Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, terteskjell skrev:

40 Års krisa har kommet sigende.. ifølge henne selv..

Det er vel 50-års krisa som burde begynne å komme sigende der i gården... hun nærmer seg jo 50 med stormskritt. 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan blir det når den virkelig 40/50 årskrisa setter inn??

• Liker 4
Skrevet
31 minutter siden, Sparkel said:

Skjønner ikke at noen som har det så travelt har tid til 40 års krisa. Rakk ikke å ha den, men det er vel snakk om prioritering😆

Hahahahahahaha!!!!!! 🤣🤣

• Liker 9
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

"Ikke alle får et langt liv" - og så et innhold som ikke var annet enn svada. Jeg ble kvalm! 

Gjest pelikanen
Skrevet
5 timer siden, fjær skrev:

Hun hadde det vell i skapet, som er minst like magisk som fryseren hennes..

De kjøper lunc av lommepenger, skrev hun tidligere. 

Gjest pelikanen
Skrevet
2 timer siden, Sorbus skrev:

For sent...

Det innlegget var så diffust at jeg begynte å tenke på hva jeg skal ha til middag. Er det mulig å lire ut av seg så mye intetsigende pjatt? 

Oppsummering: Førtiåra er ikke som trettiåra. Vi må huske å si at vi er glade i hverandre. Carpe Diem. Hun har trehundretusen på konto og badedrakten satt ikke som den skulle (så det var altså en kjønnsleppe?). Etterfulgt av bilder av en drømmende Anne Brith i armene på Erik 32, Bærum, med det samme svette gliset han har på alle bilder.

Men jeg tror hun antydet at hun var i førtiårskrisa og det er vel mer selvinnsikt enn hun har hatt på flere år.

Har hun skrevet at hun har 300.000 på konto? Det er ikke mulig... Hvem er det som gjør noe slikt? Aldri hørt om folk som skriver off hva de har på konto. Det er så blåst. Sånn tenåringsantig. Hatt sin første sommerjobb, og stolt hva de har klart. I hvilke forb kom dette opp? 

Med tanke på huskjøp til 11 mill, så må hun nok spare til egenkapital. 

300.000 er lite, når en ser på alder, inntekt, og at hun ikke eier nåla i veggen. Utenom sponsa ting. Når jeg fylte 43 hadde jeg mer på sparekonto, og snart nedbetalt hus. Dette har jeg klart alene, med barn og vanlig jobb. Uten å drite meg ut. 

Jeg brukte ikke penger på restauranter, negler, botox, filler og annet møl hun omgir seg med. Hun blir bare verre og verre. 

Ang overskriften... Ikke alle blir gamle.... Hva har det med at 30 åra er ikke som 40 åra? Hun bør finne seg en rådgiver. Hun bør ikke bli en hjelper til andre bloggere, som hun har prøvd på. 

Det koster noen kr med rådgiver. Men når du bruker penger på å få "kjøpe" den rette mannen, så hvorfor ikke. 

Skjerp deg kjerring

Skrevet

Jeg mistet babyen min da han var 3 uker. 

Så nei, alle blir ikke gamle og det provoserer meg enormt at slike som ab bruker livets tragedier som clickbates. 

Tracky. 

• Liker 37
Gjest pelikanen
Skrevet
4 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg mistet babyen min da han var 3 uker. 

Så nei, alle blir ikke gamle og det provoserer meg enormt at slike som ab bruker livets tragedier som clickbates. 

Tracky. 

Ja, livet er brutalt. For folk som opplever alvorlig sykdom, som ikke har krefter til å åpne en nettside. Folk som ligger på sykehus, syk eller skadet. Fått livet på vent, muligens kort tid igjen. Barn dør. Jeg har også mistet folk i ung alder. Vi har alvorlig sykdom i familien. Så bruker hun kjerringer der, en overskrift som:ikke alle blir gamle, så dreier det seg om 40 årene, som ikke er som 30 årene. Nei, de er ikke det. Du trenger ikke være rakettforsker for å vite det. Det er noe vi vet. Livets gang. Hun har så lite å skrive om... Så Hu  sitter uti Sørum og tenker hardt. Når hun tenker hardt, så var dette hun kom på. Skammelig. Flaut og pinlig. 

