Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Viernes skrev:

Så at hun promoterte den på snap tidligere i uka, og da la jeg merke til at det stod "4 personer" på et ark/hefte

Takk. :)

På nettsiden til Proviant kan man velge mellom "Antall personer som skal spise":

• 3-4 

https://proviant.no/proviant/hjem

Derfor jeg lurer på om de mottar to matkasser, eller kun den til 3-4 personer. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Dolce skrev:

Jeg er også i femtiårene, men det betyr ikke at jeg ikke følger med på sosiale medier. 

I min vennekrets er det et lite fåtall av "gamlisene" som ikke skjønner dette med utlevering av barn (et par-tre overlykkelige bestemødre). Blant mine FB-venner og deres venner er den verste utleveringen fra de litt yngre, som skryter på seg "livets harde skole". 

Mitt inntrykk er derfor at dette har ikke noe med alder å gjøre. Men med sosial og intellektuell kapital. 

Enig. :)

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Her i huset er vi 3 voksne,hadde aldri i livet holdt med torokassen. Både med tanke på mengde og hva som faktisk serverers:angry:lager smakfull og sunn og rikelig med mat hverdag,stortsett alt blir spist opp:hoppendeglad:

Sitat

• Liker 1
Gjest Varma
Skrevet
4 timer siden, Max Potente skrev:

Jeg burde bevisst slutte å ta agnet AB legger ut. Opprinnelig skrev jeg at mangel på pigment neppe korrelerer med psyken (re; siste blogginnlegg), men så innså jeg at @Aricia har rett i det hun skrev her, så jeg holder meg unna, selv i helga 🙄

Takk for svar :)

Skrevet

4 timer siden, Dolce skrev:

Jeg er også i femtiårene, men det betyr ikke at jeg ikke følger med på sosiale medier. 

I min vennekrets er det et lite fåtall av "gamlisene" som ikke skjønner dette med utlevering av barn (et par-tre overlykkelige bestemødre). Blant mine FB-venner og deres venner er den verste utleveringen fra de litt yngre, som skryter på seg "livets harde skole". 

Mitt inntrykk er derfor at dette har ikke noe med alder å gjøre. Men med sosial og intellektuell kapital. 

Dette! Er så enig.

Jeg er også over femti, og har aldri delt bilder av ungene mine på nett! I dag er de store, og veldig glad for det.

Har en bekjent som har blitt bestemor, som jeg ikke orker å følge lenger på SoMe, fordi hun deler bilder av barnebarnet på snap og FB hele tiden. Hun er litt 'enkel'. Det betyr slett ikke at alle andre på vår alder er det. :P  

• Liker 13
Skrevet (endret)
12 timer siden, formula skrev:

Velger å tolke den lille kvalmen jeg kjente ift hønebildet som et tegn på at jeg har best av å boikotte bloggen til AB. På instagram har hun forlengst blokkert meg. Har henne på snap enn så lenge.

Lurer på hca jeg har gjort, da jeg er blokket av både AB og pizzaduden på IG. :vetikke: Men gråter meg ikke akkurat i søvn for det. Vil jeg snoke, trenger jeg jo bare å gå inn på IG via browser og være ikke innlogget.

Endret av Rosalie
  • Liker 6
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Skrevet

Ikke gidd å bit på agnet om at hun er døende og ikke får et langt liv (har ikke lest innlegget, så bare clickbaten og hva den legger opp til)

• Liker 12
Skrevet
11 timer siden, Helado skrev:

Klart man har mat til overs når man kan spise ute hele tiden på spons. Orker ikke middag når man kommer hjem da......

jeg skjønte ikke hvordan hun kunne sende med makronene lunsj av middagen med Pitabrød når esken kun sender med ett pitabrød til hver.

Men dette handler hun så klart i tillegg😀

• Liker 13
Skrevet
6 timer siden, loffen skrev:

Dette! Er så enig.

Jeg er også over femti, og har aldri delt bilder av ungene mine på nett! I dag er de store, og veldig glad for det.

Har en bekjent som har blitt bestemor, som jeg ikke orker å følge lenger på SoMe, fordi hun deler bilder av barnebarnet på snap og FB hele tiden. Hun er litt 'enkel'. Det betyr slett ikke at alle andre på vår alder er det. :P  

Er med på denne. Jeg deler kun 5_- 6 bilder pr år å dette når mine har godkjent.

