fortsatt synlig.
Gjest Tull_a Skrevet 30. juni 2018 #12151 Skrevet 30. juni 2018 12 minutter siden, visningsnamn skrev: Fra PC er det nest nederste navnet fortsatt synlig. ABD?
Gjest Hold the door Skrevet 30. juni 2018 #12152 Skrevet 30. juni 2018 (endret) 5 minutter siden, Tull_a skrev: ABD? Nei, AMB. Det er sladdet, og når jeg ser fra mobilen så ser jeg ikke noe navn, men når jeg ser fra PC-en så ser jeg navnet bak sladdingen. Så hvis du selv er på mobil er det ikke sikkert det er synlig for deg. Endret 30. juni 2018 av Hold the door
Gjest Tull_a Skrevet 30. juni 2018 #12153 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, visningsnamn skrev: Nei, AMB. Off, så dumt av meg, nå skal det være idiotsikkert!! https://imgur.com/a/ll7rXDC Endrer mitt opprinnelige innlegg en gang til også, håper alle siteringer fjernes. Kjempeklønete av meg, - nå skal det sies at navnet som syntes ikke er involvert i noe av dette heldigvis, men beklager uansett så mye.
Kollontaj Skrevet 30. juni 2018 #12154 Skrevet 30. juni 2018 Grupper over 20 personer er offentlige. (Man må regne med at info man gir i grupper på FB kan distribueres utenfor gruppa.) 12
Gjest Hold the door Skrevet 30. juni 2018 #12155 Skrevet 30. juni 2018 (endret) 4 minutter siden, Tull_a skrev: Off, så dumt av meg, nå skal det være idiotsikkert!! https://imgur.com/a/ll7rXDC Endrer mitt opprinnelige innlegg en gang til også, håper alle siteringer fjernes. Kjempeklønete av meg, - nå skal det sies at navnet som syntes ikke er involvert i noe av dette heldigvis, men beklager uansett så mye. Det går sikkert bra, (se hva Kollontaj skrev rett over her om offentlig gruppe), jeg bare sa ifra fordi jeg så at det ene navnet fortsatt var synlig selv etter at du hadde gjort om og trodde at alt var sladdet sånn som du mente å sladde det. 👍 Endret 30. juni 2018 av Hold the door
Gjest Tull_a Skrevet 30. juni 2018 #12156 Skrevet 30. juni 2018 Takk for presisering, @Kollontaj Det stemmer jo selvfølgelig, tenkte ikke på det. Uansett kan det jo faktisk være «noen» som lærte noe nå, - at det er fullt mulig både å unnskylde seg hvis man har gjort en feil og rydde opp i den så fort man kan 😄
Vipser Skrevet 30. juni 2018 #12157 Skrevet 30. juni 2018 Er dette samme person som har skrevet dette i kommentarfeltet på bloggen? http://imgur.com/a/Px3anrR 7
Justlooking Skrevet 30. juni 2018 #12158 Skrevet 30. juni 2018 Jeg ser AB er involvert i flere firmaer og skal involveres i flere. Vel og bra det, men kan ha negative effekter om ikke firmaene går bra og om man hefter for noe. Å ha eget AS, som de fleste bloggere har, er lurt. Da kan man være ansatt i eget firma og får fordelene det som som ansatt gir. Som sykepenger, fødselspermisjon etc. 8
Viking-girl Skrevet 30. juni 2018 #12159 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, Justlooking skrev: Jeg ser AB er involvert i flere firmaer og skal involveres i flere. Vel og bra det, men kan ha negative effekter om ikke firmaene går bra og om man hefter for noe. Å ha eget AS, som de fleste bloggere har, er lurt. Da kan man være ansatt i eget firma og får fordelene det som som ansatt gir. Som sykepenger, fødselspermisjon etc. Hvilke firmaer er hun involvert i? Vil gjerne holde meg unna alt som har med hennes bedrift å gjøre. 19
Justlooking Skrevet 30. juni 2018 #12160 Skrevet 30. juni 2018 Jeg så et innlegg på bloggen hennes om dette, hun nevner ingen navn. 1
Fremhevede innlegg