Gjest kalkulator
Skrevet
3 timer siden, The ceiling lamp skrev:

"Ikke alle får et langt liv" - og så et innhold som ikke var annet enn svada. Jeg ble kvalm! 

Overhodet ikke noe å reagere over. 

Gjest The ceiling lamp
Skrevet
47 minutter siden, kalkulator skrev:

Overhodet ikke noe å reagere over. 

Om jeg reagerer er vel ikke opp til deg?

Skrevet
3 timer siden, pelikanen skrev:

Har hun skrevet at hun har 300.000 på konto? Det er ikke mulig... Hvem er det som gjør noe slikt? Aldri hørt om folk som skriver off hva de har på konto. Det er så blåst. Sånn tenåringsantig. Hatt sin første sommerjobb, og stolt hva de har klart. I hvilke forb kom dette opp? 

Med tanke på huskjøp til 11 mill, så må hun nok spare til egenkapital. 

300.000 er lite, når en ser på alder, inntekt, og at hun ikke eier nåla i veggen. Utenom sponsa ting. Når jeg fylte 43 hadde jeg mer på sparekonto, og snart nedbetalt hus. Dette har jeg klart alene, med barn og vanlig jobb. Uten å drite meg ut. 

Jeg brukte ikke penger på restauranter, negler, botox, filler og annet møl hun omgir seg med. Hun blir bare verre og verre. 

Ang overskriften... Ikke alle blir gamle.... Hva har det med at 30 åra er ikke som 40 åra? Hun bør finne seg en rådgiver. Hun bør ikke bli en hjelper til andre bloggere, som hun har prøvd på. 

Det koster noen kr med rådgiver. Men når du bruker penger på å få "kjøpe" den rette mannen, så hvorfor ikke. 

Skjerp deg kjerring

Enig. Har selv rundt 300.000 på konto, eier egen leilighet, og tjener over 600.000 i året uten å selge min og mine nærmeste sin sjel. Og jeg er 30 år... hun er vel godt over 40 og eier ikke bolig engang? 

Sier ikke at det er noe galt i å ha lite å rutte med, men blir litt rart å skulle prøve å framstille seg selv så suksessfull ved å flashe med hvor mye hun har på konto.

• Liker 13
Gjest kalkulator
Skrevet (endret)
1 time siden, The ceiling lamp skrev:

Om jeg reagerer er vel ikke opp til deg?

Var dette det beste du hadde å svare tilbake med?

Ta deg noen kamferdrops og ro deg ned.

Endret av kalkulator
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
14 minutter siden, kalkulator skrev:

Var dette det beste du hadde å svare tilbake med?

Ta deg noen kamferdrops og ro deg ned.

Til en slik kommentar var det ikke annet å svare. 

Hva er du ute etter?

Skrevet

Innlegg her om hvor godt man selv har det økonomisk, er vel ikke særlig interessant for noen - for å si det forsiktig?

Men har hun virkelig oppgitt hvor mye hun har på sparekonto? (Har ikke lest innlegget)

• Liker 31
Skrevet
13 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Til en slik kommentar var det ikke annet å svare. 

Hva er du ute etter?

Å lage bråk og stenge tråden sikkert........

• Liker 7
Skrevet (endret)
13 timer siden, Ellevill skrev:

Innlegg her om hvor godt man selv har det økonomisk, er vel ikke særlig interessant for noen - for å si det forsiktig?

Men har hun virkelig oppgitt hvor mye hun har på sparekonto? (Har ikke lest innlegget)

Ja, det var et innlegg en gang om hvordan hun ooops overførte feil sum og hvor ble alle pengene av. Men heldigvis fikk en annen blogger lagt ut for henne på cafe, og pengene var bare ført til feil konto. ooops asså......

Endret av Helado
  • Liker 3
Skrevet
På 26.5.2018 den 16.56, Korpsnerden skrev:

Er det ikke snodig at den ene parten ikke har et eneste bilde av kjæresten sin på Instagram? 

Jaggu dukket det opp et bilde i dag gitt. Pent par 🙂

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Litt av noen hashtags 😂

• Liker 5
Skrevet

Nå håper jeg for hennes del at hun har mer enn de 300.000 for med dagens krav til egenkapital så betyr det at hun får ett lån på 2.000.000.....

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, Korpsnerden skrev:

..og hun leser fortsatt ikke her inne? :bond:

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...