Har venner som har barnebarn å de er jo gale.. det er jo flere bilder pr uke og dag.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, terteskjell said:

jeg skjønte ikke hvordan hun kunne sende med makronene lunsj av middagen med Pitabrød når esken kun sender med ett pitabrød til hver.

Men dette handler hun så klart i tillegg😀

Hun hadde det vell i skapet, som er minst like magisk som fryseren hennes..

• Liker 12
Skrevet
25 minutter siden, fjær skrev:

Hun hadde det vell i skapet, som er minst like magisk som fryseren hennes..

Eller ekstra mel i skapet, hvorpå hunbaket en haug!😲

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, minister-mio said:

Ikke gidd å bit på agnet om at hun er døende og ikke får et langt liv (har ikke lest innlegget, så bare clickbaten og hva den legger opp til)

Er det muuuulig... Man vet bloggeren er desperat etter klikk når man prøver å antyde at man ligger for døden eller noe tragisk har skjedd.. Går ikke an! 
Er ganske fasinerende, på et morbid vis, at det går an å komme på så mye clickbaits!

• Liker 17
Gjest orfeus
Skrevet
2 timer siden, minister-mio skrev:

Herregud så deilig det er å ha boikottet alle kanalene hennes!  😎

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Døgnvill skrev:

Er det muuuulig... Man vet bloggeren er desperat etter klikk når man prøver å antyde at man ligger for døden eller noe tragisk har skjedd.. Går ikke an! 
Er ganske fasinerende, på et morbid vis, at det går an å komme på så mye clickbaits!

Det er utrolig enkelt. Det kommer jo bare an på hvor mye integritet og selvrespekt man har (eventuelt har mangel på):

"Jeg kommer til å dø!!"

... Når jeg blir hundre år, fordi legen min sa at jeg har utmerket helse!

"Vi er ruinerte for alltid!!"

... Sa 5-åringen min når fem-kroningen hans trillet nedi et kumlokk.

"Jeg elsker å suge!!"

... Med rosa sugerør for de er så jentete og delikate!

Osv osv. Rosabloggere er ikke guilty pleasure for ingenting. Hjernecellene smelter jo formelig talt bort mens man leser skvipet. Selv har jeg ikke lest ABs blogg på lenge da jeg får mer enn nok info i denne tråden.

Endret av Ultiva
  • Liker 33
Gjest Sorbus
Skrevet
2 timer siden, minister-mio skrev:

For sent...

Det innlegget var så diffust at jeg begynte å tenke på hva jeg skal ha til middag. Er det mulig å lire ut av seg så mye intetsigende pjatt? 

Oppsummering: Førtiåra er ikke som trettiåra. Vi må huske å si at vi er glade i hverandre. Carpe Diem. Hun har trehundretusen på konto og badedrakten satt ikke som den skulle (så det var altså en kjønnsleppe?). Etterfulgt av bilder av en drømmende Anne Brith i armene på Erik 32, Bærum, med det samme svette gliset han har på alle bilder.

Men jeg tror hun antydet at hun var i førtiårskrisa og det er vel mer selvinnsikt enn hun har hatt på flere år.

Skrevet
3 minutter siden, Ultiva said:

Det er utrolig enkelt. Det kommer jo bare an på hvor mye integritet og selvrespekt man har (eventuelt har mangel på):

"Jeg kommer til å dø!!"

... Når jeg blir hundre år, fordi legen min sa at jeg har utmerket helse!

"Vi er ruinerte for alltid!!"

... Sa 5-åringen min når fem-kroningen hans trillet nedi et kumlokk.

"Jeg elsker å suge!!"

... Med rosa sugerør for de er så jentete og delikate!

Osv osv. Rosabloggere er ikke guilty pleasure for ingenting. Hjernecellene smelter jo formelig talt bort mens man leser skvipet.

Ooooh yes! Har kommet med mange forslag tidligere i tråde, slik som mange andre har gjort. Så blir jo spennende å se om hun bruker noen av de. Eller forresten. Hun leser jo ikke her inne.. 😆😛 

• Liker 4
Skrevet

40 Års krisa har kommet sigende.. ifølge henne selv..

• Liker 5
Skrevet (endret)
16 minutter siden, terteskjell skrev:

40 Års krisa har kommet sigende.. ifølge henne selv..

Skjønner ikke at noen som har det så travelt har tid til 40 års krisa. Rakk ikke å ha den, men det er vel snakk om prioritering😆

Endret av Sparkel
  • Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...